user icon
user icon

Video: Mercedes viert feest in de fabriek in Brackley

  • Gepubliceerd op 22 nov 2017 17:20
  • comments 13
  • Door: Rob Veenstra

Na een lang en slopend seizoen was er deze week tijd en ruimte voor wat ontspanning in de fabriek van Mercedes in Brackley. De leden van de Duitse renstal vormden een erehaag om wereldkampioen Lewis Hamilton te onthalen en vierden de dit jaar gewonnen titels. Mercedes geeft met deze video een impressie van hoe dat feestje eraan toe ging:

 

Reacties (13)

Login om te reageren
  • leuk feest zeg, het komt ook allemaal zo spontaan over........

    • + 0
    • 22 nov 2017 - 17:24
    • beter trouwens dat ze de beelden van later op de avond toen Toto straalbezopen van dat balkon af stond te pissen maar buiten het filmpje hebben gelaten.......

      • + 0
      • 22 nov 2017 - 17:30
    • Ach ziet er best gezellig uit bij de taxi centrale.

      • + 0
      • 22 nov 2017 - 17:56
    • Ja, dat was ook al zo spontaan, wel vreemd dat er opeens een Ferrari binnen stond daar in de fabriek

      • + 0
      • 22 nov 2017 - 18:04
    • Ja die hadden nog wat updates nodig voor de motor van volgend jaar.

      • + 0
      • 22 nov 2017 - 18:25
    • Ik dacht dat dit een F1-site was? Sorry hoor, maar slap geouwehoer is niet zo mijn dingetje. ;)

      • + 0
      • 23 nov 2017 - 08:31
  • Of Bottas die helemaal van de kaart roept van : ''volgend jaar is mijn jaar!''

    • + 0
    • 22 nov 2017 - 18:00
    • Bottas was niet uitgenodigd.

      • + 0
      • 22 nov 2017 - 18:12
    • Bottas was idd maandag al in Abu Dhabi. Raar iets.
      Lijkt me dat hij toch bij zo'n enorm feest aanwezig wil/mag/hoort te zijn.

      • + 0
      • 22 nov 2017 - 20:09
    • Bottas had bedankt voor de eer toen hij vernam dat je op het feest maar één portie Super Big Hot Wings Snackbox per persoon mocht bestellen, terwijl in Abu Dhabi een heel kameel met frites en onbeperkt mayonaise op hem wachtte.

      • + 0
      • 23 nov 2017 - 01:22
    • Bottas heeft zich inderdaad schandalig misdragen op het feestje, zoveel gedronken dat hij tegen het delirium aan zat. "Neksjt jier its maj jier!! Lewis will bie maj numbur toe drajvur!!!"

      • + 0
      • 23 nov 2017 - 08:00
  • Wolff: “Hello, hello... everybody, please, please your attention, LISTEN TO YOUR MANAGER..., goddamn... hello,

    Wil iedereen als het filmpje af is 2017 van hun T-shirt aftrekken en het T-shirt als aangegeven opvouwen en inleveren aan de balie bij het bordje met de juiste maat van het T-shirt?

    Ik beloof dat jullie ’m volgend jaar weer een half uurtje mogen aantrekken...
    Oh and yes... De kosten van jullie Super Big Hot Wings Snackbox wordt weer met jullie salaris verrekend, makkelijk hè?

    Thanks to you all. Get home safe, or not, I don’t care...”

    • + 0
    • 23 nov 2017 - 01:44
    • Er heb ook vernomen dat het half uur durende 'feestje' wat in scene gezet was moest plaatsvinden in de pauze vd werknemers, ipv op het gemak even lunchen moesten ze acteren in dit filmpje, waarna Herr Toto de zweep er weer overheen gooide om ze aan de slag te krijgen onder toeziend oog van Obersturmbannführer Lauda...

      • + 0
      • 23 nov 2017 - 08:55

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.174
  • Podiums 90
  • Grand Prix 113
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (35)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar