user icon

Directrice Spa-Francorchamps zou slachtoffer zijn van liefdesdrama

  • Gepubliceerd op 20 aug 2021 15:21
  • comments 28
  • Door: Arjan Hoefakker

Hoewel er nog veel onzeker is over de dood van de directrice van het circuit van Spa-Francorchamps, is de meest waarschijnlijke theorie dat zij uit jaloezie zou zijn vermoord door haar stomdronken  echtgenoot. 

Vijf dagen geleden werd de wereld van de Formule 1 opgeschikt door het bericht dat Nathalie Malliet (51) levenloos was aangetroffen in een huis in Gouvy. De lokale politie trof daar om 12:10 uur het levenloze lichaam van de vrouw. Die ochtend werden er meerdere geweerschoten gehoord. Ann Lawrence Durviaux (advocaat en professor aan universiteit van Luik) werd naast de directrice van het circuit ook dood aangetroffen. Een derde dode lichaam was dat van Maillet's echtgenoot Franz Dubois, hij was voormalig piloot en testrijder.

Volgens verschillende media zou het gaan om een dubbele moord op de twee vrouwen, uitgevoerd door de man die dronken zou zijn thuis gekomen en woedend zou zijn geworden toen hij de twee vrouwen aantrof. Deze theorie zou aannemelijk zijn en wordt ondersteund door een professor psychologie en seksualiteit van de Brusselse Universiteit, Sandrine Detandt. Zij is bovendien ook bevriend met de omgekomen Durviaux. 

Reacties (28)

Login om te reageren
  • Carloth

    Posts: 95

    Overmatig gebruik van drank maakt meer kapot dan ieder lief is. Veel meer kan je hierover niet kwijt, denk ik.

    • + 1
    • 20 aug 2021 - 15:25
    • Jawel,drank is eerder op dan je lief is.

      • + 0
      • 20 aug 2021 - 21:19
  • Dit was ook al bekend toen het nieuws over haar dood in de media bekend werd gemaakt. Niks nieuws dus.
    Het is al tragisch genoeg dat het is gebeurt dus waarom dit ook al uitmelken?

    • + 13
    • 20 aug 2021 - 15:36
    • Mee eens.

      • + 1
      • 20 aug 2021 - 15:52
    • Ik wist niet dat de dader dronken was, in dit verhaal.

      • + 0
      • 20 aug 2021 - 16:24
    • Inderdaad@Pick. Onbeschaamd dit.

      • + 1
      • 20 aug 2021 - 16:26
    • johan_sb2

      Posts: 592

      Das niveau van Arjan. Die is er niet. Valt me mee dat er geen aanhalingstekens in de titel staan

      • + 1
      • 21 aug 2021 - 12:42
  • De cock en de moord in spa.

    • + 12
    • 20 aug 2021 - 15:36
    • Buitengewoon smakeloos.

      • + 5
      • 20 aug 2021 - 15:56
    • Vade

      Posts: 1.053

      Buitengewoon humor.

      • + 8
      • 20 aug 2021 - 16:27
    • Het is gewoon het eerste wat in mij opkwam, echt ook zo dat typische mistige sfeertje daar altijd, Smakeloos? ach. ik leg tenminste niet op elke slak zout.

      • + 5
      • 20 aug 2021 - 16:58
    • Metzeler

      Posts: 135

      Soms is het beter om impulsen te onderdrukken...

      • + 4
      • 20 aug 2021 - 19:24
    • Vade

      Posts: 1.053

      Humor mag tegenwoordig niet meer. Alles moet serieus zijn, de wereld is naar de klote aan het gaan met al die zelfbenoemde en zogenaamde moraalridders.

      • + 8
      • 20 aug 2021 - 19:29
    • Nico31

      Posts: 109

      Triestig..

      • + 1
      • 20 aug 2021 - 19:29
    • Metzeler

      Posts: 135

      Er is geen beter vermaak dan leedvermaak maar soms moet er toch een grens getrokken worden, zolang men maar kudos krijgt voor de quasi grappige opmerkingen. In plaats van ondersteunende op opbouwende kritieken te geven veranderd dit forum enkel maar in kudo jagers of enkel maar om te reageren om te reageren. En nee ik ben geen moraalridder maar ik zie dit forum wel afglijden naar geenstijl of vkmag achtige "reaguurders" zoals men dat dient te noemen.
      Ik ben niet hypocriet ik probeer ook weleens 'grappig' te zijn maar tegenwoordig vind ik er stamgasten vinden dat het hun eigen forum is geworden. Ik ben hier lid geworden om van te leren van de commentaren of standpunten. als ik wil afglijden ga ik wel naar eerstgenoemde sites toe.

      • + 7
      • 20 aug 2021 - 19:56
    • d07

      Posts: 1.037

      Er is iemand door moord omgekomen, maar jij vind dat daar grappen over gemaakt mogen worden Vade? Dan snap je er echt niets van. Is gewoon een kwestie van fatsoen.

      • + 2
      • 21 aug 2021 - 08:42
    • Vade

      Posts: 1.053

      d07,

      Ja ik vind dat.

      Ben je bekend met Dutroux? Je wilt niet weten hoeveel grappen ik daarover gehoord heb. Hier twee die zijn blijven hangen.

      Nieuwe Franse telling: Un Du Troux

      Favoriete spel: zANd en zEEFJE

      Ga ik nu naar de hel?

      • + 0
      • 21 aug 2021 - 08:51
    • Metzeler

      Posts: 135

      Daar ben je al..

      • + 1
      • 21 aug 2021 - 10:32
    • Ik vind @Vade wel heel erg stoer nu.

      • + 1
      • 21 aug 2021 - 12:04
    • Vade

      Posts: 1.053

      Tja zoals jullie niet vinden kunnen dat ik zo'n grapjes leuk vind, vind ik jullie dan weer veel te politiek correct.

      Gelukkig is iedereen anders en moet ieder voor zichzelf weten wat hij of zij wel of niet leuk vind. En als je het oneens bent met me: I don't care...

      • + 0
      • 21 aug 2021 - 18:43
  • Numnum

    Posts: 3.128

    Hoe is ie thuisgekomen terwijl ie stomdronken was?
    Ik hoop met de taxi.
    Ik zou ook boos zijn, maar om d’r nu om te leggen…
    En jezelf al helemaal niet! Niet één liefde is dat waard.

    • + 0
    • 20 aug 2021 - 16:20
  • Snork

    Posts: 12.405

    Tragisch, meer kan ik er niet over kwijt.

    • + 0
    • 20 aug 2021 - 16:49
  • LimboF1

    Posts: 4.989

    Ik heb van iemand gehoord die in de regio Spa woont, dat er ook een ander gerucht de ronde doet. Het zou namelijk zo zijn dat het om een driehoeksverhouding ging. Dat de dames ervoor zouden hebben gekozen om met elkaar verder te willen gaan en dat niet zo goed viel bij de man. Maar ja, het zijn geruchten die in dit soort gevallen toch snel naar boven komen, maar wie weet is het waar. Ik hoop dat het circuit Spa er niet onder gaat lijden.

    • + 1
    • 20 aug 2021 - 16:56
    • Jane

      Posts: 492

      Idee om eerst je huidige relatie te beeindigen voor je met een nieuwe start, voorkomt een hoop drama.

      • + 1
      • 20 aug 2021 - 17:40
    • LimboF1

      Posts: 4.989

      Zo zou het moeten zijn, maar wie weet is het zo gegaan en kon hij het niet verkroppen? Er zijn gewoon van die labiele personen die dit soort zaken niet kunnen handelen en dan domme dingen doen.

      • + 0
      • 21 aug 2021 - 09:37
    • Ja lekker geroddel in de regio. Kan er ook nog wrl bij

      • + 0
      • 21 aug 2021 - 16:03
  • CBR600F

    Posts: 778

    Vind dit verder weinig met Formule 1 nieuws te maken hebben. Waarschijnlijk niemand hier die de vrouw in kwestie van naam kende.

    • + 0
    • 20 aug 2021 - 17:38
  • De GP van België annuleren zou een statement zijn.

    • + 0
    • 20 aug 2021 - 21:22

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar