user icon
user icon

Video: Sebastian Vettel grapt en laat zijn Nederlands horen: "Neuken in de keuken, niet betalen"

  • Gepubliceerd op 31 jul 2020 18:36
  • comments 30
  • Door: Brick van Boxtel

Sebastian Vettel krijgt veel vragen omtrent zijn toekomst, waar ook de Ziggo commentator in eerste instantie naar vroeg. Ook heeft hij een vraag gekregen om wat Nederlands te oefenen, hieronder in de video laat hij wat woorden los. 

Let op bevat grof taalgebruik:

 

               

Reacties (30)

Login om te reageren
  • Masturberen in de schuur, lekker en niet duur.
    Hoppaaaaa

    • + 12
    • 31 jul 2020 - 18:45
    • Driver87

      Posts: 92

      Precies dat

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 18:48
    • Toter Wolf

      Posts: 59

      Ouwe rukker !!!!!

      • + 4
      • 31 jul 2020 - 18:48
    • sailor

      Posts: 9.507

      Ho ho ouwe , nu heb je wel weer genoeg gezegd voor deze maand , je hebt wel geluk , morgen is weer een nieuwe maand ;-)

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 19:33
    • Ouw-viespeuk!

      • + 2
      • 31 jul 2020 - 19:44
    • Jullie hebben geen schuur?

      • + 2
      • 31 jul 2020 - 23:22
  • En daarom hou ik van Seb. Hij is van het ras dat beschermt zou moeten worden. Een Duitsere met verdacht goeie humor.

    Ik kan soms avonden genieten van funniest moments of vettel. Die toespraak op het race gala waar hij Kimi immiteerde en de oorlog dat de Duitsers verloren toeschreef aan de slechte messen die ze daar ook bij het buffet hadden. Legendarisch

    • + 7
    • 31 jul 2020 - 18:49
    • als de link verwijderd word (sorry gptoday) maar ik probeer het toch aangezien het een link is die enkel het beeldmateriaal van voorgaande post laat zien:

      www.youtube.com/watch?v=JGItMTxvbpc

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 18:56
    • www.youtube.com/watch?v=JGItMTxvbpc de bewuste vid

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 18:57
    • WC MAX

      Posts: 2.151

      Vettel is voor mij als een goede wijn, met het jaar wordt hij beter. Vroeger vond ik hem niet te pruimen als persoontje. Afgelopen jaren is dit een geweldige vent geworden.

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 19:16
    • VestAan

      Posts: 218

      Weet je wat het dunste boek ooit is:

      100Jaar Duidse humor.
      Dit bewijst wel dat Vettel echt uniek is. Op de baan kan hij zich echt soms veel te veel laten gaan en kan ik hem niet luchten of zien.
      Als hij relaxed en bedaard is dan vind ik het een toffe gozer met veel humor.

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 22:24
    • De meeste Duitsers waar we als nederlanders mee te maken krijgen, komen uit Nordrhein Westfalen, oftewel NRW. Die worden zelfs door Duitsers zelf als strict, stug en humorloos weggezet, op de stad Keulen na misschien. Vettel komt uit Hessen daar zijn ze al wat losser, mits je de mensen kent natuurlijk. Bayern is ook best ok, maar dat accent is bijna onverstaanbaar

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 23:27
    • Geinig WC MAX t bijgevoegde filmpje is van 2011. Ook toen was hij grappig, wellicht paste heet toen niet in je plaatje. Maar het is niet zo dat hij minder of meer grappig is geworden in de loop der jaren. (los van dat, respect dat je zijn humor bent gaan waaarderen)

      • + 0
      • 1 aug 2020 - 00:43
    • WC MAX

      Posts: 2.151

      Vroeger was ik jonger en had ik oogklepjes op. Zag ik alleen een totale dominantie van RB, gecombineerd met dat super irritant vingertje van hem. Laatste jaren wat meer van hem gezien buiten de auto en ben ik hem steeds meer gaan waarderen. Een hoop leuke filmpjes en interviews gezien. Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen😉

      • + 0
      • 1 aug 2020 - 08:40
  • Lekker triest ziggo niveau...tjonge tjonge

    • + 6
    • 31 jul 2020 - 18:55
    • We hebben het over Olav Mol en vooral Jack Plooij. Had je iets anders verwacht? Triest dat die twee dit mogen doen. Echt heel triest.

      • + 7
      • 31 jul 2020 - 18:56
    • Ik heb de video nog eens beluisterd. Je hoort op de achtergrond Olav hem opjutten.

      Die man denkt echt dat hij God is.

      • + 5
      • 31 jul 2020 - 18:57
    • Mrduplex

      Posts: 422

      Don’t take life to seriously.you will never get out of it alive

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 19:16
    • Fireblade

      Posts: 945

      Over triest gesproken...

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 19:25
    • Enige goede Ziggo F1 programma is the inside line.... zonder trieste molletjes en plooijtjes... en zonder ku , lu en neu.en...

      • + 2
      • 31 jul 2020 - 21:53
    • Ja, kennelijk is de gemiddelde F1-kijker het stadium van de poep- en plas-humor nog niet ontgroeid.

      • + 4
      • 31 jul 2020 - 22:23
  • Werkt hier niet.

    • + 2
    • 31 jul 2020 - 19:31
  • Een waarschuwing onderaan de tekst. En dan die titel erbij.
    Logisch.

    • + 6
    • 31 jul 2020 - 20:14
    • Heerlijk, zat al met de broek op de enkels na het lezen van het koppie.

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 21:53
  • Trulla

    Posts: 1.392

    Nou, fijn dat Plooij er ook weer bij is, voegt weer wat toe..

    • + 0
    • 1 aug 2020 - 01:26
  • "Duitsers maken geen grappen"
    *Opel

    • + 0
    • 1 aug 2020 - 07:54
  • Sambalbei

    Posts: 934

    Als hij wil neuken in de keuken, prima, maar dan wel (veel) betalen! En graag zonder zingen de kerk uit!

    • + 0
    • 1 aug 2020 - 12:29
  • mario

    Posts: 6.401

    "Let op bevat grof taalgebruik:"

    En die waarschuwing plaats je hier???? Hebben jullie sommige reacties hier wel eens gelezen???? hahahaha 😂😂😂

    • + 0
    • 1 aug 2020 - 13:03
    • ScrappyD2o

      Posts: 4

      Niet alleen dat, het volledige "grove taalgebruik" staat gewoon woord voor woord in de titel. Beetje het idee van een "pas op: afgrond" bordje aan de bodem van een ravijn.

      • + 1
      • 1 aug 2020 - 14:08
  • mario

    Posts: 6.401

    youtu.be/u0ZNzYbopwc

    • + 0
    • 1 aug 2020 - 13:05

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar