Domenicali sluit komst van Lewis Hamilton naar Ferrari niet uit
- Gepubliceerd op 20 mei 2011 17:10
-
39
- Door: Robin Smeets
"Ik zie Lewis als één van de beste rijders in de Formule 1 op dit moment", vertelde Domenicali. "Wat dat betreft zien we hem zeker als een potentiele coureur voor Ferrari, het sterkste team in de paddock. Je kan nooit nooit zeggen in het leven. Mensen kunnen veranderen. Lewis is een hele sterke coureur en je weet nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren."
"Ik wil er echter niet teveel over praten, want dat zou niet correct zijn ten opzichte van onze coureur Felipe Massa. Het gaat erom dat beide rijders het beste uit zichzelf halen in een goede omgeving. Enkele coureurs zijn wat mij betreft op dit moment erg sterk, maar we moeten nu niet over dit onderwerp spreken."
Trending nieuws
-
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 629
- Podiums 9
- Grand Prix 199
- Land ES
- Geb. datum 29 jul 1981 (44)
- Geb. plaats Oviedo, ES
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,71 m
187.755 reacties op Aston Martin
78 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Fernando Alonso
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.506 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (39)
Login om te reagerenPosts: 7.033
Als Domenicali het niet uit sluit dan doen Alonso en/of Hamilton dat wel ;)
Posts: 7.320
haha, we moeten er niet over praten want dat is niet fair tov Felippe, maar hij doet het WEL! Felippe in 2012 weer in de Ferrari? Misschien, heel misschien nog 1 jaartje. Maar daarna echt een dikke NEE.
Denk ik.
Posts: 211
Ik zie eigenlijk niet veel veranderen qua line-up in 2012, althans niet bij de topteams. Ik denk dat Webber het hardste moet \'vrezen\'.
Posts: 4.499
@ Fittiwrc: De belangrijkste man van RedBull staat achter Webber, dus Webber kan wel blijven!
Posts: 5.792
Zeg nooit nooit.Er is niemand zo veranderlijk dan de mens
Posts: 1.315
Ik wil Rosberg in die auto zien!!
Posts: 2.567
\"Ik zie Lewis als één van de beste rijders in de Formule 1.Nee hoor!!! Hij is gewoon de beste coureur!!!!!!!!
Posts: 10.412
volgens een fan...
Posts: 235
Feit!
Posts: 2.263
Gebaseerd waarop?
Posts: 2.567
Prestatie!
Posts: 10.412
wat is er beter aan zijn prestatie dan?
Posts: 2.263
welke prestatie dan?:)
Posts: 10.412
misschien presentatie? (zwart jong vs lewis)
Posts: 235
Hij is gewoon de beste klaar, wie anders is met een mindere auto beter dan Hamilton ?.. Alonso ?.. Vettel ?..
Posts: 2.852
lol, als we puur afgaan op prestatie is Schumacher dus de beste, met 7 titels...
En nu serieus ;) Wat een onzin om te zeggen \"die is de beste\" \"nee die is de beste\"
Dat zullen we niet weten want ze zitten allemaal in een andere bolide. Hamilton heeft zeker zijn sterke kanten, maar die heeft Vettel ook, en Alonso absoluut ook, en Rosberg ook. Moeten we nou echt gaan discussiëren als echte fanboys wie de beste is zonder dat we toch ooit uitsluitsel krijgen, of kunnen we gewoon genieten van deze mensen en hun prestaties op de baan.
Posts: 2.263
Ooo zeg dat dan meteen, je hebt compleet gelijk=)
Posts: 10.412
? 3 auto\'s vettel/ham/alonso wat een feest.:P
Posts: 10.089
Dat zou wel gruwelijk vet zijn
Posts: 15.285
\"Ferrari, het sterkste team in de paddock.\" De laatste jaren toch echt niet ;)
Posts: 4.499
@ Mario: Na 20 jaar komt Ferrari altijd weer terug :P
Posts: 15.285
Dus nog zo\'n 12 tot 13 jaar te gaan ;)
Posts: 1.650
\"De laatste jaren\" zijn ze wereldkampioen geworden met Kimi en twee keer tweede met minimaal verschil. Daar willen quasi alle teams voor tekenen. Hou op met de bullshit. Er is geen enkel team dat een pedigree kan voorleggen als Ferrari. Dat ze niet altijd kunnen domineren is meer dan logisch. Teams als Ferrari en Mc Laren staan er ALTIJD !
Posts: 9.176
Maar deel ff het aantal deelname\'s door het aantal overwinningen/titels. Kijk dan eens wie het beste heeft gepresteerd..
Posts: 1.434
Wel een leuke uitspraak:
<<Ferrari, het sterkste team in de paddock.>>
En op de baan?
Eerst verhaaltjes over Vettel naar Ferrari nu weer Hamilton en ga maar door. Wat een stom gel.l van die Domenicali.
Posts: 1.653
@Pietje2013(881) Vandaag om 19:06
Zinloze statistiek waarin Brawn GP het nog beter zou doen.
Posts: 632
M\'n favoriete coureur naar het door mij meest gehate team. Ik mag het niet hopen.
Posts: 10.412
ach het overkwam mij ook,maar sinds ms er weg is heb ik weer een beetje respect.
Posts: 10.412
ten tijde van ms dan.
Posts: 86
als lewis ooit na ferrari gaat dan gaat alonso naar mclaren
die 2 zie je nooit meer met elkaar in 1 team jammer genoeg.
Posts: 2.049
Eigenlijk dat zou ik ECHT eens willen zien! Sorry alonso-fans: ik wil niemand bashen, maar ik zou eens willen zien of Hamilton Alonso ook kan afdrogen in een Ferrari.
Posts: 7.177
wilt hij hetzelfde krijgen als bij mclaren ofzo? Dit gaat hem echt niet worden.
Posts: 9.176
Wilt? Dat zeggen ze toch niet in Arnhem? Dat is toch iets voor de randstad?
Posts: 19.803
Je kunt niet zomaar zeggen, Hamilton is de beste, of Alonso is de beste... etc etc.
Wat een feit is, is dat zowel Alonso als Hamilton duidelijk exceptionele coureurs zijn en behoren tot de beste van het veld, maar onderling kun je geen conclusies trekken omdat ze in verschillende auto\'s rijden.
In 2007 waren ze in dezelfde auto aan elkaar gewaagd, maar 2007 is het verleden en je weet niet hoe ze t.o.v. toen gegroeid zijn. Hoe goed is bijvoorbeeld Vettel? Ik denk serieus héél goed, zeker gezien zijn jonge leeftijd. Maar vergeleken met Alonso & Hamilton? Dat kun je gewoon niet zeggen omdat er geen gelijke maatstaven zijn.
Hoe goed is Rosberg? Ik denk ook heel behoorlijk, maar ook hier kan ik het niet inschatten. Zijn teamgenoten bij Williams (m.u.v. Webber) waren nou niet echt geweldig en Schumacher verslaan op 42-jarige leeftijd is een prestatie die ook moeilijk op waarde te beoordelen is.
Het rijtje coureurs dat ik hier noem (Vettel, Alonso, Hamilton, Rosberg) heb ik heel hoog zitten en zie ik als de beste van het huidige veld. Maar in vergelijking met elkaar.... ik denk aan elkaar gewaagd maar meer uitspraken kan ik daarover niet doen. Je kunt niet zeggen \"het is een feit dat coureur A of B het beste is\". Er zijn teveel factoren die meespelen.
Nu even on-topic dan. Ik denk niet dat Fernando & Lewis zin hebben opnieuw elkaars teamgenoten te zijn.
Mijn ideale \'Ferrari-scenario\' is altijd Alonso + Kubica geweest, alleen of we Kubica terugzien... geen idee.
Posts: 2.852
Ik sluit me hier totaal bij aan. De 4 namen die je opnoemt zijn voor mij ook precies de 4 mensen die ik op dit moment het hoogste aansla :) En om daarom te gaan bekvechten wie de beste is, is compleet nutteloos
Posts: 249
Domenicali had zeker een snuif coke geprobeerd. Is hem blijkbaar slecht bevallen.
Posts: 48
Moet\'ie betere coke nemen 8-)
Posts: 859
Zolang Alonso er zit zal het toch niet gebeuren..
Posts: 1.653
Hij mag zeker komen als reserverijder.