user icon

Video: De persconferentie van donderdag in Melbourne

  • Gepubliceerd op 22 maa 2018 09:26
  • comments 40
  • Door: Rob Veenstra

De eerste FIA-persconferentie van 2018 stond vandaag op het programma in Australië. Mercedes-coureur Lewis Hamilton, Sebastian Vettel van Ferrari en Red Bull Racing-rijder Daniel Ricciardo schoven aan om vragen van de media te beantwoorden. Die persconferentie was om 05.00 Nederlandse tijd (15.00 uur lokale tijd). Aangezien niet iedereen daar zijn of haar bed voor uit is gekomen, hier de beelden van het vragenuurtje met Hamilton, Vettel en Ricciardo.

 

Reacties (40)

Login om te reageren
  • Bonsai

    Posts: 1.717

    Die vraag van die Louis Dekker ook.. De coureurs lijken allemaal te denken: WTF moet ik hier in godsnaam mee?

    • + 1
    • 22 maa 2018 - 09:35
    • Die Hollanders schamen zich ook nergens voor, wat een eikel.

      • + 1
      • 22 maa 2018 - 09:37
    • Kennie

      Posts: 2.566

      Eens, ik snap ook weinig van die vraag, het had beter geweest als de heren iets zouden hebben gezegd in de trant van "Het is nog te vroeg voor McLaren en Stoffel om aan de titel te denken"

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 10:08
    • Geweldig dit. Kromme tenen vraag van het jaar, nu al!! Man, man wat een clown die Dekker.

      • + 2
      • 22 maa 2018 - 10:09
    • Ik wist niet dat Louis zo'n fan van Nico Hulkenberg was ;)

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 10:53
    • Welke vraag stelde die dan? Of moet ik daarvoor hele persco kijken?

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 18:37
  • twslex

    Posts: 570

    Vooral de opmerking, welke persoon die nederlands spreekt.... ROFL

    • + 0
    • 22 maa 2018 - 09:38
  • Laten we wel wezen, de andere vragen over statistieken e.d., zelfs bij herhaling na eenzelfde eerdere vraag, van de Engelse en andere journalisten waren nét zo tenenkrommend slecht! Daar verschillen zij echt niet van Louis Dekker...

    • + 1
    • 22 maa 2018 - 09:54
    • Bonsai

      Posts: 1.717

      Louis Dekker begint gewoon over Verstappen omdat de F1 hem geen zak interesseert, het enige wat hij wil is een reactie van bijvoorbeeld Hamilton over Verstappen. De andere journalisten beginnen niet over andere coureurs die er niet bij zijn.

      • + 3
      • 22 maa 2018 - 09:59
    • Dat ervaar ik zelf ook altijd als tenenkrommend, Plooij en Mol kunnen dat ook zo goed, telkens als ze een F1 coureur interviewen slepen ze Max er weer bij om zo antwoorden vd coureurs over Max te ontlokken.

      • + 4
      • 22 maa 2018 - 10:02
  • Stoffel spreekt ook Nederlands ? Maar inderdaad pijnlijk om te zien dat Nederlandse journalisten het steeds maar over Max hebben ook als Max er niet is en geen echte aanleiding is om het nu specifiek over Max te hebben!

    • + 3
    • 22 maa 2018 - 09:55
    • Ben blij dat ik niet de enige ben die zich daaraan irriteert :')

      • + 2
      • 22 maa 2018 - 10:08
    • @Jean: je irriteert je er niet aan, je ergert je eraan of het irriteert je :p

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 10:49
    • Ik denk dat Jean zich intussen aan jou irriteert, @Trademark ;-)

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 13:38
    • Ik denk dat het wel meevalt, maar bedankt voor je bijdrage ;)

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 15:45
  • Dat petje van Ricciardo lijkt net op een batmuts XD

    • + 1
    • 22 maa 2018 - 09:57
  • Tap

    Posts: 111

    Good question Louis. Waarom zit Max daar niet? 2 vd 3 poepen in hun broek...

    • + 0
    • 22 maa 2018 - 10:07
    • Bonsai

      Posts: 1.717

      Omdat de drie nummer 1's van de top drie er zitten, best logisch aan het begin van het seizoen toch.

      • + 1
      • 22 maa 2018 - 10:40
  • Wat heeft die Vettel met ze haar gedaan dan? weddenschap verloren ofzo? :P

    • + 1
    • 22 maa 2018 - 10:07
    • ja, waar zat hij met z'n gedachten toen hij bij de kapper was?
      lijkt Heinrich Himmler wel :-P

      • + 1
      • 22 maa 2018 - 10:10
    • Reichsführer-SS Sebastian Vettel

      • + 1
      • 22 maa 2018 - 10:14
    • Het ziet er echt vreselijk uit. Lachwekkend. Zou die dat zelf echt totaal niet zien?

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 10:14
    • Hij moet zo nog weerkomen, sjees.. is half af?

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 10:19
    • username

      Posts: 2

      He Seb. Wat is het beroep van je kapper?

      • + 3
      • 22 maa 2018 - 10:29
    • Is toch lang geleden,.... het bloempotmodel was in de jaren 70/80 populair onder de "zwarte kousen bevolking". Altans, bij ons in de Hoeksche Waard.

      De benaming laat zich al raden. Je zet een bloempot op je hoofd en dan de tondeuse erlangs. Lekker goedkoop. Hoef je niet naar de kapper.

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 11:02
    • Ome Theo

      Posts: 278

      @USERNAME
      Speciaal voor deze grap een account aan gemaakt? :D

      Welkom bij de club!

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 11:07
    • username

      Posts: 2

      @ Ome Theo. Dank u.
      en yep. Kon het niet laten. Moest er waarschijnlijk zelf het hardst om lachen.

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 15:20
  • avda

    Posts: 117

    Haha het kapsel van Vettel... Run Vettel run!

    • + 4
    • 22 maa 2018 - 10:13
    • Laaif ies laaik a box of schokolates. Yoe never no vat yoe are going to get

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 10:56
  • John6

    Posts: 5.186

    Ik vond er ook geen reet aan, dat hoef ik ook niet meer te kijken, start morgen Sky wel dat is meer in mijn straatje.

    • + 1
    • 22 maa 2018 - 10:16
  • Wel een mooi petje voor Calimero

    • + 0
    • 22 maa 2018 - 10:26
    • @bschuit,
      Ik denk niet dat Carlos zich zo'n kapsel aan laat meten

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 16:38
  • Mij valt vooral op dat Hamilton zich vooral druk maakt over de RB14... is dat gespeeld denken jullie?

    • + 0
    • 22 maa 2018 - 11:03
    • John6

      Posts: 5.186

      Lewis hoopt dat ze sneller zijn, dan heeft hij tenminste meer competitie, tot 2020 is het wel een beetje bekeken hoe het gaat verlopen.

      • + 1
      • 22 maa 2018 - 12:46
    • Psychologisch spelletje, je grootste concurrent negeren door hem niet te benoemen.
      Hetzelfde doet ook Vettel, want die heeft het ook nooit over RB en Max heeft het nooit over Ferrari.

      • + 0
      • 22 maa 2018 - 13:57
  • Fireblade

    Posts: 992

    Tenenkrommend dit, ik kan me goed voorstellen dat de coureurs zich hier aan ergeren. En ik maar denken dat domme vragen niet bestaan.

    • + 2
    • 22 maa 2018 - 13:47
    • Kgundi

      Posts: 581

      Beide kanten op, ongeïnteresseerde coureurs en slechte vragen. De mensen van Liberty moeten zich toch ook wel opvreten bij zo'n vertoning.

      • + 1
      • 22 maa 2018 - 18:35

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Punten 915
  • Podiums 23
  • Grand Prix 123
  • Land AU
  • Geb. datum 1 jul 1989 (31)
  • Geb. plaats Perth, AU
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar