Vandaag is de aftrap van de tweede testweek in Barcelona en waren we vorige week nog aangenaam verrast door de social media-uitingen van de teams, deze week rekenen wij op leuke video's vanuit de paddock.
Op Twitter geven de teams aan er klaar voor te zijn vandaag. Het team van Mercedes ging gisteren in het donker al de baan op en zette een record neer. Hou de live-updates van F1Today.net in de gaten voor video's van de Formule 1-teams.
Good morning from a very sleepy paddock in ___Escaped_link_6a3e301923e88___! We're ready to go testing! ___Escaped_link_6a3e301923e89___ pic.twitter.com/QiTEX4tCsH
— Sahara Force India (@ForceIndiaF1) ___Escaped_link_6a3e301923e8b___
___Escaped_link_6a3e301923e8c___ 02 - Day 1 ?
— Toro Rosso (@ToroRossoSpy) ___Escaped_link_6a3e301923e8f___
Good morning from ___Escaped_link_6a3e301923e8d___ ??
Programme:
Today and Day 3 ➡️ DK
Day 2 & 4 ➡️ CS pic.twitter.com/3uj5Y7epUd
Bon Dia! ___Escaped_link_6a3e301923e90___ two day one - track action starts very soon with @PWehrlein and his test debut with the #C36 pic.twitter.com/0S8ekURVfo
— Sauber F1 Team (@SauberF1Team) ___Escaped_link_6a3e301923e94___
Let's get set! ? It's nearly time for Test 2! ⏱ ___Escaped_link_6a3e301923e95___ #Red13ull pic.twitter.com/waN8qXxIRr
— Red Bull Racing (@redbullracing) ___Escaped_link_6a3e301923e98___
Buenos días from ___Escaped_link_6a3e301923e99___ for the second and final pre-season test. A crisp morning awaits. Come join us! pic.twitter.com/rGfaNYidYG
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) ___Escaped_link_6a3e301923e9b___
We're home! The paddock and pit lane look ?
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) March 6, 2017
We've done it. We've officially set the slowest lap time ever around @Circuitcat_eng... ? pic.twitter.com/b2ZaYfvtVw
Goooooooooooood morning folks!! We are ready for Test 2... Let's go!!! #F1Testing pic.twitter.com/o8aoBs01OO
— Circuit BCN-CAT (@Circuitcat_eng) March 7, 2017
4

Reacties (11)
Login om te reagerenPosts: 3
Dat bordje 'verboden voor honden' (afb. Red Bull), hilarisch. Verwachten ze de honden uitlaatservice op het circuit vandaag ofzo....
Posts: 903
Ik denk dat het gewoon een algemeen bordje is van het circuit zelf, en niet van Red Bull.
Posts: 11.618
Ik hoop dat ze in 2018 het gewoon Live uitzenden, is behoorlijk treurig deze opzet.
Posts: 91
Waarom zenden ze die test niet uit, het lijkt wel de middeleeuwen; communicatie met rooksignalen.
Posts: 3.621
Toch grappig dat je ziet dat Sauber ook de behoefte heeft om hun pit box af te schermen! :-)
Posts: 181
Dat doe ik ook met mijn webcam; afplakken.
Posts: 91
Valt nog mee dat ze hun bolide niet afdekken (met burka)
Posts: 91
Valt nog mee dat ze hun bolide niet afdekken (met burka)
Posts: 181
Ik volg al dat gechat niet. Is een officiële broadcast van het gebeuren te duur of zo, dat we in deze moderne tijd in het duister tasten. Ik vind zo een test stukken interessanter dan de FP voor de race.
Posts: 65.802
Wens alle teams veel succes in deze volgende ronde van het ‘WK-sandbagging voor Formule 1’.
Posts: 158
Denk dat ze met FB een groter publiek trekken? Of is dat in buitenland anders?
Posts: 2.413
Facebook is op zijn retour onder de jeugd!
Mijn puber kinderen zitten wel veel op Instagram. En de jeugd is wel de toekomst voor de F1.
Wereldwijd een Formule 1 kanaal maken, wat voor iedereen toegankelijk is. En daar wil ik best voor betalen. Ook de lagere klassen en het karting daar op gaan uitzenden. En elk land een ondertiteling eronder en klaar.
De sponsors laten betalen voor een reclame blok en dan zijn de kosten er weer uit; ))
En de beste presentatoren er neerzetten.
Daarnaast livestreams in de pitboxen en overschakelen naar de baan. En live verslagen van de teams, veel meer open gooien die boel.
Die 15 euro die ik nu extra betaal om f1 te kunnen kijken, wil ik dan wel aan een ander betalen. Och.....Liberty en Ziggo, het is toch 1 pot nat!
Dus Liberty en Ziggo zorg nu eerst dat er draag vlak gecreëerd wordt, en de fanbase op deze manier weer groot maakt.
F1 TV