Code rood onderbreekt Grand Prix van Canada door regen
- Gepubliceerd op 12 jun 2011 19:46
-
127
- Door: Robin Smeets
In de negentiende ronde begon het opeens hevig te regenen en meteen een ronde later besloot de wedstrijdleiding om de safety car voor het veld uit te sturen. In de 25e ronde werd uiteindelijk besloten om de race stil te leggen door middel van een rode vlag-situatie.
Dat betekend dat de race, als de code rood wordt opgeheven, achter de safety-car wederom van start zal gaan. Volgens de weerradar van McLaren zal de regen over een kwartier in intensiteit afnemen.
De huidige stand van de race in Canada is:
1. S. Vettel (RED) - 1 stop
2. K. Kobayashi (SAU) - 0 stops
3. F. Massa (FER) - 1 stop
4. N. Heidfeld (REN) - 0 stops
5. V. Petrov (REN) - 0 stops
6. P. di Resta (FOR) - 0 stops
7. M. Webber (RED) - 1 stops
8. F. Alonso (FER) - 2 stops
9. P. de la Rosa (SAU) - 0 stops
10. J. Button (McL) - 3 stops
Update 21:37 uur: De wedstrijdleiding heeft zojuist besloten dat er race om 21:50 uur weer verder zal gaan. Daarbij zullen álle coureurs moeten overstappen naar regenbanden. Intermediates mogen niet worden gebruikt.
Trending nieuws
-
Tijdschema GP Oostenrijk: Zo laat komt Verstappen in actie op Red Bull-Ring
Na een weekend zonder Formule 1 maakt de koningsklasse zich op voor de Grand Prix van Oostenrijk. Op de iconische Red...
22 jun 2026 12:46 -
Haas geeft Le Mans-winnaar de kans in Oostenrijk
Het team van Haas geeft aankomend weekend in Oostenrijk reservecoureur en Le Mans-winnaar Ryo Hirakawa de kans in de ...
22 jun 2026 14:47 -
'Williams wil niet wachten op Sainz en Albon: Pérez mogelijk naar Britse renstal'
Williams houdt de ontwikkelingen op de rijdersmarkt nauwlettend in de gaten. De renstal uit Grove zou serieuze intere...
22 jun 2026 15:24 -
'Red Bull zet alles op alles en doet Verstappen astronomische aanbieding'
De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing blijft de gemoederen bezighouden. In aanloop naar de Grand Prix va...
22 jun 2026 14:09 -
Verstappen kan recordjacht voortzetten in Oostenrijk
Max Verstappen geldt niet als de topfavoriet voor de zege op de Red Bull Ring, maar de cijfers zullen hem wel een goe...
22 jun 2026 13:22
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.570 reacties op McLaren
163 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (127)
Login om te reagerenPosts: 631
Het is tegenwoordig leuker om een normale race te kijke, heb nog niks leuks gezien deze race. Sorry voor me taal in het vorige topic, ben nogal gefrustreerd vandaag.
Posts: 2.250
Vergeef me, maar ik vond het gewoon grappig dat al die McLaren fans gehypet waren voor een natte race en zie het resultaat ... Ik vind het jammer voor die fans die een regendansje hebben gedaan.
Posts: 10.412
idd een schijt race zo.
Posts: 1.508
Dit wordt een loterij.
Posts: 631
Een loterij? Vettel kan gewoon straks weer net zo hard weg cruisen hoor! En ik ga een film kijken waar echte mannen nog racede. Beter dan dit!
Posts: 1.508
Sorry,maar ik heb liever spectakel zonder al dat hemelwater en SC optochten dat een rac eom zeep helpt.
Posts: 9.176
Nu 2 races op rij waarbij een code rood de verschillende strategien omzeep hielp. Gemiste kans. Hier moet de fia een oplossing voor zoeken. Als 1e; geen modificaties op de grid tijdens code rood.
Posts: 10.412
ja er waren er nog 4 voor alonso die nog de pits in moesten. nu hoeft dat niet meer..
Posts: 9.176
Dat bedoel ik. Ben geen Alonso fan maar dit is gewoon niet eerlijk. Zelfde Monaco. Vettel had het echt niet gered met zijn 1 stopper (zie Sutil). Dan had hij moeten pitten net voor de safetycar met het risico dat je op plek 10 komt. Waarom sowieso die restart in Monaco na het wisselen tijdens code rood? Iedereen had daardoor dezelfde banden. Dus een gevescht zat er niet meer in (mede door de karakteristieken van Monaco.
Posts: 2.250
WOW! Jammer, maar die regen zag er verschrikkelijk uit. Dus terecht dat ze hem hebben gestopt.
Posts: 1.745
Beter dan dat ze achter de SC aan blijven rijden.
Posts: 619
Komen die wagens nu niet helemaal vol met water te staan? Zag alleen Kobayashi met een paraplu over zijn auto.
Posts: 18.535
Als je de regen nu bekijkt is het gewoon ok, dit zou men moeten afvlaggen. De regen staat zo hoog als de kerbs.
Posts: 175
Mercedes GP zit ook weer ongelofelijk te slapen met de strategie zeg.
Posts: 1.745
Erg he :S Van 4&5 naar 11&12. Heeft Schumacher nog geluk dat ze de race stoppen met zijn intermediates.
Posts: 2.852
Ik word er zo moe van....
Posts: 1.745
Ja die gasten met intermediates reden dan wel snelle tijden, maar als je die donkere buien aan ziet komen en je hebt beschikking over radar... pfff
Posts: 18
Wat een B*llsh*t race - eerst starten achter de safty car en nu dit. Misschien moeten ze dan maar gewoon niet gaan racen als het regent.. stel je voor dat je crasht..
Posts: 331
eens kijken wat hier van komt gekke kobie heeft heel veel geluk mag zijn banden wissellen goed zeg alonso op 8 en button net er achter wordt spannend
Posts: 4.499
Ik hoop dat Kobayashi op het podium eindigt....
Posts: 1.508
Leuk hé regenraces! Maar niet heus!
Posts: 7.177
@winti.
Wat zei je nou? Massa reed sneller dan Alonso in de regen net. Zoals ik al zei tegen je en waarbij je nu waarschijnlijk denkt had ik het maar niet gezegd Massa kan ik regen rijden 1 race maakt het nog niet dat iemand het altijd doet
Posts: 880
Eens met Jermaine, maar .. ik moet toch zeggen .. als Massa-fan .. regenrijden is niet zijn stérkste punt, dus ook ik had mijn twijfels voorafgaand aan de start. Maar Felipe doet het prima.
Posts: 1.753
@Jermaine Felipe doet het uitstekend nu en heeft ook een goede strategie. Hij was duidelijk sneller dan Alonso ook! Eerlijk gezegd was de Ferrari op Silverstone in 2008 vreselijk in de regen, ook voor Kimi. In Spa wachtte Felipe af en werd Hamilton onterecht uit de race geschrapt terwijl Kimi crashte en in Brazil deed ie het geweldig. Toch moet je toegeven dat hij geen uitblinker is in de regen en de schande van Silverstone is daardoor moeilijk uit te wissen...
Posts: 10.412
nou hebben de lewis fans regen is het nog niet goed.:P
Posts: 1.745
LOL!!!
Posts: 2.852
Pas op, Mika4Ever is ook actief :P
Posts: 331
wees blij dat hamilton eruit ligt.ik wel eens kijken als alonso achter massa komt wat dan gebeurd
Posts: 619
Stom he (vindt jij vast niet). Maar dit komt niet door de regen, dit komt meer door de fouten van Lewis die zich nu wel snel aan het opstapelen zijn.
Posts: 1.508
@Alonso fan.Ze moeten toch wat te zeuren hebben.
Posts: 9.176
@Stri
Heeft hij een alias aangemaakt? ;-)
Posts: 2.852
Ik zag hem reageren op een eerder topic vanmorgen :p Alarmbellen slaan dan aan!
Posts: 10.412
als je mij bedoeld? heb maar 1 naam
Posts: 9.176
bedankt dat je ons allemaal even waarschuuwt! ;-)
Posts: 2.250
Toch mis ik dit: www.youtube.com/watch?v=-xDMvKHoAyU
Zelfde track, zelfde regen.
Posts: 4.499
A. Er ligt minder water (hij rijdt zelfs op slicks!)
B. Het regent niet meer
C. De auto\'s zijn niet te vergelijken met de boten op wielen die nu gemaakt worden...
Een vergelijking die nergens op slaat...
Posts: 18.535
Om nog maar niet te zeggen dat hij HELEMAAL ALLEEN rijdt.
Posts: 1.653
Ik moet helemaal niets hebben van die gratis pitstop. Is zo oneerlijk als wat. Zij die regen wilden hebben hun zin gekregen. Lekker spannende race onder de rode vlag.
Posts: 10.412
alleen meeste daar van waren lewis fans en die hebben er zo weinig aan. hij verknalde het vandaag gewoon weer.....
Posts: 1.653
Ja die trok de lijn van Monaco weer aardig door moet ik zeggen.
Posts: 2.852
Zucht.. Mercedes... soms is het echt balen om fan van hen te zijn :p Maar goed er kan nog vanalles gebeuren. Snap de code rood op zich wel, er staat enorm veel water. Van de andere kant, kan iemand zich die race in Maleisie in 2001 (meen ik) nog herinneren waarde ferrari\'s het hele veld deklasseerden. Dat was toch ongeveer van dezelfde categorie regen toch?
Posts: 1.745
Ja ik baal er ook wel van. Maar het kan altijd erger ;)
Posts: 2.250
Effe off-topic, maar ik ben geschokt. Ik schakelde even over naar VT4 om effe het commentaar te horen. En die apen noemen Eau Rouge zelfs Radillon. Ze waren aan het spreken over de F1-demo van Bruno Senna. Dat noemt zich dan Belgen die van autosport houden xD
Posts: 6.927
Euhm, de Eau Rouge is enkel dat linker knikje onderaan de bocht wat daadwerkelijk over het beekje Eau Rouge voert. De rest van de combinatie naar boven heet officieel ook Radillion.
Dus nu heb je weer wat geleerd dat de Belgen wel degelijk hun circuit kennen ;)
Posts: 18.535
Je kan veel zeggen over Kris Wauters, maar Spa en Zolder zijn twee circuits die hij echt wel binnenstebuiten kent.
Posts: 331
alonso fan rot op lul de behanger en kom met iets nuttig
Posts: 1.745
Ga lekker ergens anders schelden a.u.b.
Posts: 1.508
@Ronald uit België doe even rustig!
Posts: 880
\"Rot op, lul-de-behanger en ..\"
Zoiets moeten Webber en Button ook gedacht hebben na die touché .. :p
Posts: 10.412
hoezo gefrustreerd?:P
Posts: 331
bemoei jullie nergens mee ik zeg wat ik wil zeggen jullie zijn niet verplicht om een reactie te geven.
dag of te wel doei
Posts: 2.263
Lol de gefrustreerde Hamilton fans zijn lekker op dreef, alles afschuiven op anderen. Alonso-fans, Vettel-fans iedereen is aan de beurt nu, pas maar op.
Posts: 880
Als Massa-fan was ik dat gelukkig al gewend.. :p
Posts: 1.508
@Ronald ui België,tuurlijk mag iedereen schrijven wat hij/zij wil,maar daarom hoef nog niet te schelden!
Posts: 7.033
Nou alonso-fan.. Nu kan jij ook gaan meedoen in dit rijtje met frustraties hahahaha
Posts: 1.434
Zagen jullie dat Alonso zat te wippen op een riggel!
Posts: 2.250
McLaren fans moeten nu vooral hopen dat de race definitief wordt afgevlagd en halve punten worden uitgedeeld. Dan wint Vettel maar 12,5 punten op Hamilton in plaats van 25.
Iedereen die nu nog beweert dat Vettel het kampioenschap saai maakt. McLaren helpt er rijkelijk aan mee!
Posts: 331
idd
Posts: 7.033
Boeie, er is helemaal niks aan hoop meer. Gefeliciteerd met je 2de titel Vettel. Op naar 2012!
Posts: 9.176
L Hamilton,
Geef je het kampioenschap nu pas op? Dat deed ik al tijdens de wintertests :-(
Posts: 4.499
Hoezo Kenny? Kobayashi wint voor Massa en Di Resta en Vettel eindigt nog buiten de punten...
Duurt zolang ik was even aan het dromen...
Posts: 2.250
@M4U: Vettel kan foutloos rijden in een natweer race, dat zagen we al vele malen. Het enige kritieke moment is Kobayashi als de safety car binnen gaat. Maar eenmaal Vettel weg is, is hij weg.
Posts: 4.499
@ Kenney: Het is autoracen, er kan van alles gebeuren!
Posts: 1.434
En wat is er gebeurd?
Posts: 712
Even mijn gal uitspuwen...
Schumacher start op full wet, komt binnen voor intermediates,10 seconden later begint het te gieten...
Hoe is dat in godsnaam mogelijk dat je in een ultra geavanceerde sport zoals de formule 1 met behulp van radarbeelden niet kunt zien dat er vlakbij een enorme regenbui zit...
Als hij gewoon op de baan was gebleven was hij eerste aangezien Vettel en Massa binnenkwamen. En dus zou hij nu op P1 staan wachtende op de herstart met verse banden.
Ondertussen is de media waarschijnlijk al aan het glimlachen omdat ze gaan kunnen schrijven dat het toch echt niet goed gaat met Schumacher. Ik vind dit een serieuse fuck up van Mercedes en het zal niet de laatste keer zijn.
ANYWAY! De race is nog lang dus wie weet wat er nog kan gebeuren.
PS, deze reactie is 100% puur uit het fanboy standpunt van een Michael Schumacher fan.
Posts: 10.412
tja alonso zelfde verhaal.pffff
Posts: 2.852
Zo voel ik me precies.
Overigens positief puntje: hij doet niet onder voor Rosberg dit weekend. 0,050 verschil in de kwali en het racetempo kon hij goed volgen!
Posts: 1.745
En hij nam Button te grazen en hij liet Hamilton zien in de hairpin wie er de baas is. Was dus erg goed opweg :(
Posts: 712
Voel mij als Schumacher fan echt bestolen van een goed resultaat door team Mercedes...
We zien wel hoe het verder gaat, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Volgens mij zijn de grote winnaars op dit moment Massa,kobayashi en Vettel.
Posts: 2.852
Ja mijn humeur zakte ook tot onder het nulpunt. Nu hoop ik op wat vuurwerk van Koba en een Schumacher die voor Rosberg eindigt. Meer zal er ook niet inzitten denk ik, ze gaan echt geen podium meer scoren.
Als de race uberhaupt nog hervat word dan...
Posts: 2.852
@Ditismijngebruikersnaam
ZOU HET DAN ECHT?! Hij staat 2e. Ouderwets goed regenrijden van de man :) Maar goed, nog 12 ronden.....
Posts: 1.434
Zijn jullie nu weer positief over MercedesGP en Schumacher, wat en fans zeg.
Posts: 18.535
Ja, we zijn positief als hij het goed doet en negatief als hij het slecht doet, wat zijn we rare mensen zeg..
Posts: 712
Ik neem al mijn woorden terug. :p
Posts: 619
Haha, het schijnt dat Alguersuari gewoon gaat zitten lopen te schijten. Wat een held ben je dan!
Posts: 10.412
dat is toch die grasmaaier die achter de sc nog rechtdoor schoot?
Posts: 1.745
LOL
Posts: 619
@alonso fan
Ja, dat wel. Maar nog steeds: wie gaat er nou kakken tijdens zijn race?
Posts: 9.176
Omg. ZITTEN LOPEN schijten. Dat je er over nadenkt ok, maar dat het je bek verlaat. Ga je schamen.
Posts: 5.397
Wat een knuppel die Button zeg.. Dit kost McLaren en vooral Hamilton enorm veel punten. Het wordt overigens tijd dat Hamilton stopt met luisteren naar die knuppels aan de pitmuur en zijn eigen keuzes maakt. Want hij had dus eigenlijk gewoon een lekke band ipv een gebroken ophanging. Nieuw setje banden eronder en hij had nu op de grid gestaan. Ik ben hoop blijven houden over Lewis zijn titelmogelijkheden.. Maar Vettel krijgt het wel in de schoot geworpen door McLaren nu.. En wat een mietjessport begint Formule 1 te worden. Vroeger hadden we nu gewoon op ronde 40 ofzo gezeten. Maar tegenwoordig leggen we de race stil.. De FIA gooit zijn eigen ramen in en vern**kt de sport gewoon. Voortaan maar gewoon hopen op een droge race, is veel spannender.. Ongelovelijk!
Posts: 10.412
huh button zijn fout?
Posts: 1.745
Zou mij niets verbazen als ze Hamilton hebben laten stoppen om erger te voorkomen. In die paar ronden al 3 onderzoeken waarvan er 2 (snelheid en Webber) zeker een straf waren.
Posts: 1.653
Nog zo eentje die denkt dat alles en iedereen moet wijken als Hamilton eraan komt.
Posts: 880
Zou het inderdaad kunnen begrijpen als ze hem gewoon hebben laten stoppen. Met 2 penalty\'s en Hamilton\'s temperament was dat nooit meer goedgekomen.
Posts: 5.397
Button zijn fout ja, die ziet zijn teamgenoot niet en gaat op het laatste moment naar links toe. Coureurs zijn in dienst van het team, en horen zoveel mogelijk punten te scoren. Daarom laat je ruimte voor je teamgenoten. Button zag Hamilton niet, Button zit fout.
En Hamilton - Webber was gewoon een raceincident. Horner zei zelf tegen de BBC dat Lewis daar niet veel aan kon doen.
Posts: 619
Lekke band? Mocht-ie willen Was vrij afgebroken hoor. Ik snap niet dat je Button de schuld kan geven. Het is gewoon een inschattingsfout van beide rijders. Bij ferrari hadden ze gezegd: \"Jenson: Lewis is faster than you\". Het is erg jammer, maar er is vrij weinig aan te doen. Begrijpelijk als je gefrustreerd bent, maar blijf gewoon even sportief.
@Swearengen
Incident met Webber is mijn inziens gewoon een race incident. Begrijp niet zo goed waarom overal straffen voor moeten worden gegeven tegenwoordig.
Posts: 5.397
Dit vinden de anti-Hamiltonfans geweldig zo te zien. Heeft het hele veld rijles gegeven in de afgelopen jaren, nu kunnen ze mooi wijzen. Geniet er lekker van jongens.. Eén van de weinige coureurs die de F1 interessant maakt haten. Wat voor fan ben je dan.
Posts: 5.397
Bij de BBC was zojuist te zien dat Button weldegelijk in zijn spiegels keek en hij zag Lewis dus wel. Hij weet dat Hamilton er aan komt aan die kant en laat geen ruimte. Vettel mag em persoonlijk bedanken wat mij betreft.
Posts: 1.745
Die actie op Webber is toch duidelijk gewoon weer veel te optimistisch van Hamilton? Hij zat er niet helemaal naast, Webber is zo verstandig om hem toch ruimte te geven om een incident te voorkomen en alsnog raakt Hamilton hem.
Posts: 2.852
Kom op Kevin zeg... Jenson Button gaat zijn eigen teammate uit de wedstrijd rijden? Snap dat je gefrustreerd bent, maar blijf wel realistisch.
Posts: 5.397
Hamilton remt later dan Webber en rijdt over de kerbstones, gaat daardoor glijden en word simpelweg een passagier..
Posts: 154
Met het water wat er net stond in div bochten kon de race echt niet doorgaan dat kun je zelf toch ook wel zien.
Gelukkig is de race gestopt en niet achter de sc doorgegaan want dan is het helemaal saai.
Gewoon ff wachten tot het wat minder is en hopelijk gewoon een herstart. Ps er was wel meer afgebrioken bij lewis dus hij was gewoon exit.
Posts: 1.745
Hamilton heeft wel een mooi jack aan, moet gezegd worden :)
Posts: 10.412
heeft nu genoeg tijd om hem te laten zien.:P
Posts: 4.499
@ alonso fan: hij heeft zelfs tijd om Rihana zijn toy te tonen...
Posts: 112
Tja ik ben ook maar iets anders gaan doen, maar ik heb nog wel rtl7 /bbc op staan want als ze weer racen ben ik er weer bij
Ik wil wel weten hoe Webber zich plaatst
Posts: 2.250
Ik vrees dat dit halve punten zullen worden :( net zoals Malaysia 2009.
Posts: 6.927
Dat denk ik niet. In Maleisie kwam ook de schemer al inzetten omdat de race daar laat in de middag gestart wordt. Hier startte de race om 13.00, dus er is nog tijd genoeg voordat het donker wordt;)
Posts: 619
Tja, ik ga desperates housewives kijken. Vettel kampioen holee-holee en de FIA is stom en tot volgend seizoen.
Posts: 5.397
Succes..
Posts: 6.927
Ok, je zult gemist worden door degenen die je gaan missen.. Ahum..
Posts: 2.852
Hebben ze bij desperate housewives ook een wedstrijdleiding die reprimandes uitdeelt? :)
Posts: 9.176
Geeft die wedstrijdleiding penalties bij het vreemdgaan?
Posts: 2.049
Pakt wel goed uit voor Kobayashi: iedereen voor hem gaat binnen voor die intermediaties en dan terug voor die regenbanden bij de SC-periode, en vervolgens zwaaien ze met de rode vlag. Nu mag hij doodleuk zijn banden wisselen en het kost hem totaal geen enkele plaats.
Posts: 2.250
Ik was ook aan het denken van: \"Vettel, kom toch binnen, haal intermediates.\" Ik was bang dat Button anders teveel tijd zou winnen. Dan kwam die regen en dat toonde dat Red Bull echt zo slecht niet is in strategie.
Posts: 6.927
Kobayashi is nog helemaal niet binnen geweest ;)
Posts: 175
Nog 25 minuten regen volgens de BBC. Dus Mercedes zal wel vast de motoren starten om over 5 minuten aan te rijden;)
Posts: 7.177
het meest interessante is nu de vogel haha
Posts: 4.499
Inderdaad, wat een vogel! Rode schoudertjes, ik had nog nooit zo\'n kraai-achtige gezien! Weet iemand de naam van die vogel???
Posts: 201
Ik had ook een regenrace gewenst, maar dit is weer \'n beetje te veel van het goede. Ik ga maar niks meer wensen. Of misschien wel...hoop dat Kobayashi op de podium komt.
Posts: 154
Wat ben ik weer blij dat ik de bbc weer terug heb want van die oude beelden bij rtl word ik nu niks wijzer van .
Nu gewoon maar afwachten tot de herstart en hopelijk krijgen we nog wat mooie gevechten.
Posts: 201
Rihanna: \"Hey Hammie, wat is er gebeurd?\" Hammie: \"Kijk Rihanna, dat is nu een F1 auto\". Rihanna: \"oooooh..groetjes aan Nicole\". Pffff... nog ff en ik ga maar een film kijken. Lijkt me leuker om te kijken dan naar zwaaiende en koffiedrinkende mensen.
Posts: 8
Weet iemand wat of de baan gladder word nu de stukjes banden ook nog op de baan liggen.
Posts: 9.176
Indien het nat is is de racelijn gladder omdat daar veel rubber ligt.
Mijn conclusie is dat je geen BBC kijkt. Daar werd het duidelijk uitgelegt. Kan het je aanraden. Daar kun je nog wat leren van het commentaar (Couldhart+Brundle, beide ex rijders)
Posts: 175
Waarom zou je nog full wets meenemen. We rijden blijkbaar toch niet in de regen...
Posts: 9.176
Dacht ik ook al aan. Of we gaan alleen Bahrein/Dubai racen..
Posts: 8
Nou ik ging net met maar Ps3\'en want had geen zin om zo lang te wachten.
Posts: 61
Dit is een grote schande voor F1, waarom word er in hemelsnaam nu nog niet gestart ? Het is al minuten droog !!!
Posts: 6.927
InsideFerrari Scuderia Ferrari
Race will restart at 15.50
Posts: 61
Ja ze zijn de baan nu aan \'t droog fohnen, voordat er ongelukken gebeuren met die Playstation Kids. Geef mij de jaren 70-80-90 maar, daar werd tenminste nog geraced. Het is toch van niet normaal dat bij iedere inhaalactie de coureur 70% kans heeft om een drivetrough te krijgen. Er is geen reet meer aan aan de F1.
Posts: 235
helemaal mee eens.
Posts: 175
Het is inderdaad wat doorgeslagen allemaal. Ik vind deze race echt een aanfluiting. Regen hoort er gewoon bij. Het regende wel hard, maar ze hadden de race al veel eerder kunnen hervatten dan dat ze nu hebben gedaan...
Posts: 235
ze blijven achter die klote auto rijden.
Posts: 333
Safety car verpest F1 regen race!!! Wat een idiote beslissing zeg veels te lang!!!!
Posts: 235
ook een waarschuing voor alonso????
Posts: 175
Gogo Schumi :D
Posts: 1.434
Als ze de wagen iets verbeteren en sneller maken staat hij weer regelmatig op het podium. Wat een coureur. Tikte Lewis even aan en bedoelde pas op knul anders ga je het muurtje in net als bijna Barrichello in het verleden.
Het komt door die achtervleugeltjes anders had hij op het podium gestaan.