user icon
user icon

Nick Heidfeld bevestigt gesprekken met Renault

  • Gepubliceerd op 12 nov 2010 15:55
  • comments 12
  • Door: Robin Smeets
Nick Heidfeld is met Renault in gesprek over een contract voor 2011, zo vertelde de Duitser vandaag. Enkele dagen geleden wist F1Today.nl al te melden dat Renault gesprekken zou voeren met Heidfeld die vandaag dus bevestigde graag voor het Franse team te willen rijden volgend seizoen.

"Er zijn al veel stoeltjes bezet voor volgend jaar", vertelde Heidfeld. "Ik ben nog altijd in gesprek met verschillende teams en zo ook met Renault zoals Eric Boullier eerder al zei. Dat is voor mij de beste mogelijkheid."

Heidfeld wil nog altijd actief blijven binnen de Formule 1 en kijkt vooralsnog niet daarbuiten naar andere mogelijkheden. "Ik kijk nog altijd in de Formule 1. Andere raceklassen zullen zeker interessant gaan worden, maar nu nog niet. Dit weekend rij ik mijn laatste race voor Sauber, maar dat heb ik eerder al eens gezegd en ook toen kwam ik terug. Je weet nooit wat er gaat gebeuren."

Reacties (12)

Login om te reageren
  • VDS21

    Posts: 1.265

    Laten we het hopen dat met de komst van Lotus ze meer op kwaliteit gaan letten inplaats van op de centen.

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 16:03
  • @ redactie: Heidfeld (hij), tegenwoordige tijd, stam+t...bevestigT gesprekken met Renault. K

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 16:08
  • Yay! Go Heidfeld! ;)

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 16:08
  • Ik mag het hopen dat het hem lukt!

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 16:50
  • Als hij maar rijd 2011. Vind het wel beter dat hij terug is.

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 16:51
  • AirJan

    Posts: 1.155

    Ik vind Heidfeld maar veldvulling, dus hoop dat Renault met een attractievere coureur op de proppen komt. Zie liever Kobayashi of Hulkenberg in die auto stappen als ze Petrov na 1 seizoen al zo nodig willen vervangen. Kovalainen terug zou ik ook niet verkeerd vinden.

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 17:06
    • Dennoow

      Posts: 962

      Vind Kovalainen al helemaal een kleurloze coureur. Maar ben met je eens dat Renault niet echt voor de ervaring hoeft te kiezen. Kubica is geen rookie meer, die kan een Hülkenberg of een Kobayashi (beetje dezelfde stijl) flink wat leren nog denk ik!

      • + 0
      • 12 nov 2010 - 18:25
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    Het wordt pas spannend als Renault de gesprekken bevestigt.
    Volgens van der Garde( of zelfs Kimi) waren/zijn er ook gesprekken. Of dit nog wat gaat betekenen zullen we wel zien. zelfde gevoel bij Heidfeld.
    Pas als het team het bevestigt, dan geloof ik het.

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 18:55
    • Dat wil nog niks zeggen, denk maar aan de bevestigde gesprekken van Raikkonen die was \'\'not amused\'\'.

      • + 0
      • 12 nov 2010 - 19:33
    • Renault heeft van de week al laten weten dat ze in gesprek zijn met onder andere Nick Heidfeld...

      • + 0
      • 13 nov 2010 - 11:49
  • Np-F1

    Posts: 917

    Toch apart, dat Renault, die juist meer stabiliteit zoekt na wat turbulente jaren, nu gelijk de 2e rijder op de tochtstoel zet. Ik geloof trouwens dat Heikki alleen bij Renault werd gestald omdat Flavio iemand van z\'n eigen clubje in die auto wou nadat Alonso naar McLaren vertrok. Natuurlijk kan hij rijden, maar ik denk dat Renault niet heel erg om hem zit te springen.

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 23:49

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar