user icon
user icon

Ook op officiële site Formule 1 tickets in de verkoop voor Nederlandse Grand Prix

  • Gepubliceerd op 09 jan 2020 12:18
  • comments 24
  • Door: Bjorn Smit

Nederlandse fans, die naast tickets gegrepen hebben voor de Nederlandse Grand Prix, hebben alsnog een kans om aan tickets te komen. Op de officiële ticketshop van de Formule 1 zijn nog kaarten in de verkoop gegaan.

Afgelopen jaar gingen de eerste tickets voor de terugkeer van de Formule 1 in Nederland al in de verkoop. Dat gebeurde via een speciaal voor de Nederlandse Grand Prix opgezet digitaal platform. In totaal waren er een miljoen aanvragen voor de tickets op dat platform, terwijl er per dag slechts 105.000 bezoekers op het circuit gehuisvest kunnen worden. Veel fans visten dus achter het net.

Later ging op hetzelfde platform nog een aantal kaarten in de verkoop, terwijl er in de komende maanden ook een platform opgezet zal worden waarop tickets voor het raceweekend doorverkocht kunnen worden. Er is echter nog een andere mogelijkheid voor de Nederlandse (en internationale) fans om aan kaarten te komen en dat is via de officiële website van de Formule 1.

Er zijn nog een aantal opties beschikbaar. Het is nog mogelijk om tickets voor zaterdag en zondag te kopen, maar ook om tickets voor vrijdag tot en met zondag te kopen. Losse tickets voor alleen de vrijdag, zaterdag of zondag zijn niet meer te koop. De goedkoopste beschikbare kaarten is de tribune Arena - In Grandstand 1, die vlak voor de Audi S-bocht gesitueerd is. Kosten: 409 euro.

Via deze link is het nog mogelijk om tickets te kopen voor de Nederlandse Grand Prix, die tussen 1 en 3 mei 2020 verreden wordt op Circuit Zandvoort.

Reacties (24)

Login om te reageren
  • Heerlijk, net 4 gekocht. Ben ik er tóch bij

    • + 3
    • 9 jan 2020 - 12:28
    • Joeppp

      Posts: 2.365

      Gefeliciteerd!

      • + 0
      • 9 jan 2020 - 12:39
    • Viel spass!

      • + 0
      • 9 jan 2020 - 12:57
    • Mooi voor jou dat het toch nog gelukt is en anderen
      vanmorgen al getipt hebt @Nelson!

      • + 0
      • 9 jan 2020 - 13:10
    • Edward M

      Posts: 874

      Ga.lekker naar Oostenrijk niet zoveel hollanders

      • + 1
      • 9 jan 2020 - 13:31
    • StevenQ

      Posts: 5.748

      Nu er nog op tijd zijn voor de start ;)

      • + 0
      • 9 jan 2020 - 20:36
    • @Nelson , me too .😊

      • + 0
      • 10 jan 2020 - 15:40
  • Om voor 560 euro 20 auto's 60x door de Tarzanbocht te zien gaan vindt ik toch wel een beetje veel.

    • + 1
    • 9 jan 2020 - 15:06
    • Kubica

      Posts: 3.523

      Het is mee eerder opgevallen dat via het F1 kanaal de tickets duurder zijn dan via 'reguliere' verkoop sites. Maar ja, als je perse wil ... Ik ga wel naar Hongarije en Oostenrijk dit jaar. En als het me uitkomt Monaco en of Frankrijk, maar meer omdat ik een huisje min of meer halverwege heb ...

      • + 0
      • 9 jan 2020 - 15:29
    • Sun-Tzu

      Posts: 2.192

      Geef je groot gelijk Kubica. Voor een lager bedrag per kaartje zit je riant op de beste tribunes op de Hungaroring. Uitstekend georganiseerd en bereikbaar, meer dan genoeg betaalbare hotels in Budapest en een mooie culturele stad.

      In het verleden prima daar genoten. Desalniettemin niets ten nadele van Zandvoort. Alleen zijn de prijzen m.i. wel echt een stuk te hoog.

      • + 0
      • 9 jan 2020 - 21:53
  • Ik heb toch nog even gekeken maar bealoten dat het te dure kaartjes zijn voor eat je uiteindelijk krijgt...
    Normaal gezien is de tribune voor de pitsstraat een mooie locatie omdat je vanaf daar ook het halve circuit kan overzien, maar de wetenschap dat er op cruciale plekken enorme trubines zullen verrijzen die het zicht op de rest van het circuit zullen ontnemen hebben me overtuigd de race thuis vanaf de bank te zullen aanschouwen.
    De beschikbare plaatsen bij ingang Audi-S lijken me daarom helemaal niet interessant omdat je dan alleen zicht hebt op het rempunt voor de chicane.
    Maar dat is slechts mijn mening.

    • + 0
    • 9 jan 2020 - 15:32
    • Vreemd, ik zie nu dat er ineens andere tribunes en andere prijzen dan vanmiddag beschikbaar zijn???
      Vanmiddag was bijvoorbeeld op het rechte stuk slechts de pits tribune beschikbaar en nu is dat ineens BenPon2 geworden?

      • + 0
      • 9 jan 2020 - 19:17
    • Oh nee, toch niet.
      Annuleer mijn vorige bericht; Ik heb verkeerd gekeken, vrij/za/zo in plaats van za/zo (oeps)
      Nou, dat wordt dus twee daagjes "paddock club" vanaf de bank. :D

      • + 1
      • 10 jan 2020 - 07:29
  • rafael

    Posts: 2.047

    Met dat geld, koop ik 3 graden bier met vrienden lekker eten , barbecue lekker vlees groot televisie 4k....

    • + 0
    • 9 jan 2020 - 15:47
    • Tipje voor jou; 3 graden is echt te koud. 6 a 7 graden is de optimale temperatuur voor bier.

      • + 1
      • 9 jan 2020 - 16:25
    • @Bill , voor bier wel maar pils kan je beter iets kouder drinken . 4° ongeveer .

      • + 0
      • 10 jan 2020 - 15:46
  • chao

    Posts: 929

    In Hongarije geweest, voor 80 euro op zondag. Maar had het na een uur wel gezien. Leuk om eens mee te maken. Maar men kan de race totaal niet volgen. Op tv is het veel spannender en interessanter.

    ALs je overal een 0 ervan af haalt dan zijn die tickets normaal geprijsd.
    Paddock club kaartje voor 400 zou net te doen zijn voor mij, haha.

    • + 0
    • 9 jan 2020 - 16:37
    • StevenQ

      Posts: 5.748

      Ik zat in Paul Ricard in "Sainte Baume", prima plek met uitzicht over een groot deel van het circuit en een groot scherm waardoor je de race prima kan volgen.

      • + 1
      • 9 jan 2020 - 20:41
    • Kubica

      Posts: 3.523

      Dan betaal 240 euro (Hongarije voor het weekend) en kies een tribune opkomen rechte stuk. je ziet ongeveer 60% van het circuit vanaf daar!

      • + 0
      • 10 jan 2020 - 08:37
  • 919

    Posts: 1.781

    Yes! Hebbes! Een mens kan best met een rib minder.

    • + 3
    • 9 jan 2020 - 17:59
    • Kubica

      Posts: 3.523

      Wil je op Cher gaan lijken? ;) ;) ;)

      • + 0
      • 10 jan 2020 - 08:38
    • 919

      Posts: 1.781

      Wat zeg je? Of ik op een lijk wil lijken?

      ;)

      • + 0
      • 10 jan 2020 - 10:32
    • 919 , hier ook hebbes . 😊

      • + 0
      • 10 jan 2020 - 15:38
    • 919

      Posts: 1.781

      Goed voor elkaar Spielberg! 🥳

      • + 0
      • 10 jan 2020 - 18:55

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Race

    20:10 - 22:10

  • Vrije training 2

    21:00 - 22:30

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

    Snelste ronde

     

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 2

    21:00 - 22:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    20:10 - 22:10

    Snelste ronde

    20:10 - 22:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Hoeveel Grands Prix zullen er dit jaar verreden worden?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar