Formule 1-coureurs zijn hoofdzakelijk aangesteld om heel hard te rijden, maar van tijd tot tijd raken ze door sponsorverplichtingen in bijzondere situaties verzeild. Zo vonden McLaren-coureurs Fernando Alonso en Stoffel Vandoorne zichzelf terug in een wijngaard. De twee werkten mee aan een filmpje voor partner Chandon en bekampten elkaar met op afstand bestuurbare auto's en drones.
9

Reacties (6)
Login om te reagerenPosts: 713
Sorry zal wel leuk bedoeld zijn maar wat een onzin.
Posts: 65.802
Red Bull Racing doet het beter maar best grappig promofilmpje.
Apart om Alonso (en Stoffel) weer eens te zien juichen. ;)
Posts: 395
Bezopen
Posts: 2.989
Hier hadden ze Button voor moeten uitnodigen :)
Posts: 95
valt in de categorie "bijna goed"
Posts: 1.366
ik zit net op de McLaren site te kijken ..
blijkt dus dat hun site er goed uitziet maar ook kut werkt