Het is vandaag precies acht jaar geleden dat de eerste zilverpijl van het nieuwe Mercedes-tijdperk in de Formule 1 werd gepresenteerd. De Duitse autofabrikant had eind 2009 Brawn GP overgenomen en toonde op 1 februari 2010 in Valencia de W01, met Michael Schumacher en Nico Rosberg als coureurs en Ross Brawn als teambaas. Na een moeizame aanloopfase was het team van Mercedes de voorbije vier seizoenen oppermachtig in de Formule 1. Dat begon allemaal acht jaar geleden.
1 FEBRUARY 2010 ?️ A historic day... W01 hits the track for the FIRST time in Valencia! @MercedesBenz is BACK in @F1!! #OnThisDay #OTD pic.twitter.com/i5wZ48IYid
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 1, 2018
7

Posts: 17.675
waarom zou je willen kiezen tussen deze lelijke zaken?