user icon
user icon

Video: Nyck de Vries in hoofdrol van animatieserie Tooned

  • Gepubliceerd op 15 okt 2012 09:11
  • comments 11
  • Door: Rob Veenstra
De animatieserie van McLaren genaamd Tooned was in het weekend van de Koreaanse Grand Prix toe aan de achtste aflevering. Dit keer is een hoofdrol weggelegd voor Nyck de Vries, de Nederlander uit het opleidingsprogramma van de Britse renstal. Hieronder is de nieuwste aflevering, Lecture Circuit, te zien.

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Ista87

    Posts: 121

    Super cool filmpje, hopelijk krijg hij ooit de kans net als Hamilton om voor het team uit te komen en wereldkampioen te worden. Het zegt denk ik genoeg dat ze hem uitkiezen voor deze cartoon in de plaats van Magnussen of Turvey. Wie weet krijgen we ooit een twee strijd voor het kampioenschap tussen Frijns en De Vries. Dat zou heel vet zijn!

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 09:59
    • .Henry

      Posts: 1.308

      Ik denk dat de voornaamste reden dat ze Nyck kiezen zijn sponsor Lucozade is.

      • + 0
      • 15 okt 2012 - 12:53
    • Henry... ??? Lucozade is de sponsor van het team, en van Nyck. Hij is supergetalenteerd, daarom kiezen ze hem. Niet vanwege een sponsor.

      • + 0
      • 15 okt 2012 - 15:19
    • .Henry

      Posts: 1.308

      Ik bedoelde waarom ze hem in het filmpje gebruikten.

      • + 0
      • 16 okt 2012 - 17:34
  • aruba24

    Posts: 640

    Mclaren wordt in het jaar 2016 Tooned F1 , als ? Nyck de Vries komt rijden.

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 11:11
  • J. Button

    Posts: 96

    Hahaa super leuk filmpje hoop dat nyck het waar kan maken de komende jaren. Hij staat wel mooi in de spotlights zo.

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 16:05
  • vitesse

    Posts: 1.524

    Leuk filmpje,maar wat gaat McLaren verder voor hem doen(dit seizoen werd hij vierde).
    Het is te hopen dat ze voor hem meer gaan betekenen,dan de andere jongens in hun programma,zoals talent Magnussen die ze ook weer weinig ondersteuning geven en zo zijn er al zoveel geweest,laten ze een voorbeeld nemen aan het Red Bull programma,want die doen het met veel meer succes,en overigens komt Turvey helemaal niet uit hun talenten programma,wat ook weer heel veel zegt.

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 16:11
    • neor2

      Posts: 1.523

      Wat is zeer weinig ondersteuning volgens jou? Dat ze niet elk jaar in een winnende auto worden gezet door McLaren? Dat is namelijk bewust, omdat ze dit bij Hamilton wel hebben gedaan en hebben gemerkt dat hij erg veel moeite had om goed om te gaan met een mindere periode in de Formule 1. McLaren wil de coureurs in hun opleidingsprogramma er juist ook aan laten wennen dat je soms moet vechten wat je waard bent om als 6e over de streep te komen.

      • + 0
      • 15 okt 2012 - 16:39
    • vitesse

      Posts: 1.524

      Hamilton is dan ook de enige uitzondering.

      • + 0
      • 15 okt 2012 - 18:19
  • vvans

    Posts: 486

    Geweldig dat ze dat gozertje in het filmpje doen. Ik zou me als Hamilton & button wel schamen, het zijn wel hele kinderachtige filmpjes en ik vraag me af voor wie ze eigenlijk gemaakt worden. Ik hoop niet dat ik de doelgroep ben.

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 16:19
  • Haha heel leuk. Nyck beleeft trouwens een behoorlijk debuutseizoen in de autosport. Staat 4de in de WK stand van de WSR 2.0 en dat is erg netjes. Als hij goed blijft presteren dan is de kans groot dat hij dezelfde weg bewandeld als Hamilton. En hoe cool zou dat zijn?

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 17:15

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar