user icon
user icon

Video: De beste inhaalactie van de Grand Prix van Emilia Romagna in Imola

  • Gepubliceerd op 02 nov 2020 10:01
  • comments 14
  • Door: Brick van Boxtel

Daniil Kvyat had een geweldige inhaalactie op Ferrari-coureur Charles Leclerc. De Rus finishte de race als vierde door deze inhaalactie op de Scuderia-coureur.

 

Reacties (14)

Login om te reageren
  • Super inderdaad. En Kvyat komt absoluut tekort, maar bij hem zie ik tenminste wel vuur... ietswat ik bij Albon ook niet zie. Meteen bij de herstart leek het alsof Albon zat te slapen. Het is niks en het wordt ook niks.

    • + 2
    • 2 nov 2020 - 10:03
  • Driver87

    Posts: 191

    Eerlijk is eerlijk: hij was na de herstart het beste!

    • + 1
    • 2 nov 2020 - 10:27
    • Serieus? Op nieuwe zachte banden een Ricciardo op oude harde banden niet voorbij kunnen komen.....

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 10:41
    • Driver87

      Posts: 191

      Wel gezien waar ie vandaan kwam?

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 19:16
  • Off Topic:

    Heeft iemand al kunnen ontdekken waarom er een VSC werd geactiveerd voor nog geen 20 seconden voor de wagen van Ocon die precies samenviel met de pitstop van Hamilton?

    Ik vond dat toch wel heel curieus....

    • + 4
    • 2 nov 2020 - 10:29
    • NicoS

      Posts: 11.896

      Het werd even te spannend of Hamilton genoeg voorsprong had.......dan moet je even ingrijpen, want stel je voor dat er echt gestreden moest worden....;)

      • + 2
      • 2 nov 2020 - 10:37
    • Joeppp

      Posts: 3.467

      Bij de vorige itialiaanse grand prix zetten ze een hele safety car in voor het weghalen van volgens mij Norris zijn auto. Het viel dus nog wel mee dat het maar een VSC was. Het viel precies goed voor Hamilton maar hier was geen opzet in het spel.

      • + 1
      • 2 nov 2020 - 10:54
    • Het is onvoorstelbaar hoeveel geluk Hamilton heeft. Zonder geluk wordt hij natuurlijk ook wereldkampioen, maar het zou de races wel wat leuker maken als het hem niet ook nog eens zo ontzettend makkelijk wordt gemaakt.

      • + 2
      • 2 nov 2020 - 11:12
    • Joeppp,

      Ik wil even 'opzet' buiten beschouwing laten.
      Vond het gewoon vreemd. Die auto stond er al een tijdje (weet niet meer hoe lang uit mijn hoofd) maar je maakt mij niet wijs dat ze binnen 20 seconden een auto over de bandenstapels tillen. Zo'n VSC zet je namelijk in als er een kraanwagen binnen de parameters van het circuit moet zijn.

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 11:15
    • Mercedes had gewoon een doos Merci klaarliggen voor Renault als iemand even kapot ging voor een VCS.

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 11:48
  • NicoS

    Posts: 11.896

    Kvyat reed een goede race, dat mag gezegd worden, beetje te laat voor hem, dat dan weer wel.
    Alpha Tauri zat er goed bij dit weekend, jammer dat Gasly probleem had, anders hadden ze Ferrari voorbij kunnen gaan in de stand.

    • + 1
    • 2 nov 2020 - 10:42
    • Dat van Gasly was idd erg sneu. Hij wist het al voor het begin van de wedstrijd dat hij uit zou vallen. Hij had een heel goed weekend en ze hadden zeker Ferrari ingehaald. :-((

      • + 1
      • 2 nov 2020 - 10:49
  • Ik vond dit niet de mooiste inhaalactie van deze GP. Voor mij was dat die van Leclerc. Als ik me niet vergis zat hij achter Ricciardo. Ricciardo haalde,, ik kan me even niet meer heugen wie, iemand in door middel van de drs. Leclerc ging mee en zorgde ervoor dat hij na de drs-zone diezelfde coureur inhaalde. Ik baal ervan dat ik niet meer weet om wie die ging.
    Maar voor mij was dat de mooiste inhaalactie afgelopen race. Omdat het ook niet in de drs-zone gebeurde, maar gewoon een echte inhaalactie was.
    Sowieso maar weinig inhaalacties deze race. Dat was wel jammer.

    • + 0
    • 2 nov 2020 - 20:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Rusland
  • Geb. datum 28 apr 1994 (26)
  • Geb. plaats Ufa, Rusland
  • Gewicht 58 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
13 - 15 nov
Turkije
27 - 29 nov
Bahrein
10 - 13 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
13 - 15 nov
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov
10 - 13 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar