user icon
user icon

Arrestatiebevel tegen Force India-baas Mallya uitgevaardigd

  • Gepubliceerd op 13 okt 2012 16:25
  • comments 15
  • Door: Rob Veenstra
Force India-teambaas Vijay Mallya heeft een arrestatiebevel tegen zich lopen, zo melden Indiase media en persbureau AFP. Mallya had voor de rechter moeten verschijnen voor het uitschrijven van ongedekte cheques voor Hyderabad International Airport, maar kwam niet opdagen.

Het vliegveld van Hyderabad heeft ongeveer 2 miljoen dollar tegoed van Kingfisher Airlines, de vliegmaatschappij van Mallya die in financiële problemen verkeert. AFP citeert de woordvoerder van de aanklager: "De vliegmaatschappij was voor de rechter gedaagd. Aangezien ze zich niet lieten zien heeft de rechtbank arrestatiebevelen uitgevaardigd tegen Vijay Mallya en vier andere officials van Kingfisher Airlines."

Reacties (15)

Login om te reageren
  • joeri1990

    Posts: 197

    Oud nieuws ...
    Dit heb ik gister al elders gelezen

    • + 0
    • 13 okt 2012 - 16:40
    • Kevin

      Posts: 4.787

      Inderdaad maar dat is een beetje een motto hier. \"Het laatste nieuws hier als laatste!\"

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 16:58
    • guardian

      Posts: 227

      Heren,

      als jullie het beter kunnen bij deze de uitdaging
      Men neemt hier het voortouw om iets te doen.

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 17:01
    • Kevin

      Posts: 4.787

      Oh, daar hebben we een moraalridder. Heel typisch weer.

      Luister, wanneer je als site de grootste F1-community van Nederland aan je voeten hebt liggen dan zou je daar als site iets mee moeten doen. Ik ben al blij dat ze sinds lanfe tijd eindelijk een aantal reacties plaatsen na de kwalificatie en ben benieuwd of we ook nieuwsitems na de race mogen verwachten morgen.

      Maar een site die zich enigszins serieus wilt nemen zorgt ervoor dat de site up-to-date is en op die manier bezoekers jouw site blijven bezoeken en niet elders hun nieuws opzoeken. Ik zie hier soms nieuws 4/5 dagen later, kom op zeg.

      En nee, ik hoef het niet beter te doen want ik heb de hele ambitie niet een site op te zetten, noch heb ik er genoeg tijd voor. Maar bedankt voor het aanbod.

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 17:13
    • joeri1990

      Posts: 197

      Inderdaad,
      het leuke aan deze site is gewoon dat je reacties kan plaatsen.
      Als dit er niet was konden ze de site opdoeken denk ik.

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 17:15
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      @Kevin
      Amen! Ik vind dat altijd zo slap: \"doe het zelf dan\". Nou nee, je mag ook kritiek hebben op zaken die je zelf niet doet/kunt. Ik krijg die ook regelmatig om m\'n oren als ik kritiek lever op Olav Mol: kun je het zelf beter? Nee, maar het is mijn beroep ook niet.

      Ik val nu overigens niet F1T aan. Het interesseert me niet zo veel welk nieuws er wanneer op staat; kom enkel voor het reactiedeel.

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 17:28
    • guardian

      Posts: 227

      @kevin,
      even voor de duidelijkheid, ik ben gene moraal ridder, maar ik zie wel dat je vaak zeikt!
      en voor zeikers hebben ze Formule1nieuws.nl
      daar kun je namelijk ook lekker reageren.

      De mensen achter deze site ken ik en werken hard aan de site dus een beetje respect mag wel vind ik.
      Daarnaast zijn ze ook wel opzoek naar mensen die wat willen schrijven.
      Dus daar ook de opmerking als je het kunt doe het dan!

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 18:31
    • vitesse

      Posts: 1.524

      Of de site Formule 1,waar er altijd maar een beperkt aantal mensen reageren,en vaak lomp en negatief ook,(zoals Jopie de Jager br,br

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 18:40
  • guardian

    Posts: 227

    On Topic:

    Dit lijkt een verveldn probleem te worden voor vijay.
    Als hij naar zijn thuis race gaat dan mag hij die zien achter de tralies.
    grote vraag is wel hoe zal het straks gaan met Force India financieel.

    • + 0
    • 13 okt 2012 - 17:03
    • Heb gister The Hindu gelezen. Het is niet dat hij direct gearresteerd wordt. Hij kan nog in beroep gaan tegen deze zaak als ik het goed heb. Het wordt een beetje opgeblazen door het halve verhaal te vertellen.

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 18:00
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Dat wordt een beslaglegging op het team.....

    • + 0
    • 13 okt 2012 - 17:16
    • Denk het niet want ik verwacht dat Mallya eigenaar van FI is en niet Kingfisher. De vordering ligt bij kingfisher en Mallya moet verantwoording geven als topman cq eigenaar.

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 18:08
    • ik zou er niet van staan te kijken als hij een bedrijf eigenaar heeft gemaakt van het f1 team hoor.

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 18:45
    • Yannis

      Posts: 925

      Ik denk niet dat Mallya de eenmanszaak als ondernemingsvorm heeft gekozen. Daarnaast is hij niet volledig eigenaar van FI (42.5%). In theorie zou het zelfs zo kunnen zijn dat FI het faillissement van Kingfisher aanvraagt als ze niet het afgesproken bedrag betalen voor de sponsoring.

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 19:32
    • aruba24

      Posts: 640

      De eigenaar van Sahara force India is de U.B group de bestuurders zijn mallya en m.mol er kunnen geen beslag gelegd worden door de L.T.D en Nederlandse N.V , alleen de inkomsten.

      • + 0
      • 13 okt 2012 - 19:56

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar