user icon
user icon

Video: Alexander Albon crasht zijn RB16 met nieuwe updates

  • Gepubliceerd op 31 jul 2020 17:40
  • comments 31
  • Door: Rob Veenstra

Alexander Albon heeft zichzelf en zijn team Red Bull Racing geen dienst bewezen. De Thaise Brit rijdt net als Verstappen met nieuwe onderdelen op de RB16, zodat het Oostenrijkse team kan bepalen welke onderdelen wel en welke niet werken. Dat was het doel van de twee trainingen eerder vandaag.

Tijdens de tweede vrije training heeft Red Bull echter alleen het eerste deel gebruik kunnen maken van de nieuwe data die zeer waardevol kan zijn. De teamgenoot van Max Verstappen crashte bij Stowe en beschadigde de voorkant, linker zijkant en achterkant van de wagen.

Bekijk hieronder de beelden van de crash van Albon:

 

Reacties (31)

Login om te reageren
  • Onhandig van Albon,dit is iets wat hij zeker nu niet kan gebruiken.
    Vettel zit er volgend seizoen in de Rb als hij nog meer van deze knullige fouten maakt.

    • + 2
    • 31 jul 2020 - 17:44
    • ringo

      Posts: 3.142

      Als hij bottas stra1l inhaald en achter houd dan is het goed haha

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 18:16
    • AUDI_F1

      Posts: 1.598

      Misschien werkte deze update niet zoals verwacht, en was dat de reden van de schuiver. Kan me ook iets herinneren van nr 33, die in Oostenrijk 2019 van de baan schoof in VT3. Konden de monteurs eerder aan de kwali setup beginnen.

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 18:49
  • Kan gebeuren. Alleen het moment is niet echt ideaal. Maar dit gebeurt de beste hoor.

    • + 1
    • 31 jul 2020 - 17:47
    • Ja het gebeurt de beste maar Albon is degene die dit het minst kan leie

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 17:52
    • Astfgl

      Posts: 141

      Dit is niet goed voor Albon's zelfvertrouwen, zeker niet nu de druk op de ketel begint te staan. Dit doet me een beetje denken aan Gasly tijdens de pre-season test vorig jaar, en dat liep uiteindelijk ook niet geweldig af voor hem.

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 17:56
    • "Kan gebeuren. Alleen het moment is niet echt ideaal"

      Wanneer is het moment dan wel ideeal?

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 18:23
    • Onderweg naar de startopstelling natuurlijk Ruth.

      • + 10
      • 31 jul 2020 - 18:24
    • Dat is juist het probleem. Als het de besten gebeurd (zoals Max in Hongarije) dan weet men dat wanneer de auto gemaakt is er weer goeie kansen liggen.

      Als je onder een vergrootglas ligt als Albon zijn dit soort dingen funest en bevestigen ze de mening van de mensen die hem niet voldoende goed vinden. Arme Albon, maar persoonlijk hoop ik echt op een Seb, Hulk of Perez naast Max volgend jaar. Die zullen er wat korter op zitten en maken waarschijnlijk minder brokken.

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 18:25
    • @Benneton, "zijn dit soort dingen funest en bevestigen ze de mening van de mensen die hem niet voldoende goed vinden" en met die mensen bedoel je buitenstaanders? alsof je op de mening van ook maar iemand van buiten het team moet afgaan.

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 18:46
    • BMW E30

      Posts: 668

      @ruth bij de tests na het seizoen, kan iedereen op tijd naar huis

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 18:53
    • hoogie35

      Posts: 628

      @Benneton: Sep minder brokken? ik zou zijn laatste 10 reces maar eens nakijken.

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 20:11
    • @roya. Het gebeurt de beste? Latem voor het gemak even HAM, VER EN LEC als beste beschouwen. Wanneer was dan de laatste keer dat een een ayto met belangrijke nieuwe uodates voor de laatste keer hebben afgeschrevendoor te crashen?

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 23:54
  • Knullig ja, maar moeten wij het hem zwaar aanrekenen...nee. Die achterkant doet al het hele jaar niet wat de rijders willen. Die problemen komen als je pusht, dus dat moet je ook doen met die updates om te kijken of er verbetering in zit. Blijkbaar niet veel.

    • + 3
    • 31 jul 2020 - 18:02
  • Daar kan der Helmut niet blij mee zijn, kostbare testtijd verloren gegaan.
    Dat krijgt nog een staartje.....

    • + 0
    • 31 jul 2020 - 18:02
    • Ik denk dattie een skup onder z'n kont krijgt....

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 18:07
    • ie bedoeld skup under sien kunt..?

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 18:14
    • Marko zal vanavond een taaie biefstuk eten...

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 18:22
    • Snork

      Posts: 7.733

      Thaaise biefstuk bedoel je?

      • + 3
      • 31 jul 2020 - 19:17
    • Muay Thai die kolere biefstuk.

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 23:09
  • PWNieuw

    Posts: 451

    Het had ook 30min voor start van de race kunnen gebeuren

    • + 2
    • 31 jul 2020 - 18:17
    • Dat had helemaal knullig geweest!

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 18:22
    • Snork

      Posts: 7.733

      Dan moet je wel een mega-sukkel zijn als je dat zou flikken. Toch?

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 19:18
  • Offtopic: YouTube gaat Formule 1-race Nürburgring gratis uitzenden.
    Op 9, 10 en 11 oktober worden de racedag, trainingsessies en de kwalificatie op YouTube uitgezonden

    • + 0
    • 31 jul 2020 - 18:32
    • Snork

      Posts: 7.733

      Met commentaar, of alleen beelden?

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 19:19
    • @Snork, Met Olav Mol.

      • + 1
      • 31 jul 2020 - 22:31
    • Nou wauw hey

      • + 0
      • 31 jul 2020 - 23:57
  • Cicero

    Posts: 739

    Deze onderdelen werken niet (meer)

    • + 0
    • 31 jul 2020 - 18:33
  • elflitso

    Posts: 399

    Ik denk dat ze Albon als kanonnenvoer hebben gebruikt. "Nou Alex ga jij maar eens voluit met deze updates" :-)

    • + 0
    • 31 jul 2020 - 19:53
  • Kubica

    Posts: 3.690

    Albon deed een Gaslytje ? 🤔

    • + 0
    • 31 jul 2020 - 20:47
  • Albon zou wel eens in de problemen kunnen komen das een open deur natuurlijk! Maar eens met wat ook de vele kenners hier schrijven, onhandig moment, zal hem geen goed doen, druk neemt nu nog verder toe, zijn zelfvertrouwen zal eronder kunnen lijden, en mogelijk zijn snelheid wat doen afnemen.

    • + 0
    • 1 aug 2020 - 09:55

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar