Na een lang en slopend seizoen was er deze week tijd en ruimte voor wat ontspanning in de fabriek van Mercedes in Brackley. De leden van de Duitse renstal vormden een erehaag om wereldkampioen Lewis Hamilton te onthalen en vierden de dit jaar gewonnen titels. Mercedes geeft met deze video een impressie van hoe dat feestje eraan toe ging:
11

Reacties (13)
Login om te reagerenPosts: 17.675
leuk feest zeg, het komt ook allemaal zo spontaan over........
Posts: 17.675
beter trouwens dat ze de beelden van later op de avond toen Toto straalbezopen van dat balkon af stond te pissen maar buiten het filmpje hebben gelaten.......
Posts: 1.565
Ach ziet er best gezellig uit bij de taxi centrale.
Posts: 972
Ja, dat was ook al zo spontaan, wel vreemd dat er opeens een Ferrari binnen stond daar in de fabriek
Posts: 12.432
Ja die hadden nog wat updates nodig voor de motor van volgend jaar.
Posts: 65.802
Ik dacht dat dit een F1-site was? Sorry hoor, maar slap geouwehoer is niet zo mijn dingetje. ;)
Posts: 24.388
Of Bottas die helemaal van de kaart roept van : ''volgend jaar is mijn jaar!''
Posts: 5.855
Bottas was niet uitgenodigd.
Posts: 35.327
Bottas was idd maandag al in Abu Dhabi. Raar iets.
Lijkt me dat hij toch bij zo'n enorm feest aanwezig wil/mag/hoort te zijn.
Posts: 65.802
Bottas had bedankt voor de eer toen hij vernam dat je op het feest maar één portie Super Big Hot Wings Snackbox per persoon mocht bestellen, terwijl in Abu Dhabi een heel kameel met frites en onbeperkt mayonaise op hem wachtte.
Posts: 17.675
Bottas heeft zich inderdaad schandalig misdragen op het feestje, zoveel gedronken dat hij tegen het delirium aan zat. "Neksjt jier its maj jier!! Lewis will bie maj numbur toe drajvur!!!"
Posts: 65.802
Wolff: “Hello, hello... everybody, please, please your attention, LISTEN TO YOUR MANAGER..., goddamn... hello,
Wil iedereen als het filmpje af is 2017 van hun T-shirt aftrekken en het T-shirt als aangegeven opvouwen en inleveren aan de balie bij het bordje met de juiste maat van het T-shirt?
Ik beloof dat jullie ’m volgend jaar weer een half uurtje mogen aantrekken...
Oh and yes... De kosten van jullie Super Big Hot Wings Snackbox wordt weer met jullie salaris verrekend, makkelijk hè?
Thanks to you all. Get home safe, or not, I don’t care...”
Posts: 17.675
Er heb ook vernomen dat het half uur durende 'feestje' wat in scene gezet was moest plaatsvinden in de pauze vd werknemers, ipv op het gemak even lunchen moesten ze acteren in dit filmpje, waarna Herr Toto de zweep er weer overheen gooide om ze aan de slag te krijgen onder toeziend oog van Obersturmbannführer Lauda...