user icon
user icon

Video: Albon en Norris grappen met elkaar: "Lando zou nooit betalen voor zo'n pak"

  • Gepubliceerd op 10 dec 2019 16:49
  • comments 8
  • Door: Bjorn Smit

Alexander Albon en Lando Norris kunnen het naast het circuit goed met elkaar vinden. Dat bleek ook weer tijdens de uitreiking van de Autosport Awards, waar ze samen geïnterviewd werden.

Beide coureurs mochten op dat gala een award mee naar huis nemen: Albon kreeg de prijs voor beste rookie van 2019, terwijl Norris naar huis ging met de award voor British Competition Driver of the Year. Toen ze aan het eind van het gala geïnterviewd werden, samen met Autosport BRDC Award-winnaar Johnathan Hoggard, konden Albon en Norris het niet laten om wat grappen met elkaar te maken.

Reacties (8)

Login om te reageren
  • '' terwijl Norris naar huis ging met de award voor British Competition Driver of the Year. ''

    Is Hamilton met pensioen? Of deden ze dit puur omdat Norris die rookie award eigenlijk verdiende?

    • + 1
    • 10 dec 2019 - 17:56
    • elflitso

      Posts: 400

      Was inderdaad een opmerkelijke prijs voor Lando. Niet dat ik het hem niet gun. Maar je zou toch denken Lewis. Anyway verkiezingen van de BCD zijn al net zo erg als hier die sport-man-vrouw verkiezingen. Allemaal appels met peren vergelijken!

      • + 0
      • 10 dec 2019 - 19:44
  • Carrinthe

    Posts: 766

    Wat een leuke gasten zijn het toch ook zowel Albon als Norris.

    • + 0
    • 10 dec 2019 - 19:43
    • klinkt misschien een beetje zurig van mijn kant, maar ik heb niets met dat schoolmeisjes achtige giechelen de hele tijd, ik verwonder me er soms over, is dat een speciaal ras de nieuwe lichting f1 rijders ofzo? Geen normaal mens ter wereld loopt de godganselijke dag flauw te lachen en te grappen..
      Waar is de tijd van de serieuze 'kerels' a la Senna en Schumacher toch gebleven??
      Lijkt wel of ze die jongens verplichten om veel te lachen omdat dat beter overkomt op beeld

      • + 0
      • 11 dec 2019 - 07:47
    • beerkuh

      Posts: 1.856

      Ik ben het hiert wel me eens @clemenza , deze trend is ingezet door ene Shoey Ricciardo heel de wereld vond dat leuk , al vond ik het ergelijk en op het irritante af! en ja af en toe was het wel leuk maar zo gauw hij in de gaten had dat anderen het leuk vonden dan bleef ie maar doorgaan! en ook al vind ik Ricciardo een van de allersympathiekste jongen op de grid dan nog vond ik het af en toe zwaar irritant. wat dat betreft doet Norris het wel iets beter iets meer ingetogen en in ieders geval niet blijven doorgaan

      • + 0
      • 11 dec 2019 - 08:22
    • ThisGuy

      Posts: 322

      Niet eens met bovenstaande. Jarenlang was het saaiheid troef, op Alonso en Raikkonen na. Albon en Norris is de nieuwe lichting die nieuw leven in de brouwerij brengen wat onder de coureurs dringend nodig is. Die jongens zijn naturel en gedragen zich niet anders om alleen maar beter over te komen. Oké, soms is het flauwe humor, maar humor is ook subjectief. Je kunt namelijk niet iedereen behagen.

      • + 1
      • 11 dec 2019 - 15:09
    • smaken verschillen zullen we maar zeggen
      Mika Hakkinen, Eddie irvine, Jacques Villeneuve, Juan Pablo montoya
      allemaal karakters die ik absoluut niet saai vond.
      Maar als ik gasten als Albon of Norris zie met hun verlegen gegiechel lijkt f1 wel een kleutersport geworden, heeft niks met humor te maken i.m.o. zelfde als die verschrikkelijke filmpjes die ze bij RBR altijd maken, alles zo in scene gezet,
      ik zal wel weer een afwijkend gevoel voor humor hebben

      • + 0
      • 11 dec 2019 - 17:04
    • Carrinthe

      Posts: 766

      Precies wat ThisGuy zegt. Norris en Albon zijn gewoon zichzelf en dat giegelige en speelse hoort bij de leeftijd. Ik vind daarnaast hele lichting jongelui met Max, Charles, Alexander, Lando, Carlos en George van een heel hoog niveau.

      De filmpjes van RB vind ik overigens ook regelmatig tenenkrommend.

      • + 0
      • 12 dec 2019 - 22:08

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar