user icon

Hoe laat knokken Lewis Hamilton en Max Verstappen met elkaar tijdens F1 GP van België?

  • Gepubliceerd op 27 aug 2021 08:02
  • comments 22
  • Door: Arjan Hoefakker

U vraagt zich af: 'Hoe laat zijn de trainingen, de kwalificatie en de race tijdens de Belgische Grand Prix?' GPToday.net is de beroerdste niet en zet  de tijden voor u op een rijtje. Max Verstappen en Lewis Hamilton treffen elkaar op het Belgische asfalt van Spa-Francorchamps op onderstaande tijden. Hieronde het tijdschema van de Formule 1 Grand Prix van België op het fraaie Spa-Francorchamps.

Voor de volledigheid hebben wij de sessies van het voorprogramma -  F3 en de Porsche Supercup -  in het tijdschema opgenomen. 

Vrijdag

F3    TRAINING  -                                 10:05 - 10:50

F1    TRAINING 1 -                               11:30 - 12:30

F3    KWALIFICATIE  -                          13:55 - 14:25

F1    TRAINING 2  -                              15:00 - 16:00

Porsche Supercup    TRAINING -         17:25 - 18:10

Zaterdag

F3    RACE 1                                           10:05 - 10:50

F1    TRAINING 3  -                                 12:00 - 13:00

Porsche Supercup KWALIFICATIE -       13:50 - 14:20

F1    KWALIFICATIE  -                             15:00 - 16:00

F3    RACE 2   -                                        17:55 - 18:40

Zondag


F3    RACE 3    -                                         10:40 - 11:25


Porsche Supercup    RACE  -                     12:05 - 12:40

F1    RACE -                                               15:00 - 17:00

Reacties (22)

Login om te reageren
  • RBH2019

    Posts: 3.718

    Ik zie vooral vaak "undefined".

    • + 0
    • 27 aug 2021 - 08:28
    • Op je telefoon waarschijnlijk?
      Ik heb dat ook altijd. Soms helpt het om je foon een kwartslag te draaien.
      De layout van deze website is een beetje waardeloos voor mobieltjes.
      Op mijn laptop is het lijstje duidelijk te lezen al zijn de kolommen na je opmerking volgens mij aangepast want sindsdien staat het een beetje door elkaar waar het voorheen netjes en overzichtelijk in rijen en kolommen stond.

      • + 1
      • 27 aug 2021 - 09:25
    • Mijn reactie blijft (alwéér!) in het filter hangen?

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 09:54
    • mario

      Posts: 8.742

      @Evert: Nee hoor, je opmerking staat er gewoon hoor 😉

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 11:12
    • mario

      Posts: 8.742

      Je moet ook niet van die opruiende teksten gebruiken 😂😂😂

      • + 1
      • 27 aug 2021 - 11:12
  • Kevin

    Posts: 5.022

    “Hoe laat is de F1-race in België met Max Verstappen op TV?“

    Hoe laat is die F1-race zonder Max Verstappen dan?

    • + 7
    • 27 aug 2021 - 08:38
    • Vade

      Posts: 1.076

      Haha, scherp!

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 08:42
    • nr 76

      Posts: 2.228

      Meestal een paar minuten later...

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 09:31
    • Dat soort vragen moeten gepost worden op de instagram van Sir Lewis en Bitch Bottas. Die handelen met voorkennis.

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 09:37
    • Inderdaad Kevin, en vervolgens begint het lijstje met de F3 training.
      Daar doet Max Verstappen niet eens in mee!

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 09:59
  • mario

    Posts: 8.742

    Hoe laat starten de andere coureurs dan???

    • + 1
    • 27 aug 2021 - 08:50
    • Die starten minimaal een half uur na Maxje, want een ieder die het gore lef heeft tussen Verstappen en zijn geboorterecht de wereldtitel F1 te komen kan rekenen op een minimaal verbale oorwassing van het nationalistische tuig van de oranjecamping.

      • + 1
      • 27 aug 2021 - 09:05
    • Ik vermoed dat Arjan denkt dat er alleen maar Verstappen fans bestaan.
      Onder ieder verhaaltje van hem sluit hij af met een opmerking over Max.
      Tip: Kijk dit weekend eens naar de F1 race, dan ontdek je dat er nóg 18 andere rijders meedoen.

      • + 1
      • 27 aug 2021 - 09:28
    • i.imgurPUNTcom/d0THTDv.gif

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 10:20
    • @Evert,
      1 ding weet ik zeker, de F1 bestaat uit 2 rode bolides!

      Maar nu je het zegt, ik hoor de naam Max Verstappen laatste jaren verdacht vaak voorbij komen, ik zal er komend weekend eens op letten of ik hem kan ontdekken

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 11:30
    • @Pete

      Ik ga me aan een dappere voorspelling wagen: die Max zou het nog best weleens ver kunnen schoppen!

      • + 1
      • 27 aug 2021 - 11:33
  • Brabham

    Posts: 3

    Hallo F1-fanaten, vraagje van een leek: ik ga zondag voor het eerst naar Spa en lees overal op internet dat je 'op tijd moet vertrekken', maar nergens hoe laat je er nu eigenlijk het beste kunt zijn voor een mooie plekje. Heeft iemand daar ervaring mee? We hebben Bronze tickets. Thanks alvast!

    • + 0
    • 27 aug 2021 - 11:20
    • Ik heb Gold Tickets en wij vertrekken om 5.30 uit ons Randstedelijke k*tdorp.

      • + 1
      • 27 aug 2021 - 11:53
    • RBH2019

      Posts: 3.718

      Ik ben er geweest met Bronze, weet niet of het representatief is maar je kunt daar denk ik het beste gewoon uiterlijk 10u aankomen (en dat is misschien al aan de krappe kant voor een goede plek), daarna is het al goed druk met alle jagers op de goede plaatsen. Stoeltje mee en gaan. De wegen naar de parkeerlocaties zijn druk, daar kan zomaar een uur in gaan zitten tussen van de snelweg af en het circuit op. Hoe vroeger hoe beter eigenlijk. Lastigste is dat er van je groep altijd iemand bij de plaatsen moet blijven om ze niet kwijt te raken dus gezellig samen rondlopen zit er niet in, tenzij je niet gehecht bent aan je locatie natuurlijk.

      Zijn er dit jaar minder bezoekers toegestaan zoals bij Zandvoort of heeft België het losgelaten? Dat scheelt misschien ook nog.

      Veel plezier in ieder geval.

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 12:37
    • Brabham

      Posts: 3

      Super, thanks voor jullie reactie!

      • + 0
      • 27 aug 2021 - 12:47
  • Brabham

    Posts: 3

    Hallo F1 fanaten, vraagje van een leek: ik ga zondag voor het eerst naar Spa en zie nergens op internet hoe laat je daar het beste kunt zijn voor een mooi plekkie (overal staat 'op tijd vertrekken'). Als ik bijv. om ongeveer 07:30 aankom, ben ik dan op tijd? :)

    • + 0
    • 27 aug 2021 - 11:24
  • Met of zonder bottas??

    • + 0
    • 27 aug 2021 - 11:47

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar