user icon

Video: Virtueel rondje op Portimao

  • Gepubliceerd op 25 jul 2020 13:44
  • comments 28
  • Door: Brick van Boxtel

De Formule 1 heeft drie races aan de kalender toegevoegd, waaronder ook Portimao. Het Portugese circuit stond officieel niet op de 2020-kalender, maar door het coronavirus heeft de F1 het circuit toegevoegd. Hieronder zie je hoe de F1-coureurs over het circuit scheuren. 

 

Reacties (28)

Login om te reageren
  • I like it

    • + 1
    • 25 jul 2020 - 13:57
    • Metoo

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 14:23
    • Alleen de laatste bocht lijkt niet helemaal op schaal te zijn. Dat heuveltje in die bocht is wel echt wat hoger/heftiger maar wat vet dat dit circuit op de kalender staat. Ook de Nurburgring weer terug... Jammer dat Montreal, Sao Paulo en Suzuka niet doorgaan, anders was de covid kalender beter dan de kalender van de afgelopen 5 jaar naar mijn mening.

      • + 3
      • 25 jul 2020 - 14:35
    • DJJeffHax

      Posts: 639

      Sinds enige tijd spelen de video's hier niet meer af.

      • + 1
      • 25 jul 2020 - 15:33
    • tour71

      Posts: 826

      DJ adblocker uitzetten

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 17:32
    • Ik heb 50x op skip add moeten drukken maar toen lukte het.

      Mooie baan zeg, ik hou wel van circuits met hoogte verschillen.

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 17:48
    • Ome Theo

      Posts: 277

      Voor diegene die problemen met het afspelen ervaren, probeer rechter muisknop op de link en "incognito" of "privévenster" oid. Verschilt per browser.

      • + 1
      • 26 jul 2020 - 10:12
    • Ik kijk alles op mijn goedkope Nokia 5 en heb nergens problemen mee, ff telefoon kwartslag draaien en kijken maar....

      • + 0
      • 26 jul 2020 - 15:51
  • Dat stuurtje van die Williams klopt niet.
    Het display van de échte Williams zit van aan de cockpit en niet op het stuur en dat is al jaren zo.
    Vind ik slordig van codemasters,maar dat geheel terzijde.
    Circuit is technisch,maar weinig tot geen inhaal mogelijkheden.

    • + 0
    • 25 jul 2020 - 14:42
    • Bwoah, vooral op het achterste rechte stuk verwacht ik zeker wel inhaalacties. Imola gaat pas echt gaap worden.

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 14:47
    • Kan misschien zijn omdat dit niet van Codemasters is?

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 16:26
    • Vallie

      Posts: 154

      LoL dit is niet de F1 game van codemasters.

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 16:49
    • StevenQ

      Posts: 6.846

      Dit is Automibillista

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 20:09
    • StevenQ

      Posts: 6.846

      Het is dan ook geen Williams van 2020 maar een standaard "F1" model met een gedownloade skin

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 20:24
    • Inderdaad geen Codemasters F1 2020 maar Automobilista. Ziet er niet heel geweldig uit (graphics zijn een beetje overjarig). Maar ... voor de liefhebbers, F1 2020 op Portimau in rFactor 2: www.youtube.com/watch?v=y3EPcfVHnJw

      • + 1
      • 26 jul 2020 - 11:45
    • Inderdaad, stuurtje klopt niet, display zit in de Williams niet op het stuur (was ook zo in het verleden in de McClaren en de RedBull, beiden destijds ontworpen door Adrian Newey), en ja klopt, is niet Codemasters F1 2020 maar Automobilista (oude rFactor in nieuw jasje), nu een beetje gedateerde graphics. Maar voor de liefhebbers nu ook F1 2020 op Portimau in rFactor 2: www.youtube.com/watch?v=y3EPcfVHnJw

      • + 0
      • 26 jul 2020 - 11:48
  • Geen lelijke baan maar voor mij gaat er niets boven het oude historische Estoril waar t/m 1996 op werd gereden.

    • + 0
    • 25 jul 2020 - 15:27
  • Klopt, hier ook niet en ik heb geen ad blocker aanstaan.

    • + 1
    • 25 jul 2020 - 15:48
    • Oeps, dit hoorde onder het bericht van @ DJJeffHax te komen.

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 16:12
  • leuk die video's maar ze spelen niet af!

    • + 1
    • 25 jul 2020 - 17:54
    • Ach een beetje YouTuubje en heb je wel iets ;)

      • + 0
      • 25 jul 2020 - 23:34
    • Ad Blocker uitschakelen, pagina verversen (F5) en advertenties weg klikken in video. Je moet wat klikken maar dan eindelijk kun je de video zien ...

      • + 0
      • 26 jul 2020 - 11:43
    • Ik heb geen Ad Blocker aanstaan en kan klikken waar ik wil, maar er gebeurt niets, Speelt niet af met Firefox.

      • + 0
      • 26 jul 2020 - 12:07
  • Joeppp

    Posts: 4.125

    Ik was twee jaar geleden in de Algarve en kwam dit circuit toevallig tegen. Ik had er nog nooit van gehoord maar wat ik er van kon zien lag het er als nieuw bij en lekker breed. Vooral het hoogte verschil lijkt mij gaaf.

    • + 0
    • 26 jul 2020 - 11:32
  • Williams heeft inderdaad het display niet op het stuurtje maar vast in de cockpit (net als in het verleden bij McLaren en ook RedBull, beiden destijds ontworpen door Adrian Newey). Op de video geen Codemasters F1 2020 maar Automobilista (oude originele rFactor in een ander jasje) met gedateerde graphics. Maar voor de liefhebbers is er nu ook F1 2020 in rFactor 2 met ook Portimau.

    Het is hier ingewikkeld om een link naar een YouTube video te plaatsen. Poging nummer 3: Ga naar mijn YouTube kanaal (Nitro McClean), daar staat een video van F1 2020 op Portimau in rFactor 2 (en nog veel meer andere leuke sim-gerelateerde video's ...)

    • + 0
    • 26 jul 2020 - 11:54
    • https://youtu.be/y3EPcfVHnJw

      Gewoon het handje op de video en dan rechter muisknop "Url kopieren".

      • + 0
      • 26 jul 2020 - 12:11
    • Ja Pietje Bell, dat heb ik ook gedaan, maar het bericht waar ik het plakte werd twee keer niet geplaatst hier.

      • + 0
      • 26 jul 2020 - 12:14
    • Dat is vreemd. Een gewone YT url kan wel een dag duren hier, voordat ie geplaatst wordt, maar deze verkorte url staat er meteen. Ik had eergisteren hier onder één artikel iets geplaatst, gewoon een paar zinnen en die verschenen ook niet. Heel vreemd. Onder andere artikelen verschenen mijn berichten gewoon.

      • + 0
      • 26 jul 2020 - 12:18

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar