user icon

Force India laat Nico Hülkenberg testen in Sao Paulo

  • Gepubliceerd op 19 nov 2011 18:16
  • comments 19
  • Door: Robin Smeets
Nico Hülkenberg keert komend weekend terug naar de plaats waar hij zijn allereerste pole position in de Formule 1 heeft behaald. Vorig jaar reed de Duitse coureur in een Williams tijdens moeilijke omstandigheden naar de eerste startpositie. Komende vrijdag mag Hülkenberg opnieuw over het circuit in Sao Paulo rijden.

Via Twitter maakte hij namelijk bekend dat hij tijdens de eerste training in de auto van Adrian Sutil zal rijden. "Goed nieuws! Ik kan vrijdag in Brazilië rijden!. Voor de duidelijkheid: ik zal in Adrian's auto zitten."

Reacties (19)

Login om te reageren
  • Calvinh

    Posts: 2.262

    Bai bai Sutil...

    • + 0
    • 19 nov 2011 - 19:20
  • Geef die knul volgend jaar alsjeblieft het stoeltje naast Di Resta. Ik weet dat het vooral geluk was dat hij vorig jaar pole stond, maar ik gun hem dat echt! Ergens maar goed dat hij nu bij Force India zit en niet bij zinkend Williams.

    • + 0
    • 19 nov 2011 - 20:17
    • Idd zet hem aub in een wagen, dan kan iedereen volgend jaar zien dat hij niets bijzonders is, en dan zijn we tenminste van die Hulkenberg hype af. Voor mij onbegrijpelijk warom mensen kunnen denken dat hij een echt talent is. Het is een 2e Heidfeld, meer niet.

      • + 0
      • 20 nov 2011 - 10:30
    • Mirani

      Posts: 2.963

      Waarom is Hülkenberg niks bijzonders? Hij moet zich, net als iedereen, zich bewijzen. Maar hij moet dan, net als iedereen, ook wel een kans krijgen om zich te bewijzen. Zijn eerste jaar bij Williams was gewoon goed, niet heel erg indrukwekkend maar wel beter dan de gemiddelde debutant. De pole was natuurlijk dankzij de weersomstandigheden. Maar je moet het nog wel even doen en dat hij in de race binnen een paar rondjes op een positie reed waar de Williams wel thuishoort doet daar niks aan af. Hooguit dat de gok niet werkte tijdens de race, maar soms moet je gokken en niet iedereen durft dat. \'The road to F1\' was wel meer dan indrukwekkend. Ja, misschien waren de tegenstanders niet de grootste talenten, maar uiteindelijk heeft hij wel een erg mooi CV opgebouwd in de lagere klasses en alleen daarom ben ik nog altijd nieuwsgierig naar hoe Hülkenberg het kan doen in F1.

      • + 0
      • 20 nov 2011 - 11:23
  • Ik vondt het zowieso al raar dat Williams \'\'DE HULK\'\' Dumpte maar dat was natuurlijk puur voor het geld. hopelijk krijgt die bij force india een goede comeback, naast Di Resta moet dat zeker lukken.

    • + 0
    • 19 nov 2011 - 20:49
    • Stri

      Posts: 2.384

      Waarom zou hij dan een betere keuze zijn dan Sutil?

      • + 0
      • 19 nov 2011 - 21:59
  • Testen? Zijn zij blind dan?

    • + 0
    • 19 nov 2011 - 22:09
    • Blind voor wat?

      Voor het feit dat Hulkenberg nog niet meer heeft laten zien dan Sutil of Di Resta of wat?

      • + 0
      • 19 nov 2011 - 23:38
    • Nee, met blind bedoel ik dat ze toch moeten weten dat hij een F1 auto kan rijden.

      • + 0
      • 20 nov 2011 - 09:18
  • Bye Bye Sutil.. Welcome Hulkenberg!

    Dat kan denk ik niet anders, ik vind het i.i.g. fijner om naar te kijken..

    • + 0
    • 19 nov 2011 - 22:12
    • Ik vind Sutil ook zeker niet onaangenaam om naar te kijken!





























      :S

      • + 0
      • 19 nov 2011 - 23:31
    • Ik vraag mij af waarom? Wat was er zo spectaculair aan Hulkenberg? Ik heb geen moment gedacht aan het feit dat Sutil of Di Resta iets deed wat Hulkenberg anders of beter had gedaan.

      • + 0
      • 19 nov 2011 - 23:51
    • Refuse

      Posts: 428

      De manier waarop Hulkenberg dit bericht twittered is net even anders dan hier gemeld wordt.

      Daarnaast zie ik volgend jaar liever Sutil/Di Resta dan een van de 2 met Hulkenberg. Maar dat komt vooral omdat ik Hulkenberg helemaal niet zo bijzonder vindt (en me zelfs aan hem kan irriteren).

      • + 0
      • 19 nov 2011 - 23:52
    • Waar het aan ligt, Is dat we van Hulkenberg nog wel het 1 en ander kunnen verwachten.. Van Sutil niks, 4 jaar geleden was het nog wel leuk om hem in de gaten te houden, nu niet.. Dat krijg ik nou éénmaal met coureurs die veelbelovend waren, maar uiteindelijk best tegenvallen.. natuurlijk heeft hij een paar goede races gekend.. zoals Monaco 2008, maarja hij zit nu al sinds 2007 in de F1 en echt veel heeft hij niet laten zien

      Hulkenberg is, en dat is misschien een betere verwoording, interessanter om naar te kijken..

      • + 0
      • 20 nov 2011 - 08:53
    • Stri

      Posts: 2.384

      @R fan
      Maar hoe weet je dat dan zo zeker? Kijk eens naar het verschil tussen di Resta en Sutil, Sutil is op dit moment toch echt wel beter. Natuurlijk is Di Resta een rookie, dus mogen we dat wel verwachten, maar Sutil doet het gewoon echt prima. Sterker nog, zonder Sutil had FI waarschijnlijk die zesde plek bij de constructeurs niet gepakt.

      Misschien rijdt Sutil wel op het maximum van de FI. Ik vind hem ook geen Hamilton of Vettel of wat dan ook, maar tegenwoordig wordt iedereen die geen supertalent is gewoon afgedaan als matig en grijs.... Wie zegt dat hij niet nog veel beter word? Kijk maar naar button, die is ook nog verder gegroeid.

      Dan hebben we daartegenover hülkenberg. Hij deed het niet geweldig in zijn eerste seizoen. Die pole position was leuk (vond ik zelf ook super voor hem hoor), maar was echt niet behaald op pure skills. Verder vond ik hem maar matig hoor. Dan doet Di Resta het beter (vooral veel meer solide).

      Laat Hulkenberg maar naar Lotus gaan oid. Maar ja, ik denk inderdaad dat Sutil het veld moet ruimen. En ik denk ook dat ze daar nog spijt van gaan krijgen,

      • + 0
      • 20 nov 2011 - 11:07
  • rchorus

    Posts: 880

    Hulkenberg verdient op basis van zijn resultaten in juniorcategoriën en (in mindere mate) 2010, zeker een stoeltje in de Formule 1. Maar ik betwijfel oprecht of hij een betere keuze is dan de ervaren Sutil.

    • + 0
    • 19 nov 2011 - 22:35
  • Katjes? ... Zijn het niet gewoon pitspoezen?

    • + 0
    • 19 nov 2011 - 23:29
  • Michael

    Posts: 1.434

    Ik zie toch Nico Hülkenberg liever terug in de F1 dan Rosberg. Straalt ook meer gezag uit.

    • + 0
    • 20 nov 2011 - 12:23

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Coureursprofiel

  • Team Renault
  • Punten 289
  • Podiums 0
  • Grand Prix 105
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 19 aug 1987 (33)
  • Geb. plaats Emmerich am Rhein, Duitsland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,84 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar