user icon

Hamilton stapt na elektrisch probleem vandaag niet in de Mercedes

  • Gepubliceerd op 02 maa 2017 12:17
  • comments 27
  • Door: Rik Klein Entink

De Mercedes-rijders kwamen vandaag nog niet in actie daar waar zij zo'n beetje de meeste kilometers maakten de afgelopen dagen. Het Duitse team kampt met een elektrisch probleem waarvan nog niet bekend is of het al is opgelost. 

Lewis Hamilton wacht het niet langer af en vindt het mooi geweest voor deze week. Hamilton had een paar prima dagen zo laat hij weten op social media en heeft nu al zin in volgende week. 

 

 

Reacties (27)

Login om te reageren
  • Gelukkig, dacht al perfectie bestaat niet :)

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 12:25
  • Kakatoe

    Posts: 1.246

    Lekker weekend Lewis! Het zit er weer op. Goed uitrusten hoor. Tot volgende week lieverd!

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 12:26
  • Zelfs de Mercedes heeft last van groeipijntjes :p

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 12:26
  • Ah... olé, olé, olé, olé, olé... Mercedes ook geen WK. Hup Sauber!
    ;)

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 12:27
  • Mika1

    Posts: 1.510

    Ach Mercedes loopt toch al voor op z'n programma.

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 12:33
  • Ham gaat een weekendje DISCOteren in Barcelona en wijde omgeving onveilig maken. Moet pas dinsdagmorgen terug nuchter zijn en wat Bottas ondertussen doet zal hem chorizoworst wezen. LoL

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 12:37
  • Inderdaad net zo toegewijd als zn grote voorbeeld Senna. Die stapte ook halverwege de dag op als er een probleem was aan de auto omdat hij er geen zin meer in had...ahum.
    In dit bericht komt t toch wel een beetje over als divagedrag.

    • + 2
    • 2 maa 2017 - 12:38
    • Maar van Senna was het geen divagedrag....

      • + 0
      • 2 maa 2017 - 12:41
    • Nee het tegenovergestelde DutchF1. 100% toewijding.

      • + 3
      • 2 maa 2017 - 12:54
    • Gard

      Posts: 863

      @NathieF1 : Wat kraam je een onzin uit.

      • + 2
      • 2 maa 2017 - 13:02
    • Dat jij dat onzin vindt Gard is helemaal prima. Op mij komt t over dat Hamilton er niet zoveel zin meer in heeft, het werk aan zijn collega's overlaat. "Ik leer er toch niet meer van...". Klinkt mij zo in de oren van "heb t wel gezien hier, wordt toch wel wk. Let's party till we drop yo!"
      Geen probleem hoor, meer het moderne type Hunt. Maar niet echt een teamspeler zo in de eerste test.

      • + 0
      • 2 maa 2017 - 13:09
    • Even lekker subjectieve berichtgeving en hup we (lees: sommigen) gaan weer los.
      Zou het heel misschien gewoon in overleg met de teamleiding gegaan kunnen zijn? Wellicht duikt hij vanmiddag wel de sportschool in, of past dat niet in de gewenste beeldvorming?

      • + 2
      • 2 maa 2017 - 13:23
    • Bottas zou sowieso de middagsessie rijden.

      • + 0
      • 2 maa 2017 - 13:36
  • Big Daddy

    Posts: 96

    Denk dat zowel Mercedes als Lewis hier geen zin in nattigheid hadden. Ze hebben deze banden natuurlijk al getest in 2016 met pirelli. Dus er was voor hun niet echt een logische reden om de baan op te gaan. Ik vind het jammer dat ze dit met een elektrisch probleem proberen weg te zetten. Is me iets te toevallig allemaal. En uiteraard prakt mercedes er vanmiddag na de lunch er moeiteloos weer 100 ronden uit.

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 12:41
    • Smurfmark

      Posts: 89

      Dan hebben ze pech, ze gaan zo meteen weer sproeien!!!

      • + 0
      • 2 maa 2017 - 12:58
    • Dat zou zomaar kunnen. Te weinig reserve onderdelen voor als het wel mis gaat kan ook wel eens een reden zijn.

      Maken ze vanmiddag de baan niet nat dan?

      • + 0
      • 2 maa 2017 - 13:02
    • Big Daddy

      Posts: 96

      Er was gisteren nog sprake van alleen een natte ochtendsessie, dat men de teams in de middag weer op een droge baan wilde laten rijden. Ik denk dat Mercedes zich zo aan de voor hun minder zinvolle hebben probwren te ontdoen. Pech voor hun dat in de middag de baan opnieuw nat wordt gemaakt!

      • + 0
      • 2 maa 2017 - 13:15
    • Big Daddy

      Posts: 96

      Pirelli had pas einde deze ochtend besloten de baan opnieuw nat te sproeien...

      • + 0
      • 2 maa 2017 - 13:15
    • De teams hebben beslist om het opnieuw nat te sproeien, niet Pirelli.

      • + 0
      • 2 maa 2017 - 15:20
  • Caramba

    Posts: 5.786

    En zijn ondergeschikte? Geeft hij die opdracht om te rijden of krijgt die ook vrijaf?

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 12:49
    • Bottas rijdt vanmiddag. Electrische "problemen" opgelost...

      • + 0
      • 2 maa 2017 - 13:12
  • Nick_20vt

    Posts: 24

    Verdenk ook dat ze niet in het nat wouden rijden om risico om schade te voorkomen. Ze schrijven dit inderdaad op een elektrisch probleem weg. Kan het niet hard maken natuurlijk maar als zoiets uitkomt en waar blijkt te zijn mogen ze zich schamen. Staan altijd wel te zeuren over de regenbanden qua grip en aquaplanning maar zelf het helpen verbeteren laten ze dan na

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 13:03
  • Vreemd dat Bottas om 12.45 nog even wat rondes ging maken en Hamilton dus kennelijk al gevlogen was...

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 13:14
  • Zo Mercedes doet een 'Totootje' vandaag, ach toch.....

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 13:27
  • DBGates

    Posts: 2.510

    wat een prutsers als dit voortekenen zijn mogen ze blij zijn als ze van sauber kunnen winnen. dit voorspelt echt niets goed iedere grandprix uitvallen

    • + 0
    • 2 maa 2017 - 16:25

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.467
  • Podiums 102
  • Grand Prix 128
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (36)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar