user icon

Flavio Briatore geeft toe dat hij de Formule 1 mist

  • Gepubliceerd op 27 mei 2011 13:53
  • comments 20
  • Door: Rob Veenstra
Flavio Briatore is een van de bekende gezichten in de paddock in Monaco dit weekend. De gewezen teambaas van Renault is voor even terug in de sport waarin hij lang werkzaam was, maar waarin hij momenteel geen functie mag bekleden vanwege zijn aandeel in spygate.

Briatore vertrouwde verslaggevers van AS en Daily Mail toe: “Ik ben er nu weer even. Ik mis de relaties met de mensen, dat soort dingen, maar we houden contact en daar kan ik mee leven. Wat ik niet mis zijn de lange reizen, bijvoorbeeld naar China. De Formule 1 is een geweldige sport en ik zou er graag deel van uitmaken, aangezien ik hier goede vrienden heb. Maar op dit moment heb ik geen enkel plan om een comeback te maken.”

Reacties (20)

Login om te reageren
  • Wij missen jou ook Flavio en het rode team kan je wel gebruiken!

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 13:58
    • felix50

      Posts: 5.792

      Echt niet deze man moet gewoon niet meer terug komen en vooral niet bij een Italiaans team.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 14:06
    • Werner

      Posts: 1.650

      Ik las gisteren dat hij in Maranello gezien is. Hij gaf toe dat hij met Montezemolo heeft gepraat over de problemen van het team maar dat hij (nog) niet denkt om direct terug te keren.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 14:15
    • Voor de verandering ben ik het een keer eens met Felix en hoop ik dat Flavio niet meer terugkeert in de F1.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 15:38
    • Eens een rat, altijd een rat. Ga maar lekker op je bootje rond varen in de haven van Monaco. Dichterbij zal hij niet meer komen.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 17:26
  • \'\'maar waarin hij momenteel geen functie mag bekleden vanwege zijn aandeel in spygate.\'\'

    Crashgate, niet spygate.

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 14:00
    • Nijhuis

      Posts: 653

      Inderdaad...wat slecht van de redactie zeg. Gaat hier niet om een typfoutje of zo...toch wel 1 van de grotere schandalen van de afgelopen jaren die door elkaar gehaald worden.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 14:03
    • Kevin

      Posts: 5.005

      Typefoutjes e.d. maak ik mij niet zo druk om zolang het maar te begrijpen is. Maar crashgate en spygate door elkaar halen vindt ik wel een grote blunder.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 14:21
    • felix50

      Posts: 5.792

      Ach de redactie doet er alles aan om Mclaren uit de wind te houden ,hahahahah.

      • + 0
      • 28 mei 2011 - 10:45
  • \"Maar op dit moment heb ik geen enkel plan om een comeback te maken.”

    Dus natuurlijk zit hij in 2012 op de positie van Domenicali. :P

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 14:02
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Daar durf ik geen uitspraken over te doen maar ik denk dat hij wel wat voor Ferrari zou kunnen betekennen. Domenicali als teambaas heb ik altijd al een vreemde keuze gevonden, hij heeft het nog geen moment waargemaakt.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 14:09
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Tsja, zijn persoonlijkheid mis ik wel in de F1 maar de straf die hij heeft gekregen is meer dan terecht.

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 14:07
  • Kevin

    Posts: 5.005

    Hij heeft veel voor de Formule 1 betekend gedurende zijn aanwezigheid. Maar hetgeen waarvoor hij is gestraft is geen kleine overtreding. En ik denk niet dat dit het enige is geweest dat hij heeft uitgespookt. Gezien het feit dat het een bijna een jaar duurde eer het uitlekte..

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 14:19
  • kevinny

    Posts: 15

    Ik denk dat hij wel iets kan betekenen voor ferrari.

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 16:49
  • Supa

    Posts: 2.072

    Is Flavio niet de manager van Alonso en Webber?

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 17:03
    • Flavio is niet voor manager geaccrediteerd door de FIA omdat hij niets in de F1 mag doen.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 17:28
    • Misschien achter de schermen nog manager. Zoals de advokaat van Holleerder. Die wordt ook gewoon door Brammetje aangestuurd.

      • + 0
      • 27 mei 2011 - 17:30
  • ben

    Posts: 296

    Een flamboyant figuur met een duister kantje mis ik toch wel in de F1,hopelijk zien we hem snel terug!

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 18:21
  • Wat hij heeft geflikt is uiteraard niet goed te praten en verdiend hij deze straf. Maar als persoonlijkheid zie ik hem liever dan al die teambazen die er nu rond lopen.
    Flavio had / heeft een echte persoonlijkheid die ik bij de rest helaas toch een beetje mis ....

    • + 0
    • 27 mei 2011 - 21:41
  • msg

    Posts: 686

    Het is dat we dingen weten over hem ,maar ik zou niet willen weten wat de rest achter de schermen allemaal uitvreet ze zijn namelijk allemaal het zelfde daar .

    • + 0
    • 28 mei 2011 - 11:00

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar