De Formule 1-teams zijn volop aan het experimenteren met de mogelijkheden op gebied van filmen van materiaal voor virtual reality-ervaringen. Dat houdt in dat de renstallen speciale camera's gebruiken om volledig rondom beelden te schieten, zodat de kijker als het ware in de situatie kan stappen. McLaren deelde eerder een video van de filmdag op het Circuit de Catalunya en nu heeft Renault ook een filmpje online gegooid met een rondje aan boord bij Nico Hülkenberg in 360 graden.
Bekijk de video hier.
18

Reacties (7)
Login om te reagerenPosts: 354
Wel mooi die 360 graden filmpjes. RB was er als eerste mee op Zandvoort met Max :)
Posts: 12.432
In Indycar hebben ze dit al wat jaartjes.
Posts: 354
Klopt, maar in de F1 niet helaas.
Posts: 570
Ik blijf het niks vinden, te veel input voor deze ogen.
Posts: 2.113
Mooi! En wat lijkt die auto heerlijk soepel en strak te rijden.
Posts: 273
Het is niet voor aan te zien deze 360 beelden. Een regelrechte aanslag voor je pupillen. Geef mij maar die visorcam uit de States, dat zijn pas megavette beelden.
Posts: 354
Birdseye is ook niet verkeerd