Voor Carlos Sainz is bij de Grand Prix van Japan een hoofdstuk afgesloten. Het was zijn laatste race voor Scuderia Toro Rosso, vanaf de Grand Prix van de Verenigde Staten rijdt de Spanjaard voor Renault. Mobil 1 The Grid zocht Sainz op en vroeg hem naar zijn tijd bij het opleidingsteam van Red Bull en naar het voorbeeld dat zijn landgenoot Fernando Alonso voor hem is.
12

Reacties (3)
Login om te reagerenPosts: 214
Kom op jongens! we laten Sainz toch niet links liggen zeker?
Posts: 4.066
Ik bekijk het van de andere kant.
Dan ligt hij rechts.
Posts: 54
Sainz! Held!
Veel succes bij Renault, hopen dat je het waar kan maken