user icon

Robert de Niro gestrikt voor nieuwe Formule 1-misdaadfilm

  • Gepubliceerd op 26 jan 2021 12:48
  • comments 29
  • Door: Rob Veenstra

Acteurs Robert de Niro en John Boyega zullen de hoofdrollen vertolken in een nieuwe Formule 1-film van Netflix. De film, genaamd The Formula, zal niet zo zeer over de koningsklasse van de autosport gaan, maar is meer een misdaadfilm waarbij een van de hoofdrolspelers in de Formule 1 actief is als coureur.

Deze coureur heeft banden met de maffia en moet zich als bestuurder van een vluchtauto op het criminele pad begeven om zijn familie te redden. Verder zijn er nog weinig details bekend over het script of de verschijningsdatum van The Formula. Gerard McMurray neemt de regie en de productie van de film voor zijn rekening.

De 77-jarige De Niro is een van de mede-producenten en speelt waarschijnlijk een van de slechteriken. De Amerikaan heeft volop ervaring met misdaadfilms en films waarin de maffia voor komt, zoals bijvoorbeeld een andere Netflix-productie The Irishman. Boyega is vooral bekend van zijn rol als Finn in de drie meest recente Star Wars-films.

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Beri

    Posts: 2.865

    Als er van die geweldige CGI en een nog beter scenario in zit zoals in Driven of in Freejack.. dan ben ik al voor :D

    • + 0
    • 26 jan 2021 - 13:06
    • Stitch

      Posts: 5.175

      Dit wordt veel beter. Sterker dat wordt er een speciaal voor ... @Clemenza !

      • + 2
      • 26 jan 2021 - 13:47
  • The Godfather!

    • + 1
    • 26 jan 2021 - 13:08
    • Joeppp

      Posts: 3.920

      This is the circle of trust.

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 13:11
    • Ja? Zeg het eens ;)

      Ik hoop dat het goed is en geloof mij maar als De Niro het script niets vindt, het ook laat varen.

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 13:12
    • flyineddy

      Posts: 516

      Zouden ze Pete Clemenza ook gevraagd hebben? :)

      Eddy.

      • + 1
      • 26 jan 2021 - 13:13
    • "Talk to me or i will shove that Formula One car up your asshole!!"

      oh sorry, was alvast m'n tekst aan het oefenen...

      • + 2
      • 26 jan 2021 - 13:40
    • See if it fits!

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 15:28
    • Al was het wel Al Pacino die daarin schitterde en niet de Niro. Maar dat was wellicht niet de reden van je vreugdekreet. Mijn opmerking is dan ook louter ter info.

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 20:16
    • @rcm(they do!)
      ach, details, details :)

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 22:08
  • De titel moet zijn The Driving Bull of Once uppon a drive in F1. Vanuit Star Wars hoek zijn ook veel opties beschikbaar:
    Darth F1-walker,
    Attack of the Wolf,
    Episode F1: No new hope

    Keuzes genoeg..

    • + 1
    • 26 jan 2021 - 13:39
  • Zal wel over Nikita gaan denk ik dan. Die past het meest bij een 'crimineel' of toch over die oude boef Bernie.
    Of toch over de hobby van Mosley, die zal wel gechanteerd zijn geweest.

    En misschien dat Flavio er ook wel een dikke vinger in de pap heeft.
    Volgens mij zijn er toch nog genoeg karakters die je inderdaad zomin een misdaadfilm kunt gebruiken.
    Maar het zal wel wel onze grote vriend Günther zijn, die de rol van Krimson op zich neemt

    • + 0
    • 26 jan 2021 - 13:51
    • Flavio en Alonso kroop als eerste door mijn hoofd hahaha

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 13:56
    • Lol ja.
      Je vergeet voor de centen, moet je bij Vijay Mallya (Force India hehe) zijn ;)

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 14:13
    • Ik zeg De Niro als Arrivabene

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 14:40
    • J. Villeneuve
      Nou, misschien beter als Briatore

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 15:00
    • May the Force (India not) be with you.
      Ernie, are you my father?

      Oh stepbrother, I am stuck into a wash machine.
      Onee, dat was weer wat anders?

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 16:34
    • snailer

      Posts: 4.250

      Binotto zou ik goed vinden passen bij een huurmoordenaar. The Babyface sniper.

      (Zeg niet dat hij misdadig is of overkomt. Het is meer dat hij emotieloos overkomt als er iets gebeurt met zijn rijders/team.)

      • + 0
      • 26 jan 2021 - 19:23
  • Ze zullen creatief moeten zijn bij Netflix. De minste geringste (onbedoelde) associatie met Ferrari zal in Maranello niet aanvaard worden. Of er komt op geen enkel ogenblik een racepak of team in beeld of het zou een paars-met-roze-bolletjes team moeten worden. Uiteindelijk zal de film vallen of staan door het verhaal/scenario. Netflix-films zijn niet altijd een garantie voor kwaliteit.

    • + 0
    • 26 jan 2021 - 20:27
  • wie gaat ie spelen? Flavio B.? lol

    • + 0
    • 26 jan 2021 - 21:42
  • nieuwe verstappen family franchise? met een familiedag alle racescenes rijden? Sofie, Jos, Victoria, Max alstie effe kan? lol.

    een van de beste achtervolgingscenes is uit een film waar deNiro in speelde dacht ik, was dat niet Ronin 1998? heerlijk dwars door Parijs.

    • + 0
    • 26 jan 2021 - 21:48
    • Inderdaad, Ronin wat mij ervan ook is bij gebleven. Doet mij gelijk denken aan Louis de Funès ;)

      • + 0
      • 27 jan 2021 - 09:30

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar