Video: Dit is de auto waarin Fernando Alonso de Indy 500 gaat rijden

De auto waarin Fernando Alonso de Indy 500 gaat rijden is vanmiddag onthuld. Dat ging natuurlijk middels een gelikte video en de nodige foto's. Vanmiddag is de eerste test op de Indianapolis Motor Speedway die live te volgen is

McLarenIndy/status/859739867818995712">

 

Één en al positiviteit!

  • 10
  • 3 mei 2017 - 15:11

Reacties (53)

Login om te reageren
  • Quintino

    Posts: 15

    Zou lache zijn als hij uitvalt met motorpech

    • + 1
    • 3 mei 2017 - 15:06
    • Hilarisch.

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 15:07
    • Proest koffie over mijn toestenbord.... Dank! :-)

      • + 1
      • 3 mei 2017 - 15:16
    • Dat gun ik hem niet.

      • + 2
      • 3 mei 2017 - 15:17
    • Je bedoelt in de opwarmronde?

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 16:01
    • Die commentatoren hebben het nog vaker over Fernando Alonso dan alonso fan....

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 19:09
    • Stitch

      Posts: 6.198

      @Jacktr: dat commentaar van jou heb ik van de week al eens vaker voorbij zien komen @NBTT

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 19:55
    • Ik ben dan ook een groot liefhebber van koffie. ;-)

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 23:41
    • Heb het al gezien, dat wordt een historische, euforische en een grandioos ongeëvenaarde overwinning voor Alonso.

      Vast van harte gefeliciteerd Fernando, iedereen met verstand in de F1 is trots op je.

      • + 0
      • 4 mei 2017 - 00:05
  • Ziet er mooi uit! Zowel helm als auto.

    • + 0
    • 3 mei 2017 - 15:06
  • Gave helm.

    • + 1
    • 3 mei 2017 - 15:07
  • Kan me goed voorstellen dat hij er zin in heeft. Na ruim twee jaar sappelen iets nieuws en gevoelsmatig meer kans op succes, héérlijk!

    • + 2
    • 3 mei 2017 - 15:07
  • Zelfde lelijke oranje livery en die komt er nog verrotter uit omdat die indy wagens echt gedrochten zijn. Denk dat Alonso uitvalt om drama compleet te maken.

    • + 0
    • 3 mei 2017 - 15:07
    • Één en al positiviteit!

      • + 10
      • 3 mei 2017 - 15:11
    • Gedrochten ja, maar wel met een reden. Dit namelijk om gedrochten van ongevallen ( beter ) te voorkomen.

      • + 4
      • 3 mei 2017 - 15:12
    • Nog iets positiefs te melden?

      • + 4
      • 3 mei 2017 - 15:13
    • MRSTEF85 was me voor.

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 15:13
    • Als je zo afbrekend negatief bent, kun je ook iets nìet posten, wist je dat?

      • + 4
      • 3 mei 2017 - 16:02
  • vanHeutz

    Posts: 146

    Ik gun hem wel een succesje na de ellende met de McLaren. Vind het best een mooie bak, zou wel een rondje willen rijden :)

    • + 0
    • 3 mei 2017 - 15:08
  • Pepsi Max

    Posts: 558

    Heeft die ook een toeter ?

    • + 2
    • 3 mei 2017 - 15:10
  • Vamos Fernando !!
    E vaya con Dios campeón.

    • + 4
    • 3 mei 2017 - 15:21
  • Dat nieuwe kapsel scheelt ook alweer een tiende.

    • + 2
    • 3 mei 2017 - 15:27
  • Het kan mijn goedkeuring wegdragen, zowel die fraaie oranje livery als die gave retro style helm, veel mooier dan dat exemplaar dat hij in de f1 draagt. Hopelijk brengt het hem geluk!

    • + 4
    • 3 mei 2017 - 15:53
    • Zo is dat!

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 16:03
    • Helm is inderdaad gaaf. Stoer dat matzwart. Verder blijven die wagens echt spuuglelijk, maar who cares, Alonso zit er in :)

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 17:06
    • Normaal vind ik die auto's ook spuuglelijk maar in deze kleur vind ik hem eigenlijk wel mooi!

      • + 1
      • 3 mei 2017 - 17:47
    • Mooie livery idd.

      • + 1
      • 3 mei 2017 - 17:52
    • Smaken verschillen. De helm vind ik gaaf en stoer.
      Over de auto ben ik minder enthousiast: wat loeilelijke bak zeg, maar dat zijn m.i. al die IndyCars. De livery is hier minder storend dan op de McLaren.
      Extra knap dat Fernando met zo’n spuuglelijk hok de Indy 500 gaat winnen.

      • + 0
      • 4 mei 2017 - 00:23
  • Jammer dat hij compleet afwijkt van zijn helm design.
    Vind zijn F1 design mooier en zo te zien was nummer 14 al bezet :P

    • + 1
    • 3 mei 2017 - 15:54
    • Beri

      Posts: 6.927

      Waarom de retro helm vraag ik me af. Maar hij is wel mooier dan zijn Formule 1 helm. Mijn mening ;-)

      En nr 14 is inderdaad al bezet en is een Foyt auto. Munoz geloof ik.

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 17:31
  • Nou, hup, in die car

    • + 1
    • 3 mei 2017 - 16:31
  • Ben ik echt de enige die deze livery mooier vind dan die waar McLaren in de F1 mee rijd?
    Ik zie zoveel negatieve reacties, terwijl dit meer lijkt op waar de fans om vroegen.

    • + 1
    • 3 mei 2017 - 17:27
    • Beri

      Posts: 6.927

      De IndyCar wagen is tenminste oranje zoals McLaren hoort te zijn. Niet zoals dat gedrocht in de Formule 1.

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 17:29
  • There was something in the air that night
    The stars were bright, Fernando
    They were shining there for you and me
    For liberty, Fernando

    • + 1
    • 3 mei 2017 - 17:34
  • Uitgaan

    Posts: 319

    Dacht eerst dat hij met de de F1 McLaren daar zou rijden

    • + 0
    • 3 mei 2017 - 17:48
  • Deze livery vind ik er beter uitzien dan de F1 versie, ondanks dat deze uitermate basic is. Het Indycar auto ontwerp doet wel afbreuk aan het geheel, wat een lelijke dingen zijn dat toch.
    Zijn helm had ik wat meer van zijn blauw ingedaan.

    Hopelijk heeft hij hier meer geluk, ik gun hem dat wel (y)

    • + 0
    • 3 mei 2017 - 18:34
  • Misschien rijd hij wel de verkeerde kant op.

    • + 0
    • 3 mei 2017 - 19:38
  • Oei is deze wel safe?

    • + 0
    • 3 mei 2017 - 20:31
  • Jetter

    Posts: 230

    Wat een langdradig gewauwel daar !...
    Was zoeken om nuttige informatie te vinden in die uren van video

    • + 0
    • 3 mei 2017 - 20:48
  • jijenikke

    Posts: 68

    Ghehe, Alonso die net vol over 2 vogels tegelijk heenreed. Staan nu in de pits de bloedvlekken van de auto af te vegen. Jammer voor de vogels maar was mooi in beeld. Zal binnenkort wel filmpje van verschijnen.

    • + 1
    • 3 mei 2017 - 21:20
    • Alonso14

      Posts: 210

      ja dacht eerst zijn vleugel die eraf vloog, maar woww. Die amerikanen ook double bird kill en keihard lachen erom. Murica!!

      • + 0
      • 3 mei 2017 - 21:26
    • https://youtu.be/1wFn7eTjR5M

      Double bird kill, dat moet een teken zijn!

      • + 1
      • 3 mei 2017 - 22:56
  • Ik gun hem van harte alle succes van de wereld! Ga beslist kijken en vind het leuk dat hij meedoet. Dit is sowieso de enige Indy-race die ik elk jaar probeer te kijken, maar nu dus helemaal.

    • + 1
    • 3 mei 2017 - 23:45
  • Gelukkig hadden de kenners er meer verstand van... Ik ga zeker kijken.

    • + 1
    • 4 mei 2017 - 02:23
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Die dingen zien er niet uit.

    • + 0
    • 4 mei 2017 - 07:02
    • '...dan hedde m'n zak nog nie gezien,' zou m'n opa zeggen.

      • + 0
      • 4 mei 2017 - 15:24
  • moet eerlijk zijn, ik heb niet zoveel met deze man ik bedoel de laatste keer dat een team opgewonden werd van alonso en andersom is ook meer dan 10 jaar geleden en werd toen voor het laatst Wk . jongens als ocon en verstappen zijn veel meer waard voor de f1 zie dan ook liever hun met nog vier jonge honden strijden om de titel. Wat wel goed om te zien is dat mclaren dit doet en hoop dat merc en ferr en RBR hun neus ook een keer omdraaien geld ook voor de andere teams als het budget het toelaat tis maar een keer per jaar .

    • + 0
    • 4 mei 2017 - 17:50

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team Aston Martin
  • Punten 629
  • Podiums 9
  • Grand Prix 199
  • Land ES
  • Geb. datum 29 jul 1981 (44)
  • Geb. plaats Oviedo, ES
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar