user icon

Video: Officiële trailer voor derde seizoen van 'Drive to Survive'

  • Gepubliceerd op 05 maa 2021 17:10
  • comments 27
  • Door: Rob Veenstra

Over precies twee weken is het zover, dan verschijnt seizoen drie van de populaire Formule 1-serie Drive to Survive op Netflix. De streamingdienst zet de afleveringen die de jaargang 2020 beslaan op 19 maart online. Drive to Survive biedt de kijker een uniek kijkje achter de schermen in de koningsklasse van de autosport en de eerste twee seizoenen vielen zeer in de smaak bij zowel bestaande als nieuwe Formule 1-fans. Netflix heeft nu de officiële trailer voor het derde seizoen gedeeld en die is hieronder te zien.

Reacties (27)

Login om te reageren
  • Snork

    Posts: 10.506

    Wordt weer vermakelijk met een foeterende Steiner, Bottas 3.0 die teruggaat naar versie 2.1, Stroll die zijn wenkbrauwen in een scheiding legt en nog veel meer.
    Ik sla alvast popcorn, chips en bier in.

    • + 1
    • 5 maa 2021 - 17:17
    • Maximo

      Posts: 6.721

      Ik ben bij de vorige 2 series in een uurtje door het hele seizoen gescrollt, vond er niet veel aan.

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 11:15
  • Too little, too late...

    De voorbereidingen op het nieuwe seizoen zijn in volle gang. De tijd van achterom kijken is voorbij.

    Next

    • + 5
    • 5 maa 2021 - 17:42
    • Snork

      Posts: 10.506

      ...Flix

      • + 1
      • 5 maa 2021 - 17:48
    • d07

      Posts: 912

      Niet mee eens, het is juist een mooi opwarmertje voor het nieuwe seizoen.

      • + 2
      • 5 maa 2021 - 20:32
    • walteij

      Posts: 1.439

      Net zoals de voorgaande 2 jaar wordt Drive 2 Survive gewoon in de week na de wintertests uitgezonden.
      Alleen zat er vorig jaar wat meer tijd tussen wintertests en race 1....

      • + 1
      • 5 maa 2021 - 21:37
  • 19 Maart dus...
    Precies een week om weer helemaal in het plaatje te komen voordat ze van start gaan.
    Of gewoon 5 daagjes wachten en de eerste vrije trainingen bekijken om weer helemaal up to date te zijn.
    Ik vind dus dat ze bij Neflix rijlelijk laat zijn met het uitbrengen van dit (vorige) seizoen.

    • + 1
    • 5 maa 2021 - 17:46
    • Ja precies mijn punt.
      Netflix zou er goed aan doen om deze serie lekker rond de kerst online te zetten. Of uiterlijk begin februari ofzo.

      Om een serie over het vorige seizoen een week voor de start van het nieuwe seizoen te lanceren is behoorlijk kansloos. Mijn F1 interesse hunkert naar seizoen 2021!
      2020 kan me momenteel gestolen worden 😂

      • + 2
      • 5 maa 2021 - 19:05
    • Skimi

      Posts: 498

      28 februari 2020 dts 2
      15 maart 2020 melbourne
      Opzich dus ook 2 week voor de start van het seizoen. Mijn mening is dat het kort ervoor is, zeker als her weer 10 afleveringen zijn. Betekend toch 1 aflevering per dag, best pittig doorkijken voor de gemiddelde f1 fan en helemaal als 2021 al begonnen is, mengen van seizoen kan lastig zijn.

      • + 0
      • 5 maa 2021 - 20:04
  • nr 76

    Posts: 1.358

    Te Amerikaans. Te nep. Teveel special effects, met teveel extra geluidjes die er niet bij passen. Te veel geknipt en geplakt, te veel gerommeld aan de chronologische volgorde.
    Maar ik ga ze weer allemaal kjjken LOL

    • + 6
    • 5 maa 2021 - 20:57
    • Absoluut! Heerlijk binge watchen;)

      • + 0
      • 5 maa 2021 - 21:04
    • Het is allemaal nogal overdreven gemaakt, ze hadden het daarom ook beter "Overdriven to surviven" kunnen noemen.

      • + 1
      • 5 maa 2021 - 22:29
    • Dan vraag ik me af in hoeverre ze de crash van Grosjean nog kunnen overdrijven..

      • + 1
      • 5 maa 2021 - 22:45
    • ives

      Posts: 1.226

      @PallMall: Dat wordt full blown Michael Bay, met 10.000 explosies en vuurballen.

      • + 0
      • 5 maa 2021 - 23:02
  • Ik vind het leuk. Mooie opwarmer voor het nieuwe seizoen. Wordt zolangzamerhand een traditie. Ik snap de kritiek dat het allemaal wat gemaakt overkomt maar als echte F1 fan haal je er nog genoeg dingen uit die je eerder niet wist of besefte. Je krijgt echt een insight in de dagelijkse struggles van teams en rijders.

    • + 2
    • 5 maa 2021 - 21:48
  • Michel73

    Posts: 125

    Geen Max aan het woord in de intro...niet dat dat hoeft, maar toch opvallend

    • + 0
    • 6 maa 2021 - 09:07
  • Ik wacht wel op deel 3 van "de sekscapades van Natte Nel"

    Kijk ik gewoon tussen de regulierende race's naar.

    • + 0
    • 6 maa 2021 - 09:10
    • Snork

      Posts: 10.506

      Natte Lel en de hockeyclub was een goeie. Maar Natte Lel in Artis vond ik bij beesten af.
      Er lopen nog steeds een paar pinguins te waggelen van die serie.

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 10:10
    • Ik wist niet dat dieren dit konden met vrouwen Snork.

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 12:25
    • Snork

      Posts: 10.506

      Dan moet je even met Natte Lel praten.

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 13:24
    • nr 76

      Posts: 1.358

      Ouw, weet jij wanneer het nieuwe seizoen uitkomt? Vraag het voor een vriend.

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 15:22
    • Zeg maar tegen je "vriend", volgende week vrijdag.

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 15:28
    • nr 76

      Posts: 1.358

      Tnx ouw! Verheug me erop!
      Eeuh, die vriend dan he. Die verheugt zich...

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 19:14
  • Overhypte serie. typisch amerikaans, De helft is niet eens correct en waar.

    Clowns als Ricciardo/Norris/steiner zullen wel het doek vullen. Horner vind ik ook vies tegenvallen in de serie.

    • + 0
    • 6 maa 2021 - 11:15
    • toch ga ik kijken om zo een beter oordeel te kunnen vellen.
      en je ziet meer dan je normaal ziet van de paddock en alles eromheen.

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 11:59
    • Snork

      Posts: 10.506

      Nou nou, om die mannen als clowns weg te zetten. Jouw mening.

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 13:26
    • IK bedoel uiteraard van die nagemaakte die altijd grappig proberen te zijn als ze in beeld zijn. Ik wilde clowns niet beledigen.

      Mannen als Max Russell Vettel ga je niet veel zien hoor. Die zijn gewoon zichzelf.

      • + 0
      • 6 maa 2021 - 14:11

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar