user icon
user icon

Lewis Hamilton: "Ik heb nooit aan mezelf getwijfeld"

  • Gepubliceerd op 16 okt 2011 11:40
  • comments 12
  • Door: Danny Sosef
Lewis Hamilton heeft dit seizoen nooit aan zichzelf getwijfeld. Dat vertelde de Brit na afloop van de Koreaanse Grand Prix. De McLaren-coureur lag veelvuldig onder vuur dit seizoen door de vele botsingen, crashes en gevaarlijke acties die hij uithaalde - zo vonden ook zijn collega's.

De wereldkampioen van 2008 vertelde in Korea: "Ik zou nooit aan mezelf gaan twijfelen. Dat is niet iets wat ik zou moeten doen. Ik heb vertrouwen in mezelf en ook het vertrouwen van mijn team. Ik moet proberen om buiten de problemen te blijven, niet meer in het kamertje bij de stewards terecht komen, met beide voeten op de grond blijven en betere resultaten neerzetten."

"De race was oké, het was niet al te slecht. Mark (Webber) reed erg goed tijdens de hele race en mijn felicitaties aan Sebastian. Red Bull Racing was echt heel erg snel, het hele weekend en dat zag je ook in de race. Het was moeilijk om Sebastian bij te blijven en in te halen. Ik had wat problemen tijdens de race, moeite met het onderstuur maar het was een goed weekend als ik het vergelijk met de andere races dit jaar dus ik ben tevreden."

Reacties (12)

Login om te reageren
  • pokerface

    Posts: 584

    En hoelang gaan we het nog hebben over het feit dat Hamilton een slecht seizoen heeft?

    • + 0
    • 16 okt 2011 - 11:50
    • Mogen we er niet aan herinnerd worden dat Hamilton een slecht seizoen heeft? Alles wat slecht of negatief uit het verleden is moeten we vergeten ofzo? En wat heeft dat met RBR en de constructeurstitel te maken? Zijn 2 los staande feiten volgens mij. Beetje rare reactie van je dus.

      • + 0
      • 16 okt 2011 - 12:00
    • pokerface

      Posts: 584

      Mijn fout. Was even met mijn gedachten ergens anders.
      En nee we mogen er niet aan herinnert worden dat Hamilton een slecht seizoen heeft.Zeker niet elke dag.

      • + 0
      • 16 okt 2011 - 12:05
    • Michael

      Posts: 1.434

      Ik twijfwl niet aan mezelf, kan je beter niet zeggen als je je pole position in een zuchtje kwijt bent en dan ook nog op de 5de plek ligt van het wk.

      • + 0
      • 16 okt 2011 - 12:13
    • Zeg niet dat het meevalt met de vibraties, dat je doorrijdt en uiteindelijk 12e plek behaalt. Terwijl je 8e staat in het kampioen schap.

      ***disclaimer***
      Bovenstaande reactie is alleen gebruikt als voorbeeld om de daar bovenstaande reactie te verglijken in de mate van kansloosheid. Aan gedane uitspraken kunnen geen rechten worden ontleent.

      • + 0
      • 16 okt 2011 - 19:29
    • Mag ik proberen nóg kanslozer te reageren?
      Oké hier gaat ie dan...Nee laat maar niet mogelijk. :P

      • + 0
      • 16 okt 2011 - 23:40
  • F1Freak

    Posts: 201

    Tis nooit goed om aan jezelf te twijfelen. Ik heb het gevoel dat hij aan een charme offensief is begonnen. Lees de laatste dagen dat ie z\'n leven op de baan gaat verbeteren. Zal z\'n management of z\'n vader hem goed hebben toegesproken? Klinkt allemaal positief, maar nu nog laten zien. En vandaag liet ie het toch wel zien.

    • + 0
    • 16 okt 2011 - 12:10
  • winti

    Posts: 1.284

    Ik hoop niet dat hij depressief raakt, hij heeft een hele goede prestatie neergezet en moet hebben genoten van zijn gevecht met Webber maar kan geen emotie tonen. Als je gevoelloos bent is dat een vaak een symtoom van depressie. Ook in zijn antwoorden klonk door dat het emotioneel niets voor hem betekende. Als het een houding is belooft dit ook niet veel goeds.

    • + 0
    • 16 okt 2011 - 13:31
    • .Henry

      Posts: 1.308

      Ik denk dat we dat vanuit hier niet echt kunnen beoordelen. En dat hij niet erg blij was kan ik begrijpen. Gisteren op een prachtige manier pole gepakt, en vandaag weer tot het uiterste pushen en alsnog is het niet genoeg om te winnen.

      • + 0
      • 16 okt 2011 - 13:43
    • Ik was meer geneigd te denken dat hij even murw was, zo aan het twijfelen is geweest de laatste tijd dat ie even niet meer wist of ie nou moest juichen of niet, uitbundig mocht zijn of niet,daardoor leek het een gebrek aan emotie.

      Wat een pluspunt voor hem was, is dat hij de gebruikaanwijzing van de Pirelli\'s beter leek te begrijpen vandaag, dat lijkt me ook essentieel voor zijn come-back.

      Ik hoop niet dat je gelijk krijgt qua depressie, dan is er mischien meer aan de hand dan wij vermoeden, en dat gun je niemand.

      • + 0
      • 16 okt 2011 - 13:45
  • 2xtreme

    Posts: 15

    Ik zou ook lekker onderkoeld reageren als ik al die shit over me heen zou krijgen.
    Men kan zeggen wat men wil over Hamilton, het is een echte racer tot het uiterste gaand.
    Vanmiddag weer genoten van zijn inhaal acties met Webber die duidelijk een betere en snellere auto heeft.
    Ik zou hem wel eens willen zien racen met Vettel als ze beiden een gelijkwaardige auto hebben

    • + 0
    • 16 okt 2011 - 16:34
  • gp

    Posts: 3.949

    Ach, hij zou toch iets relaxer met de pers moeten leren omgaan. Iedereen weet toch hoe die alles opblazen. Hoeveel fouten heeft hij nou echt gemaakt dit seizoen? Heel weinig eigenlijk. Massa zal het daar niet mee eens zijn maar die moest maar eens eerst naar zichzelf kijken. Hij is een makkelijk slachtoffer en hoe meer hij zich dit aantrekt hoe meer ze het zullen doen. En zo\'n attitude die hij nu vertoont aan de pers geeft ze alleen maar honger voor meer. Niet zo slim van hem

    • + 0
    • 16 okt 2011 - 20:09

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.134
  • Podiums 88
  • Grand Prix 111
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (35)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar