user icon

Video: De dag dat Schumacher regenmaster werd

  • Gepubliceerd op 05 aug 2020 12:18
  • comments 25
  • Door: Brick van Boxtel

Het begonnen alleen bij deze geweldige Spaanse Grand Prix. De Duitser werd in die race de regenmaster. Hieronder kan je de hele race terugkijken. 

 

Reacties (25)

Login om te reageren
  • Buurman

    Posts: 1.434

    Tegenwoordig hebben we Alyssia's natte poesje die de "regenmaster" is. Tijden veranderen..

    • + 2
    • 5 aug 2020 - 12:19
    • masf1

      Posts: 7.049

      Dat natte poesje is aardig stil zal wel klanten hebben.

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 12:36
    • Snork

      Posts: 10.370

      Bravo, ze hebben die natte poezenhandel verwijderd.

      • + 4
      • 5 aug 2020 - 13:01
    • Buurman

      Posts: 1.434

      Jammer, ze gaf ons meer updates dan de mensen die hier werken.

      • + 1
      • 5 aug 2020 - 13:08
    • Idd. @Snork

      Zo moeilijk is het dus niet.
      Natte kat in het bakkie...

      • + 4
      • 5 aug 2020 - 13:19
    • DJJeffHax

      Posts: 638

      Aangezien men vrolijk mee deed met die natte ouwe kutkat in plaats van het te melden bij de beheerders, ben ik maar zo vrij geweest het te doen. Als ik natte gleuven wil zien kijk ik wel naar playboy tv of zoiets.

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 16:17
    • Jullie vroegen er zelf om ;)

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 18:42
    • Kat in de zak...

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 19:14
  • Voor mij begon het al op Spa '95 waar Schumacher op slicks Hill achter zich wist te houden en dat hij van plek 16 de race won.
    Kijk die race nog maar eens terug mensen,maar ook deze is natuurlijk legendarisch.

    • + 7
    • 5 aug 2020 - 12:20
    • Klassieker inderdaad.

      • + 1
      • 5 aug 2020 - 12:22
    • LimboF1

      Posts: 4.726

      Die is mij ook altijd bijgebleven, want een prachtige race. Dat is ook wat ik nou bedoel als ik zeg dat Schumacher meer heeft laten zien dan Hamilton en dat terwijl nu al mensen roepen dat Hamilton beter is dan Schumacher. Als groot kampioen met je ook echt uitzonderlijke dingen laten zien en die mis ik bij Hamilton echt.

      • + 8
      • 5 aug 2020 - 12:31
    • Xantippe

      Posts: 133

      Schumacher liet inderdaad al eerder zien een regenmeester te zijn. Ik vind Barca '96 dan eerder een Estoril' 85. Schumi en Senna lieten toen hun klasse zien door vanaf het begin te vertrekken en te domineren. Maar in Spa '95 en Monaco' 84 lieten ze het al eerder zien. Vond ik nog wel toffer wat ze daar deden.

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 13:42
    • Spot-on! Barcelona 1996 was magistraal en wordt vaak herinnerd maar Spa 95 was minstens even indrukwekkend! Als Hill fan was dat toen even niet leuk maar ik kon er ook alleen maar respect voor hebben.

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 13:52
    • Speciaal voor @LimboF1, de visie van de legendarische Murray Walker (96 jaar inmiddels):

      Speaking on the Australian Grand Prix's In the Fast Lane podcast, ex-BBC F1 commentator Walker said that it was impossible to define one greatest driver due to the varying conditions in each generation of grand prix racing.

      But the 96-year-old said Hamilton's fairness made him stand out above the likes of Senna, Schumacher, and Juan Manuel Fangio.

      "Fangio took a lot of beating, [as did] Jim Clark, Sir Jackie Stewart - I could go on - but which is the best I really don't know," Walker said.

      "I used to say Fangio. I think I'm going to have to say very shortly Lewis Hamilton.

      "If you look at it in terms of statistics, he's already got more poles than Michael Schumacher. He's got at least three years in him if he doesn't hurt himself or leave Mercedes for some reason or they decide to stop.

      "In which case, he's got at least another three championships ahead of him, so statistically he will become the greatest.

      "But he's also in my opinion - and this is very contentious indeed - better than either Schumacher or Senna because both of them, Schumacher and Senna, adopted at various times in their career, highly debatable driving tactics.

      "Like Schumacher stopping deliberately at Monaco to prevent [Fernando Alonso] getting pole position, like Schumacher colliding with Villeneuve at Jerez in 1997, like Senna with [Alain] Prost in 1990 in Japan.

      "Lewis Hamilton has never been anything like that. He's always driven as clean as a whistle.

      "He's an extremely nice, gigantically talented driver, and I don't think we've ever seen anybody like him before."

      Walker is not the first senior F1 figure to highlight Hamilton's fairness as setting him out against other greats of the sport.

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 16:34
    • Voor mij ging het al eerder terug. In 1992 in Spanje reed hij Ayrton Senna compleet zoek in de regen.

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 17:26
    • @BrRacing

      Compleet zoek is natuurlijk zwaar overdreven.
      Senna zat niet heel ver achter Schumacher toen hij eraf schoot en Schumacher kwam op bijna 24 sec. binnen van Mansell.
      In '93 Donington reed Senna iedereen op een hoop.

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 21:58
  • Al vind ik dat de huidige coureurs teveel klagen als het regent, vroeger waren ze bikkels. Kijk Schumacher 1996 Barcelona Hill 1994 Japen en natuurlijk de Senna tijden.

    • + 0
    • 5 aug 2020 - 12:59
  • Zijn race in Spanje 1996 was wss het meest indrukwekkende wat ik ooit zag.
    #keepfightingMichael

    • + 0
    • 5 aug 2020 - 12:59
    • Vooral knap, met die auto.

      • + 0
      • 5 aug 2020 - 13:27
  • Schumacher bewees eens te meer dat hij de aller-allesbeste was.
    Zelfs met dat hok van een Ferrari(qua looks wel mooi) vernederde hij iedereen.
    Schumacher zal voor mij altijd de beste blijven die er rond reed...het totaal pakket van Schumacher was onverslaanbaar...waar sommigen kampioenen alleen konden leveren in een top wagen kon Schumacher het verschil maken met een mindere wagen.

    Zelfs een Senna kon niet aan hem tippen....en ik denk zelfs dat Schumacher samen met Lauda de 2 beste coureurs ooit waren.

    • + 2
    • 5 aug 2020 - 15:55
    • Eens!

      Schumacher is the best of all time en dat zal die voor mij ook altijd blijven.

      • + 1
      • 5 aug 2020 - 17:29
  • Heerlijk om de vele lof reacties over Scbumacher te lezen.
    Helaas kan ik dat niet zeggen van het artikel want ik kom de eerste zin al niet door...

    • + 0
    • 5 aug 2020 - 17:17
  • Duffeling

    Posts: 147

    De eerste race die ik ooit keek. Geen beroerde om in te stappen. Sindsdien verknocht en geen race meer gemist.

    • + 0
    • 5 aug 2020 - 18:34

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:00

    Vrije training 3

    11:00 - 12:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    14:30 - 15:30

    Kwalificatie

    14:00 - 15:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:00

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    11:00 - 12:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    14:30 - 15:30

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    14:00 - 15:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar