Red Bull Racing-coureur Max Verstappen heeft van Codemasters de mogelijkheid gekregen om de nieuwe Formule 1-game aan de tand te voelen. De jonge Nederlander reed met een RB13 uit 2017 en een RB6 uit 2010 over het verkorte circuit van Silverstone. Zijn bevindingen? "De auto voelt heel goed in de game, veel grip. In de vorige editie gleed je nog meer door de bochten. Het is nu zwaarder, fysieker om met de wagen te rijden", aldus Verstappen.
1

Reacties (15)
Login om te reagerenPosts: 243
Welk cijfer krijgt de game Max? Dan weet ik of ik het moet halen.
Posts: 1.452
Kon hij nog niet helemaal beoordelen. Zijn koppeling, batterij, motor & remschijven begaven het. Verder was hij betrokken bij incidenten met Alonso en Bottas die er op hun beurt ook niets aan konden doen..
Posts: 10.534
Bottas kon er wel wat aan doen, Raikkonen niet :-)
Posts: 1.452
Idd Stevenq, bedacht ik me ook en sec te laat. Ik mis de bewerk-knop ;)
Posts: 6.580
Nehh...ik sla dit jaar denk ik over.
Posts: 1.023
Omdat?
Posts: 45
Dit zal denk ik een van de gaafste van de F1 reeks zijn! Classic cars, en wat ik van de beta heb gezien belooft ook veel.
Zie trouwens hoe hoog de vleugel staat van de RB13 haha!
Posts: 3.926
Vandaag maar eens de simulator in museo di ferarri in Maranello uit proberen daar kan geen game tegen op denk ik
Posts: 1.023
Had graag wat meer in-game footage gezien dan die herhalingsbeelden van buiten de auto.
Posts: 142
Wanneer is dit spel te koop in de winkel?
Posts: 45
25 augustus.
Posts: 142
Thanx Timoftom
Posts: 403
Vast weer met de nodige fps drops, net als bij f1 2015 en 2016 (Pc)
Waar ze niks aan gedaan hebben.
Posts: 67
En nu wil ik de nep-Max uit het spel wel eens in het echt zien racen (op Silverstone) maar dan uiteraard niet in een boodschappen-wagentje.
Posts: 1.296
Ik mis "2" grootheden aan het einde van het filmpje ... Kimi en Stroll