user icon
user icon

Vettel: "Een erg goede race, maar gemengde gevoelens"

  • Gepubliceerd op 30 okt 2011 12:50
  • comments 14
  • Door: Robin Smeets
Sebastian Vettel schreef vandaag geschiedenis door zijn elfde overwinning van het seizoen te scoren en de eerste winnaar op het Buddh International Circuit te zijn. Na afloop was de Duitser dan ook erg tevreden over zijn race, waarin hij élke ronde aan de leiding reed, maar hield er toch gemengde gevoelens aan over.

"Het was een erg goede race voor ons en ik heb van elk moment dat ik aan de leiding reed genoten", vertelde Vettel tijdens de persconferentie. "Ik moet het team en Renault bedanken, maar desondanks heb ik toch gemengde gevoelens."

"Aan de ene kant ben ik dus heel erg blij, aan de andere kant hebben we de afgelopen twee weekenden twee vrienden verloren. Onze gedachten zijn bij hen. Natuurlijk nemen we risico's als we in de auto stappen, maar je hoopt gewoon dat er niks gebeurd. Soms wordt je aan de gevaren herinnert, maar dat is eigenlijk het laatste wat je wil."

Reacties (14)

Login om te reageren
  • AyrtonS

    Posts: 3.984

    Goed het te benoemen.

    Daarom begrijp ik niet dat je in de laatste ronde alle risico\'s neemt om de snelste ronde neer te zetten.

    PR gelul !!

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 12:57
    • Hij wou zijn 1e Grand Chelem binnen halen.. met succes

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 13:02
    • Smock

      Posts: 172

      Grand Chelem of niet, het blijft PR gelul.

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 13:04
    • Steff

      Posts: 405

      Waarom zou je deelnemen-starten-inhalen-KERS gebruiken-enzovoort .. ?

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 13:04
    • @Raikkonen-Fan,

      Wil niks aan de Grand slam van Vettel afdoen hoor, maar vind de Grand slam van Alonso vorig jaar in Singapore mooier, de Ferrari was toen de mindere van de RB6, en Alonso haalde hem op het lastige Singapore puur op skills binnen.

      De RB7 is dominant aan alles en iedereen, en dan op een circuit met uitloopstroken groter dan het circuit zelf, kies ik(totaal objectief;)) voor Alonso\'s Singapore Grand Slam.

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 15:38
    • Dat mag jij vinden

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 20:28
  • sailor

    Posts: 9.804

    Erg mooi van Vettel dat hij er toch aan blijft denken dat er coureurs zijn omgekomen in de race-wereld , dat maakt vettel buiten het feit dat hij een buitenaards goede coureur is ook nog eens een coureur met een hartje van goud.
    Ik hoop nog heel lang van Vettel te mogen genieten op de baan.

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 13:02
    • Hoezo genieten op de baan?? je ziet hem ongeveer 5 rondjes...

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 13:43
    • pokerface

      Posts: 584

      Weet je wat een PR praatje is? De laatste alinea van het artikel...
      Hetzelfde als de koningin met de aanslag die \'zucht\' was allemaal media getraind.
      Ik kan niet oordelen of Vettel een goede jongen is of niet. Ik ken hem niet persoonlijk. Maar dit is echt duidelijk een PR praatje.

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 21:27
  • hanspuij

    Posts: 232

    was anders niet te horen over de boordradio toen hij over de de streep kwam. wat een poep praat alweer.

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 13:05
    • Met je laatste stukje beschrijf je je comment inderdaad het best.

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 13:13
  • AyrtonS

    Posts: 3.984

    In de boordradio was hij samen met RBR te druk met hun records en hoe goed ze wel niet zijn.

    Nogmaals PR geneuzel.

    Als zijn overleden \"vrienden\" in zijn hoofd waren , dan had hij niet in de laatste ronde de snelste tijd gezet met alle risico\'s van dien.

    Maar des ondanks, de man rijdt echt foutloos dit seizoen en dat is niet alleen aan de oppermachtige RBR toe te schrijven.

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 13:21
    • hanspuij

      Posts: 232

      maar wel veel.

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 15:09
    • -Baron-

      Posts: 3.091

      Ongeveer net zoveel als Vettel\'s rol.

      • + 0
      • 31 okt 2011 - 01:08

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Ferrari
  • Punten 1.384
  • Podiums 54
  • Grand Prix 111
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jul 1987 (33)
  • Geb. plaats Heppenheim, Duitsland
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar