Wij gaan even terug naar de Grand Prix van Rusland: Sochi 2015, wie staat de beelden nog helder voor de geest? In de laatste ronde van de Grand Prix strijden Valtteri Bottas (toen nog het team van Williams) en Ferrari-rijder Kimi Raikkönen om een plaats op het podium. Uiteindelijk zouden ze geen van beide die derde plaats pakken, die was voor Sergio Perez van Force India.
Het is is Bottas die aan de leiding gaat in het gevecht en Raikkönen probeert er voorbij te komen. Het eindigt met een crash, veel vuurwerk en een penalty voor Raikkönen. De kans is groot dat zij weer bij elkaar in de buurt zullen rijden komend weekend.
13

Reacties (10)
Login om te reagerenPosts: 254
was wel mooi voor Perez! :)
Posts: 55
Grote kans dat de 2 Finnen elkaar weer tegenkomen dit jaar....
Posts: 123
Aan de bar?
Posts: 28
In de sauna?
Posts: 18
"Last lap Kimi all or nothing!" Kimi chooses nothing. Kimi Crashes
Posts: 10.089
Gekopieerd en geplakt uit de comments?
Posts: 65.802
Kan wel weer leuk worden nu beide Finnen door hun teams net op scherp zijn gezet.
Posts: 1.352
Eerste ronde knikkert RAI HAM eruit en BOT knikkert VET eraf. Perez wint! Liever Max dan natuurlijk.
Posts: 4.519
Leuk scenario, maar ik schat de kans in op iets hoger dan 0....1.25%;-)
Posts: 65.802
Heb liever dat ze alle vier wel verder kunnen en een geweldig stevig robbertje gaan vechten achter koploper Verstappen om de tweede plaats.