user icon
user icon

Oproep: F1Today.nl zoekt jouw favoriete Formule 1-moment van 2011

  • Gepubliceerd op 07 dec 2011 13:17
  • comments 11
  • Door: Robin Smeets
Het Formule 1-seizoen 2011 is alweer ten einde. Zoals verwacht is Sebastian Vettel wederom tot wereldkampioen gekroond en was Red Bull Racing ook op het einde van het jaar onverslaanbaar. Daarom is het tijd om terug te blikken op het afgelopen seizoen en daarbij vraagt F1Today.nl jóuw hulp!

Wij zoeken jouw favoriete moment van het Formule 1-seizoen 2011. Staat je die ene prachtige inhaalactie nog bij, dat grappige interview of goed commentaar uit binnen- of buitenland? Of misschien was de bizarre race in Canada wel jou favoriete moment van 2011. Stuur jou favoriete moment(en) vanaf vandaag door naar jouwmoment@f1today.nl. Je kunt hierbij een link naar het betreffende YouTube-filmpje sturen, maar dit is niet noodzakelijk.

Volgende week zullen we 10 mooiste en beste moment van 2011 plaatsen. Let op: reacties onder dit bericht die zijn geplaatst via het reactiesysteem tellen niet mee voor de stemming. Alleen de gemailde stemmen.

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Het leukste moment was wanneer het voorbij was. Ik vond het echt een saai seizoen.

    • + 0
    • 7 dec 2011 - 13:55
  • KimiAlonso

    Posts: 5

    De aankondiging van de terugkeer van Kimi!

    Even serieus, ik denk de GP van Canada.

    • + 0
    • 7 dec 2011 - 14:00
  • KimiAlonso

    Posts: 5

    De aankondiging van de terugkeer van Kimi!

    Even serieus, ik denk de GP van Canada.

    • + 0
    • 7 dec 2011 - 14:00
  • Mijn moment kan ik zo niet noemen, maar ik denk toch de overwinning van Fernando Alonso in Silverstone. Puur omdat Ferrari die race gedomineerd heeft, en ook puur omdat Vettel eens een keer pech had! (met zijn stop)

    Een ander moment vind ik wel de starts van Alonso, erg goed dit seizoen!

    • + 0
    • 7 dec 2011 - 16:03
    • Wel via mail doen he als reactie doen ze er niks mee..

      • + 0
      • 7 dec 2011 - 16:19
  • d\'ambrosio die schoemacher achter zich houdt

    • + 0
    • 7 dec 2011 - 16:45
    • schoemacher .. nooit van gehoord vrees ik

      • + 0
      • 7 dec 2011 - 17:26
    • heeft d\'ambrosio iemand achter zich gelaten dit seizoen?:O

      achja volgen seizoen d\'ambrosio exit en bengelke dus ook

      • + 0
      • 7 dec 2011 - 22:39
  • Alweer die oproep.

    Ik dacht dat ik mijn favoriete moment van 2012 al genoemd had. Die fantastische race waarin Raikkonen (Lotus) won voor Kubica (Lotus) en Webber (RBR). Voor degene die het verslag nog eens willen lezen verwijs ik jullie door naar de eerste oproep op deze site.

    Verder is ook \'Raikkonen-Fan\' het volledig met mij eens dat dat hét moment van 2012 was:).

    • + 0
    • 7 dec 2011 - 16:51
    • -Baron-

      Posts: 3.091

      Die overwinning van Schumacher op een nat Spa met het hele veld op 7 ronden achterstand vond ik mooier. Ik weet dat z\'n auto enorm dominant was maar 7 ronden op het hele veld is volgens mij een unicum. Laten we niet vergeten dat Rosberg slechts 4e werd in diezelfde Mercedes.

      Maar ik weet dat je niet zo\'n grote Schumacher fan bent dus het verbaast me niets dat je voor Raikkonen\'s enige overwinning hebt gekozen.

      • + 0
      • 8 dec 2011 - 23:20
    • Wie had er gedacht dat Charlie ooit nog gelijk ging krijgen :)

      • + 0
      • 9 dec 2011 - 12:31

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Ferrari
  • Punten 1.384
  • Podiums 54
  • Grand Prix 111
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jul 1987 (33)
  • Geb. plaats Heppenheim, Duitsland
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar