user icon

Video: Albon en Norris grappen met elkaar: "Lando zou nooit betalen voor zo'n pak"

  • Gepubliceerd op 10 dec 2019 16:49
  • comments 8
  • Door: Bjorn Smit

Alexander Albon en Lando Norris kunnen het naast het circuit goed met elkaar vinden. Dat bleek ook weer tijdens de uitreiking van de Autosport Awards, waar ze samen geïnterviewd werden.

Beide coureurs mochten op dat gala een award mee naar huis nemen: Albon kreeg de prijs voor beste rookie van 2019, terwijl Norris naar huis ging met de award voor British Competition Driver of the Year. Toen ze aan het eind van het gala geïnterviewd werden, samen met Autosport BRDC Award-winnaar Johnathan Hoggard, konden Albon en Norris het niet laten om wat grappen met elkaar te maken.

Reacties (8)

Login om te reageren
  • '' terwijl Norris naar huis ging met de award voor British Competition Driver of the Year. ''

    Is Hamilton met pensioen? Of deden ze dit puur omdat Norris die rookie award eigenlijk verdiende?

    • + 1
    • 10 dec 2019 - 17:56
    • elflitso

      Posts: 560

      Was inderdaad een opmerkelijke prijs voor Lando. Niet dat ik het hem niet gun. Maar je zou toch denken Lewis. Anyway verkiezingen van de BCD zijn al net zo erg als hier die sport-man-vrouw verkiezingen. Allemaal appels met peren vergelijken!

      • + 0
      • 10 dec 2019 - 19:44
  • Carrinthe

    Posts: 931

    Wat een leuke gasten zijn het toch ook zowel Albon als Norris.

    • + 0
    • 10 dec 2019 - 19:43
    • klinkt misschien een beetje zurig van mijn kant, maar ik heb niets met dat schoolmeisjes achtige giechelen de hele tijd, ik verwonder me er soms over, is dat een speciaal ras de nieuwe lichting f1 rijders ofzo? Geen normaal mens ter wereld loopt de godganselijke dag flauw te lachen en te grappen..
      Waar is de tijd van de serieuze 'kerels' a la Senna en Schumacher toch gebleven??
      Lijkt wel of ze die jongens verplichten om veel te lachen omdat dat beter overkomt op beeld

      • + 0
      • 11 dec 2019 - 07:47
    • beerkuh

      Posts: 2.365

      Ik ben het hiert wel me eens @clemenza , deze trend is ingezet door ene Shoey Ricciardo heel de wereld vond dat leuk , al vond ik het ergelijk en op het irritante af! en ja af en toe was het wel leuk maar zo gauw hij in de gaten had dat anderen het leuk vonden dan bleef ie maar doorgaan! en ook al vind ik Ricciardo een van de allersympathiekste jongen op de grid dan nog vond ik het af en toe zwaar irritant. wat dat betreft doet Norris het wel iets beter iets meer ingetogen en in ieders geval niet blijven doorgaan

      • + 0
      • 11 dec 2019 - 08:22
    • ThisGuy

      Posts: 601

      Niet eens met bovenstaande. Jarenlang was het saaiheid troef, op Alonso en Raikkonen na. Albon en Norris is de nieuwe lichting die nieuw leven in de brouwerij brengen wat onder de coureurs dringend nodig is. Die jongens zijn naturel en gedragen zich niet anders om alleen maar beter over te komen. Oké, soms is het flauwe humor, maar humor is ook subjectief. Je kunt namelijk niet iedereen behagen.

      • + 1
      • 11 dec 2019 - 15:09
    • smaken verschillen zullen we maar zeggen
      Mika Hakkinen, Eddie irvine, Jacques Villeneuve, Juan Pablo montoya
      allemaal karakters die ik absoluut niet saai vond.
      Maar als ik gasten als Albon of Norris zie met hun verlegen gegiechel lijkt f1 wel een kleutersport geworden, heeft niks met humor te maken i.m.o. zelfde als die verschrikkelijke filmpjes die ze bij RBR altijd maken, alles zo in scene gezet,
      ik zal wel weer een afwijkend gevoel voor humor hebben

      • + 0
      • 11 dec 2019 - 17:04
    • Carrinthe

      Posts: 931

      Precies wat ThisGuy zegt. Norris en Albon zijn gewoon zichzelf en dat giegelige en speelse hoort bij de leeftijd. Ik vind daarnaast hele lichting jongelui met Max, Charles, Alexander, Lando, Carlos en George van een heel hoog niveau.

      De filmpjes van RB vind ik overigens ook regelmatig tenenkrommend.

      • + 0
      • 12 dec 2019 - 22:08

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar