Daniil Kvyat had een geweldige inhaalactie op Ferrari-coureur Charles Leclerc. De Rus finishte de race als vierde door deze inhaalactie op de Scuderia-coureur.
Daniil Kvyat had een geweldige inhaalactie op Ferrari-coureur Charles Leclerc. De Rus finishte de race als vierde door deze inhaalactie op de Scuderia-coureur.
Lewis Hamilton weigert zich voorlopig rijk te rekenen in de strijd om de wereldtitel, maar de Ferrari-coureur merkt w...
Fernando Alonso is helemaal klaar met de online haat die zijn team Aston Martin momenteel ontvangt. De Spanjaard gaat...
Volgens Max Verstappen zijn de updates van Red Bull dit weekend cruciaal voor het hele team. Red Bull introduceert di...
Isack Hadjar heeft bevestigd dat Red Bull bezig is met een diepgaand onderzoek naar de startproblemen. Hadjar en zijn...
George Russell is vol goede moed afgereisd naar de Red Bull Ring voor de Grand Prix van Oostenrijk. De Mercedes-...
Super inderdaad. En Kvyat komt absoluut tekort, maar bij hem zie ik tenminste wel vuur... ietswat ik bij Albon ook niet zie. Meteen bij de herstart leek het alsof Albon zat te slapen. Het is niks en het wordt ook niks.
Hier wat voorafging, hij pakt eerst Perez en Albon alvorens LeClerc te verschalken.
www.youtube.com/watch?v=1B1InDZXriU
Eerlijk is eerlijk: hij was na de herstart het beste!
Serieus? Op nieuwe zachte banden een Ricciardo op oude harde banden niet voorbij kunnen komen.....
Wel gezien waar ie vandaan kwam?
Off Topic:
Heeft iemand al kunnen ontdekken waarom er een VSC werd geactiveerd voor nog geen 20 seconden voor de wagen van Ocon die precies samenviel met de pitstop van Hamilton?
Ik vond dat toch wel heel curieus....
Het werd even te spannend of Hamilton genoeg voorsprong had.......dan moet je even ingrijpen, want stel je voor dat er echt gestreden moest worden....;)
Bij de vorige itialiaanse grand prix zetten ze een hele safety car in voor het weghalen van volgens mij Norris zijn auto. Het viel dus nog wel mee dat het maar een VSC was. Het viel precies goed voor Hamilton maar hier was geen opzet in het spel.
Het is onvoorstelbaar hoeveel geluk Hamilton heeft. Zonder geluk wordt hij natuurlijk ook wereldkampioen, maar het zou de races wel wat leuker maken als het hem niet ook nog eens zo ontzettend makkelijk wordt gemaakt.
Joeppp,
Ik wil even 'opzet' buiten beschouwing laten.
Vond het gewoon vreemd. Die auto stond er al een tijdje (weet niet meer hoe lang uit mijn hoofd) maar je maakt mij niet wijs dat ze binnen 20 seconden een auto over de bandenstapels tillen. Zo'n VSC zet je namelijk in als er een kraanwagen binnen de parameters van het circuit moet zijn.
Mercedes had gewoon een doos Merci klaarliggen voor Renault als iemand even kapot ging voor een VCS.
Kvyat reed een goede race, dat mag gezegd worden, beetje te laat voor hem, dat dan weer wel.
Alpha Tauri zat er goed bij dit weekend, jammer dat Gasly probleem had, anders hadden ze Ferrari voorbij kunnen gaan in de stand.
Dat van Gasly was idd erg sneu. Hij wist het al voor het begin van de wedstrijd dat hij uit zou vallen. Hij had een heel goed weekend en ze hadden zeker Ferrari ingehaald. :-((
Ik vond dit niet de mooiste inhaalactie van deze GP. Voor mij was dat die van Leclerc. Als ik me niet vergis zat hij achter Ricciardo. Ricciardo haalde,, ik kan me even niet meer heugen wie, iemand in door middel van de drs. Leclerc ging mee en zorgde ervoor dat hij na de drs-zone diezelfde coureur inhaalde. Ik baal ervan dat ik niet meer weet om wie die ging.
Maar voor mij was dat de mooiste inhaalactie afgelopen race. Omdat het ook niet in de drs-zone gebeurde, maar gewoon een echte inhaalactie was.
Sowieso maar weinig inhaalacties deze race. Dat was wel jammer.
Lokale tijd
13:30 - 14:30
12:30 - 13:30
15:00 - 17:00
17:00 - 18:00
16:00 - 17:00
15:00 - 15:00
Lokale tijd
13:30 - 14:30
12:30 - 13:30
15:00 - 17:00
17:00 - 18:00
16:00 - 17:00
15:00 - 15:00
Circuit de Catalunya - Wintertest
64.132 reacties op Alpine F1
Tweets over Daniil Kvyat
509.625 reacties op Ferrari
Tweets over Ferrari
Posts: 9.470
Off Topic:
Heeft iemand al kunnen ontdekken waarom er een VSC werd geactiveerd voor nog geen 20 seconden voor de wagen van Ocon die precies samenviel met de pitstop van Hamilton?
Ik vond dat toch wel heel curieus....