user icon

F1 TV komt mensen met een gekocht abonnement tegemoet

  • Gepubliceerd op 15 maa 2020 08:31
  • comments 18
  • Door: Brick van Boxtel

F1 TV is een platform voor racefans, waar historische races kunnen worden teruggekeken, maar vooral ook live de races van het lopende seizoen bekeken kunnen worden. Abonnees kunnen kiezen uit verschillende pakketen, van het basispakket waarmee alleen live races bekeken kunnen worden tot Pro-abonnement, waarbij allerlei extra functionaliteiten beschikbaar zijn tijdens de live races, maar dus ook de historische race on demand gestreamd kunnen worden. Door de ontwikkelingen rondom de uitbraak en verspreiding van het coronavirus en de daaropvolgende afgelasting van verschillende race heeft de FOM besloten de abonnees tegemoet te komen.

De officiële streamingdienst van de Formule 1 is sinds vorig seizoen beschikbaar in Nederland, na een jaar waarin de service als pilot slecht in enkele landen werd uitgerold. Het programma werkte aan het begin van vorig seizoen ook nog niet goed. Er waren vaak storingen, daardoor besloot de dienst mensen geld terug te geven. Nu kunnen de abonnees door de afgelastingen wederom een tegemoetkoming verwachten. 

Het statement hieromtrent van de FOM luidt als volgt:

 

 

Wie geen pakket heeft van Ziggo moet ongeveer 15 euro per maand betalen voor Totaal, de televisiezender waar de Formule 1 wordt uitgezonden. F1 TV Pro kost in Nederland 7,99 euro per maand en 64,99 euro per jaar (3,10 per race). Ook is er een minder uitgebreid pakket beschikbaar voor 2,99 euro per maand of 26,99 euro per jaar.

Reacties (18)

Login om te reageren
  • RBH2019

    Posts: 3.717

    iTunes is poep en Apple nog meer. Ik sla over.

    • + 1
    • 15 maa 2020 - 08:40
    • RBH2019

      Posts: 3.717

      Ik heb trouwens nog geen bericht ontvangen, misschien is dit wel phishing. Sowieso nooit op links klikken mensen.

      • + 0
      • 15 maa 2020 - 08:42
    • MCL34

      Posts: 531

      Heb ik ook gehad. Geen itunes gewoon geld. Itunes zal voor applestore leden zijn

      • + 0
      • 15 maa 2020 - 09:04
  • Nicky666

    Posts: 68

    Ik heb die mail ook ontvangen, ondanks dat ik bij mijn weten geen abonnement daarop had. Kon me wel herinneren daar (afgelopen jaar?) gratis op ingeschreven te hebben, dus ik heb even geckeckt of ik onbedoeld toch een abo heb. Op f1.com bleek van wel: actieve account, subscription amount 0.00, next payment date 26/03/2020

    • + 0
    • 15 maa 2020 - 08:53
  • Kevin

    Posts: 5.030

    Ik heb het abbo gekocht bij F1. Niet bij Apple. Ik ga er dus vanuit dat ik gewoon mijn refund ga krijgen.

    • + 0
    • 15 maa 2020 - 09:06
    • Je krijgt het geld terug op De manier dat je hebt betaald.... dus die persoon hierboven heeft betaald via ITunes

      • + 1
      • 15 maa 2020 - 10:45
  • marvin

    Posts: 271

    Ik heb het van Ziggo gekregen door de racing pakket te nemen, ben benieuwd of Ziggo wat terug stort. Denk het niet BTW.

    • + 0
    • 15 maa 2020 - 09:10
  • Netjes, ik had gebruik gemaakt van de actie om pro tr krijgen voor 40 euro ofzo voor het hele jaar.

    Vorig jaar ook drie keer 5 euro teruggekregen vanwege problemen met de dienst. (Via website was er toen niks aan de hand)

    • + 0
    • 15 maa 2020 - 10:16
    • Nicky666

      Posts: 68

      Dit keer jammer genoeg ook via de website problemen...

      • + 0
      • 15 maa 2020 - 10:28
    • Klus

      Posts: 1.247

      Vorig jaar juist via de website veel problemen gehad.

      • + 0
      • 15 maa 2020 - 10:35
    • Klus

      Posts: 1.247

      Op dit moment valt er ook niet in te loggen op de website. Vorige week was de gehele service unavailable. Vrij kansloos allemaal.

      • + 0
      • 15 maa 2020 - 10:37
    • Hier geen problemen gehad, ook vorig week niet. Wel netjes dat ze geld willen terug storten.

      • + 0
      • 15 maa 2020 - 14:07
    • Ik heb ook geen probs met de app nu.

      Maar ik begrijp dat de anderen leden hierboven. Anderen problemen vorig jaar hebben ervaren. Thanks voor de feedback.

      • + 0
      • 15 maa 2020 - 19:35
    • Ik dus

      Posts: 950

      Dat is dan erg vreemd en zou wel eens niet aan tvpro kunnen liggen als jullie niks zien.
      Want ik heb en bekijk het al vanaf dat dit mogelijk was in Nederland via beide.
      Ik kijk eigenlijk dagelijks wel zowel via de app (android op telefoon en 2 tablets) of via de web browser op de pc.
      Hier werkt gewoon alles vanaf het begin vorig jaar op toen wat storingen na tot op heden.
      Met alles bedoel ik ook alles wat er te kijken is(dus geen race van dit jaar uiteraard).
      Misschien dus toch eerst de boel even nakijken.
      Refund ga je niet krijgen, tenzij je tvpro los hebt en per maand betaald.
      Dan kan je ze een mail schrijven en om een (al dan niet gedeeltelijke) terugbetaling vragen, dat lukte vorig jaar althans enkele.
      Maar omdat het bij andere ook gewoon werkt (en er dus blijkbaar geen fout bij hun zit) geef ik je weinig kans.

      • + 0
      • 16 maa 2020 - 02:24
  • OhNoes

    Posts: 62

    en ondertussen was/is de prijs bij play store 84.99 ipv 64.99.

    • + 0
    • 15 maa 2020 - 14:09
  • HexaShots

    Posts: 28

    Ik heb de mail (nog) niet ?, wel direct bij F1 afgenomen. Iemand een link voor het invulformuliertje?

    • + 0
    • 15 maa 2020 - 19:00

US Grand Prix van de VS

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    18:30 - 19:30

    Vrije training 3

    20:00 - 21:00

    Race

    21:00 - 23:00

  • Vrije training 2

    22:00 - 23:00

    Kwalificatie

    23:00 - 00:00

    Snelste ronde

    21:00 - 23:00

US Grand Prix van de VS

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    18:30 - 19:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    20:00 - 21:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    21:00 - 23:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    22:00 - 23:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    23:00 - 00:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    21:00 - 23:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
8 - 10 okt
Japan
8 - 10 okt
Turkije
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt
8 - 10 okt
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar