user icon

McLaren reist opgetogen af naar India voor interessant weekend

  • Gepubliceerd op 20 okt 2011 15:50
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra
Het team van McLaren zit vol zelfvertrouwen na sterke optredens in Japan en Zuid-Korea. De Britse renstal wil die goede lijn doortrekken in India, voor het eerst gastheer voor de Formule 1. Teambaas Martin Whitmarsh is benieuwd naar het weekend op Buddh International Circuit.

“Ik verwacht iets opwindends, dat geldt denk ik voor iedereen. Het circuit hebben we nog nooit bezocht, het is een land dat voor het eerst op de kalender staat, dus het wordt interessant. We waren sterk in Japan, we waren sterk in Zuid-Korea, alleen deed Red Bull Racing het daar iets beter. Hopelijk valt het in India onze kant op, daar doen wij ons best voor.”

“Hoe het gaat uitpakken weten we pas als we er zijn, als we het wegdek zien en een beeld krijgen van de verhoudingen. Er is geen reden waarom we niet weer sterk zouden zijn, maar dat is Red Bull Racing ook, en Ferrari zal ons willen verslaan. Dat is de uitdaging die ons te wachten staat voor India”, aldus Whitmarsh.

Reacties (14)

Login om te reageren
  • pokerface

    Posts: 584

    Maar de vraag die er toe doet. Is Hamilton dan single of niet?

    • + 0
    • 20 okt 2011 - 16:33
    • Doesn\'t matter if he is single, she is way out of you\'re league ;-)

      • + 0
      • 20 okt 2011 - 17:00
    • waylon

      Posts: 2.258

      pokerface je lijkt prive wel daar doen ze ook zulke uitspraken die er niets toe doen

      • + 0
      • 20 okt 2011 - 19:09
    • pokerface

      Posts: 584

      Het seizoen is toch afgelopen... Of heb jij soms nog iets noemenswaardig te melden?

      • + 0
      • 20 okt 2011 - 23:36
  • Die zal allang wel single zijn denk ik maar ze houden het onder de pet.
    Mag hopen dat hij het jaar afsluit met nog een aantal pole\'s en overwinningen.

    • + 0
    • 20 okt 2011 - 17:00
    • Stri

      Posts: 2.398

      Ik bedoel dit niet slecht, maar mag ik vragen wat de relevantie is van de relatie tussen Hamilton en zijn vriendin? Ik zie echt niet in wat dat te doen heeft met zijn presteren...

      • + 0
      • 20 okt 2011 - 17:07
    • george75

      Posts: 164

      misschien dat hij doordoor weer beter presteerde de laatste race

      • + 0
      • 20 okt 2011 - 18:27
    • Stri, ik bedoel dit ook niet verkeerd, maar als jij niet in kunt zien dat de prestaties van iemand kunnen lijden door een privé aangelegenheid, bijvoorbeeld een breuk in de liefde, dan vraag ik me af wat jij in die zin al meegemaakt hebt.

      Ook coureurs zijn niet van staal en hebben net als jij en ik gevoelens, en als je relatie met iemand waar je zielsveel om geeft stuk loopt door wat voor reden dan ook dan heeft iemand daar absoluut last van, concentratie / bezin van realiteit / geïrriteerd / gemelijk, niemand kan geconcentreerd zijn of 100% gefocused als je thuis problemen hebt, en aangezien dat Hamilton naar het schijnt al enige maanden problemen heeft kunnen we best de conclusie trekken dat zijn inschattingsfouten en incidenten voortvloeisels zijn van misschien wel zijn relatie problemen.

      • + 0
      • 20 okt 2011 - 19:42
  • Michael

    Posts: 1.434

    <<“Ik verwacht iets opwindends...>>

    Ik ook!

    • + 0
    • 20 okt 2011 - 19:54
    • Dan kun jij, michael, erg lang wachten.

      • + 0
      • 21 okt 2011 - 10:25
  • Kevin

    Posts: 4.955

    En we zijn alleen maar bezig met Lewis zijn privéleven hier. Wat een stel wijfen bij elkaar. Willen jullie ook weten wat die heeft ontbeten vanmorgen? Welke krant hij daar bij las? Of hoe zijn diner deze avond heeft gesmaakt? Lees het allemaal hier: www,story,nl. Je bent echt op de verkeerde site daarvoor.

    • + 0
    • 20 okt 2011 - 20:42
    • Ik twijfel of Hamilton dikwijls in de Story staat ;) maar je hebt wel gelijk.

      • + 0
      • 20 okt 2011 - 20:56
    • pokerface

      Posts: 584

      Ja ik doe dat alleen maar, omdat het seizoen nu toch afgelopen is.
      De aankomende races zijn voor spek en bonen (en voor de plaatsen 2/3 in het kampioenschap). Dus is het interessanter om te weten wat de coureurs nu in hun prive leven doen dan op de baan.
      Zo weet ik toevallig dat een lucky bastard vandaag in de McLaren van 2008 (meende ik) heeft mogen meerijden met Lewis Hamilton.
      Ik weet het hoe en wat er niet van, maar ik volg hem een beetje op twitter. Het had volgens mij iets met Johnny Walker te maken.

      Ook zag ik een aantal weken terug een hele mooie foto op Button zijn twitter. Deze om precies te zijn. lockerz.com/s/147267421
      Weet iemand waar ik meer van dit soort foto\'s kan vinden?

      • + 0
      • 20 okt 2011 - 21:19
    • F1McLaren

      Posts: 631

      Ik denk dat je dan www.thesun.co.uk moet hebben...

      • + 0
      • 20 okt 2011 - 23:32

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar