user icon

Video: De beste inhaalactie van de Grand Prix van Emilia Romagna in Imola

  • Gepubliceerd op 02 nov 2020 10:01
  • comments 14
  • Door: Brick van Boxtel

Daniil Kvyat had een geweldige inhaalactie op Ferrari-coureur Charles Leclerc. De Rus finishte de race als vierde door deze inhaalactie op de Scuderia-coureur.

 

Reacties (14)

Login om te reageren
  • Super inderdaad. En Kvyat komt absoluut tekort, maar bij hem zie ik tenminste wel vuur... ietswat ik bij Albon ook niet zie. Meteen bij de herstart leek het alsof Albon zat te slapen. Het is niks en het wordt ook niks.

    • + 2
    • 2 nov 2020 - 10:03
  • Driver87

    Posts: 222

    Eerlijk is eerlijk: hij was na de herstart het beste!

    • + 1
    • 2 nov 2020 - 10:27
    • Serieus? Op nieuwe zachte banden een Ricciardo op oude harde banden niet voorbij kunnen komen.....

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 10:41
    • Driver87

      Posts: 222

      Wel gezien waar ie vandaan kwam?

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 19:16
  • Off Topic:

    Heeft iemand al kunnen ontdekken waarom er een VSC werd geactiveerd voor nog geen 20 seconden voor de wagen van Ocon die precies samenviel met de pitstop van Hamilton?

    Ik vond dat toch wel heel curieus....

    • + 4
    • 2 nov 2020 - 10:29
    • NicoS

      Posts: 12.735

      Het werd even te spannend of Hamilton genoeg voorsprong had.......dan moet je even ingrijpen, want stel je voor dat er echt gestreden moest worden....;)

      • + 2
      • 2 nov 2020 - 10:37
    • Joeppp

      Posts: 4.472

      Bij de vorige itialiaanse grand prix zetten ze een hele safety car in voor het weghalen van volgens mij Norris zijn auto. Het viel dus nog wel mee dat het maar een VSC was. Het viel precies goed voor Hamilton maar hier was geen opzet in het spel.

      • + 1
      • 2 nov 2020 - 10:54
    • Het is onvoorstelbaar hoeveel geluk Hamilton heeft. Zonder geluk wordt hij natuurlijk ook wereldkampioen, maar het zou de races wel wat leuker maken als het hem niet ook nog eens zo ontzettend makkelijk wordt gemaakt.

      • + 2
      • 2 nov 2020 - 11:12
    • Joeppp,

      Ik wil even 'opzet' buiten beschouwing laten.
      Vond het gewoon vreemd. Die auto stond er al een tijdje (weet niet meer hoe lang uit mijn hoofd) maar je maakt mij niet wijs dat ze binnen 20 seconden een auto over de bandenstapels tillen. Zo'n VSC zet je namelijk in als er een kraanwagen binnen de parameters van het circuit moet zijn.

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 11:15
    • Mercedes had gewoon een doos Merci klaarliggen voor Renault als iemand even kapot ging voor een VCS.

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 11:48
  • NicoS

    Posts: 12.735

    Kvyat reed een goede race, dat mag gezegd worden, beetje te laat voor hem, dat dan weer wel.
    Alpha Tauri zat er goed bij dit weekend, jammer dat Gasly probleem had, anders hadden ze Ferrari voorbij kunnen gaan in de stand.

    • + 1
    • 2 nov 2020 - 10:42
    • Dat van Gasly was idd erg sneu. Hij wist het al voor het begin van de wedstrijd dat hij uit zou vallen. Hij had een heel goed weekend en ze hadden zeker Ferrari ingehaald. :-((

      • + 1
      • 2 nov 2020 - 10:49
  • Ik vond dit niet de mooiste inhaalactie van deze GP. Voor mij was dat die van Leclerc. Als ik me niet vergis zat hij achter Ricciardo. Ricciardo haalde,, ik kan me even niet meer heugen wie, iemand in door middel van de drs. Leclerc ging mee en zorgde ervoor dat hij na de drs-zone diezelfde coureur inhaalde. Ik baal ervan dat ik niet meer weet om wie die ging.
    Maar voor mij was dat de mooiste inhaalactie afgelopen race. Omdat het ook niet in de drs-zone gebeurde, maar gewoon een echte inhaalactie was.
    Sowieso maar weinig inhaalacties deze race. Dat was wel jammer.

    • + 0
    • 2 nov 2020 - 20:00

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Alpine F1
  • Punten 194
  • Podiums 3
  • Grand Prix 93
  • Land RU
  • Geb. datum 28 apr 1994 (27)
  • Geb. plaats Ufa, RU
  • Gewicht 58 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar