user icon

Ocon laat niets los over contractbesprekingen voor 2019

  • Gepubliceerd op 27 jul 2018 13:45
  • comments 8
  • Door: Jeroen Jonkers

Esteban Ocon wil niets zeggen over zijn contractbesprekingen met betrekking tot een Formule 1-stoeltje voor 2019. De Fransman wordt veelvuldig gelinkt aan een stoeltje bij Renault, maar ook Force India is een optie. Ocon zelf onthoudt zich vooralsnog van commentaar.

"Ik treed niet in details", aldus Ocon tegenover PlanetF1. "Ik wordt gemanaged door Mercedes, dat is geen geheim, maar ik ga verder niet in op de details van mijn contract. Wanneer er iets te vertellen is, dan kom ik direct naar jullie."

Ondanks dat Ocon niet wil ingaan op zijn onderhandelingen, is de Fransman blij met het feit dat hij genoemd wordt in het geruchtencircuit. "Uiteraard is het goed als er geruchten zijn, want dat betekent dat mensen je zien rijden op het circuit. Aan de andere kant richt ik me op het werk dat ik moet uitvoeren."

Reacties (8)

Login om te reageren
  • Dit is een bericht over geen bericht. Goed bericht.

    • + 0
    • 27 jul 2018 - 13:48
    • Tja, de airco in het hoofdkantoor moet ook gewoon draaien.
      En om nu weer een oud artikel over Max te herkwauwen is het veel te warm voor.
      Dus.... iemand een komkommerijsje?

      • + 1
      • 27 jul 2018 - 13:52
    • Toen er naar zijn toekomst werd gevraagd, gaf hij dit antwoord omdat dat het ocon. Wat hij ocon antwoorden is zeggen dat hij naar Renault gaat als Stroll FI gaat overnemen en zijn zoon niet naar huis gereden wil zien worden.

      • + 0
      • 27 jul 2018 - 14:01
    • snailer

      Posts: 5.637

      Ik denk dat de airco stuk is, want de redacteur en hoofdredacteur zijn die komkommerijsjes aan het halen denk ik...

      (Ik wordt...)

      (Ik er voor of jij er achter dan alleen geen t)
      (Je zou het kunnen automatiseren...)

      • + 0
      • 27 jul 2018 - 14:36
  • Ik gun Ocon een overstap naar Renault onder het juk van Mercedes vandaan. Mercedes hebben hem naar de Formule 1 gehaald, maar ik heb niet het gevoel dat hij een kans maakt om ooit in de Mercedes in te kunnen stappen. Bevrijd van Mercedes zou hij als Fransman bij Renault wel eens een mooie toekomst tegemoet kunnen zien. En ik ben benieuwd hoe goed hij het doet naast de Hulk. Ze hebben dan een sterke line-up in ieder geval.

    • + 0
    • 27 jul 2018 - 14:37
    • De vraag is hoe het contractueel in elkaar zit, ik geloof dat hij ook volgend seizoen onder contract staat bij FI (via Mercedes), benieuwd of Renault hem kan los peuteren.

      • + 0
      • 28 jul 2018 - 07:19
  • Eerlijk gezegd, denk niet dat Ocon qua pure snelheid minder is dan Bottas. Ik schat hem zelfs wat sneller in. Hij moet denk ik iets meer compleet worden qua total package en dan zal hij echt een van de toppers zijn. Denk dat hij het echt gat flikken ook.

    • + 0
    • 27 jul 2018 - 16:31
  • arie51

    Posts: 512

    als talent van Mercedes heb je het moeilijk, net als Ferrari durven deze teams geen risico te nemen en hebben Vertel en Hamilton veel in de melk te brokkelen. Hopelijk kan hij naar Renault wachten op een plekje bij Mercedes kan wel een fataal uitvallen.

    • + 0
    • 27 jul 2018 - 20:13

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Alpine F1
  • Punten 212
  • Podiums 1
  • Grand Prix 77
  • Land FR
  • Geb. datum 17 sep 1996 (24)
  • Geb. plaats Évreux, FR
  • Gewicht 66 kg
  • Lengte 1,86 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar