De Mercedes-rijders kwamen vandaag nog niet in actie daar waar zij zo'n beetje de meeste kilometers maakten de afgelopen dagen. Het Duitse team kampt met een elektrisch probleem waarvan nog niet bekend is of het al is opgelost.
Lewis Hamilton wacht het niet langer af en vindt het mooi geweest voor deze week. Hamilton had een paar prima dagen zo laat hij weten op social media en heeft nu al zin in volgende week.
Electrical fault kept us in the garage this morning, so I've decided with the team not to drive today as I wouldn't have learned much (1/2) pic.twitter.com/LS0Tr8aWdK
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) ___Escaped_link_6a3e429174e8f___
Shame not to drive but it's been a great few days. The guys have done an awesome job. Can't wait to be back in the car next week! (2/2)
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) March 2, 2017
10

Posts: 1.966
Nee het tegenovergestelde DutchF1. 100% toewijding.