Jolyon Palmer is de eerste die vandaag van de baan af ging. De Renault-coureur belande in bocht 3 in de grindbak, maar kwam er zonder kleerscheuren vanaf en is inmiddels terug in de garage.
Jolyon Palmer heeft in een eerste reactie laten weten dat zijn spin in bocht 3 kwam door koude banden. Het rubber had te veel temperatuur verloren op het rechte stuk van start en finish. De Renault-coureur stond op de medium compound. Gisteren maakte hij al 53 rondes in de RS17.


14

Reacties (13)
Login om te reagerenPosts: 457
Ondanks dat ik het een sympathieke vent vind zal dit niet de laatste keer zijn ben ik bang....
Posts: 1.642
Is gewoon een knullige actie. Hij hoeft met die sensoren alleen maar data te verzamelen.
Posts: 2.989
last van zijwind ? XD ?
Posts: 1.558
Het zal voor sommige coureurs een karwei worden om de F1 auto's onder controle te houden. Het wordt een dure jaar.
Posts: 756
days of jumping jack revisited
Posts: 3.554
Belande moet met dubbel D! :p
Posts: 65.802
dubbel D
Thumbs up!
Posts: 4.519
Dubbel D is altijd goed....
Posts: 6.764
Klinkt als een rookie mistake... je mag toch verwachten dat hij weet hoe je met koude banden moet omgaan.
Posts: 1.470
Wel grappig om op de foto te zien dat Palmer de enige is zonder helm op
Posts: 3.968
En maar zeuren over die geasfalteerde uitloopzone's. Grindbakken zijn volgens de heren veeeel beter, een foutje wordt dan gelijk hard afgestraft. Pffffff wat een onzin. Kijk, nu gewoon een sessie naar de filistijnen.
Posts: 65.802
Nee Joylon, het kwam doordat jij de bandentemperatuur verkeerd inschatte.
Niet de boel gaan omdraaien hè, kleine boef van me.
Posts: 42.203
Op de onboardbeelden spinnen de wilen door, laat hij gas los, en gaat dan weer te vroeg en te fel op het gas. Beetje dom ;)