user icon

Video: Nyck de Vries in hoofdrol van animatieserie Tooned

  • Gepubliceerd op 15 okt 2012 09:11
  • comments 11
  • Door: Rob Veenstra
De animatieserie van McLaren genaamd Tooned was in het weekend van de Koreaanse Grand Prix toe aan de achtste aflevering. Dit keer is een hoofdrol weggelegd voor Nyck de Vries, de Nederlander uit het opleidingsprogramma van de Britse renstal. Hieronder is de nieuwste aflevering, Lecture Circuit, te zien.

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Ista87

    Posts: 121

    Super cool filmpje, hopelijk krijg hij ooit de kans net als Hamilton om voor het team uit te komen en wereldkampioen te worden. Het zegt denk ik genoeg dat ze hem uitkiezen voor deze cartoon in de plaats van Magnussen of Turvey. Wie weet krijgen we ooit een twee strijd voor het kampioenschap tussen Frijns en De Vries. Dat zou heel vet zijn!

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 09:59
    • .Henry

      Posts: 1.308

      Ik denk dat de voornaamste reden dat ze Nyck kiezen zijn sponsor Lucozade is.

      • + 0
      • 15 okt 2012 - 12:53
    • Henry... ??? Lucozade is de sponsor van het team, en van Nyck. Hij is supergetalenteerd, daarom kiezen ze hem. Niet vanwege een sponsor.

      • + 0
      • 15 okt 2012 - 15:19
    • .Henry

      Posts: 1.308

      Ik bedoelde waarom ze hem in het filmpje gebruikten.

      • + 0
      • 16 okt 2012 - 17:34
  • aruba24

    Posts: 640

    Mclaren wordt in het jaar 2016 Tooned F1 , als ? Nyck de Vries komt rijden.

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 11:11
  • J. Button

    Posts: 96

    Hahaa super leuk filmpje hoop dat nyck het waar kan maken de komende jaren. Hij staat wel mooi in de spotlights zo.

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 16:05
  • vitesse

    Posts: 1.524

    Leuk filmpje,maar wat gaat McLaren verder voor hem doen(dit seizoen werd hij vierde).
    Het is te hopen dat ze voor hem meer gaan betekenen,dan de andere jongens in hun programma,zoals talent Magnussen die ze ook weer weinig ondersteuning geven en zo zijn er al zoveel geweest,laten ze een voorbeeld nemen aan het Red Bull programma,want die doen het met veel meer succes,en overigens komt Turvey helemaal niet uit hun talenten programma,wat ook weer heel veel zegt.

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 16:11
    • neor2

      Posts: 1.523

      Wat is zeer weinig ondersteuning volgens jou? Dat ze niet elk jaar in een winnende auto worden gezet door McLaren? Dat is namelijk bewust, omdat ze dit bij Hamilton wel hebben gedaan en hebben gemerkt dat hij erg veel moeite had om goed om te gaan met een mindere periode in de Formule 1. McLaren wil de coureurs in hun opleidingsprogramma er juist ook aan laten wennen dat je soms moet vechten wat je waard bent om als 6e over de streep te komen.

      • + 0
      • 15 okt 2012 - 16:39
    • vitesse

      Posts: 1.524

      Hamilton is dan ook de enige uitzondering.

      • + 0
      • 15 okt 2012 - 18:19
  • vvans

    Posts: 486

    Geweldig dat ze dat gozertje in het filmpje doen. Ik zou me als Hamilton & button wel schamen, het zijn wel hele kinderachtige filmpjes en ik vraag me af voor wie ze eigenlijk gemaakt worden. Ik hoop niet dat ik de doelgroep ben.

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 16:19
  • Haha heel leuk. Nyck beleeft trouwens een behoorlijk debuutseizoen in de autosport. Staat 4de in de WK stand van de WSR 2.0 en dat is erg netjes. Als hij goed blijft presteren dan is de kans groot dat hij dezelfde weg bewandeld als Hamilton. En hoe cool zou dat zijn?

    • + 0
    • 15 okt 2012 - 17:15

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar