Kvyat: "Vierde jaar in de F1 al? Nu voel ik me oud"
- Gepubliceerd op 01 maa 2017 07:06
-
16
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Red Bull vervangt veel onderdelen na crash Verstappen
Het team van Red Bull Racing heeft zeer veel onderdelen aan de auto van Max Verstappen vervangen. De viervoudig werel...
28 jun 2026 14:06 -
Norris haalt uit naar andere coureurs: "Ze snappen er niets van!"
Lando Norris haalt hard uit naar andere coureurs die vraagtekens zetten bij de updates van McLaren. De Britse renstal...
28 jun 2026 14:43 -
Bekijk de startgrid voor de Grand Prix van Oostenrijk28 jun 2026 14:31
-
Verstappen reageert op hardnekkige geruchten over F1-toekomst
Max Verstappen haalt zijn schouders op over alle geruchten over zijn toekomst. Voorafgaand aan het raceweekend in Oos...
28 jun 2026 12:46 -
Russell vreest voor Verstappen: "Hij zat er goed bij!"
George Russell start de Grand Prix van Oostenrijk vandaag vanaf de pole position, maar hij rekent zich nog lang niet ...
28 jun 2026 13:22
Reacties (16)
Login om te reageren-
Alles of niets voor hem. Geen excuses meer. De boodschap van RB lijkt mij duidelijk; Rij Carlos terug naar huis of sodemieter zelf maar een eind op.
- + 4
- 1 maa 2017 - 07:21
-
Mja, hij komt bij mij altijd over als een vaatdoek. Uitgewrongen en ongeïnteresseerd.
- + 3
- 1 maa 2017 - 07:29
-
Let op mijn woorden, hij gaat Carline helemaal aan gort rijden! ;-)
- + 1
- 1 maa 2017 - 07:40
-
Op mij niet echt Tinus, ik vind het bij vlagen ook nog een leuke racer om te zien (eigenlijk iets leuker dan Carlos), lekker agressief, probleem bij Kvyat is dat hij niet constant genoeg presteert. Zo heel af en toe hem zoals dat knokpartijtje met Max in Signapore
- + 1
- 1 maa 2017 - 07:51
-
zo heel af en toe leuke dingen bedoel ik dus...
toch denk ik niet dat hij carlos naar huis gaat rijden, voorgevoel....- + 1
- 1 maa 2017 - 07:52
-
Volgens mij kan je echt lachen met Danill :D
- + 0
- 1 maa 2017 - 07:53
-
Ik zet mijn geld op Kvyat, schat hem hoger in dan Sainz.
Sainz talent is dat hij zichzelf goed kan promoten (ben minstens even goed) en scoorde verleden jaar redelijk hoge ogen door goed te scoren. laten we eerlijk zijn Sainz reed best redelijk echter behaalde goede plekken door strategie, NIET door inhaalacties.
Kvyat liet zijn emoties zien, ik hou daar van, de kerel (was) 22 en kreeg een zware klap.
Prima dat ie even ondersteboven was, hij herpakte zich prima na de zomerstop en was weer op gelijke hoogte met Sainz.
Voor beide rijders staat er eea op het spel, wie verslaat wie....??- + 2
- 1 maa 2017 - 08:03
-
Kvyat was vaak net zo snel als Ricciardo en versloeg hem zelfs op punten in 2015. De Rus moet zich herpakken en dan kan hij Carlos gewoon hebben. Ik denk zowiezo dat Carlos een moeilijker jaar zal hebben en van zijn zelfgebouwde voetstuk gaat vallen.
- + 2
- 1 maa 2017 - 08:35
-
Denk ook dat Kvyat beter is can Carlos.
Die is niet slecht maar Kvyat toch wat meer een echte racer.
Kvyat moest vorig jaar ook in een auto gaan zitten die van mindere kwaliteit was als waar hij uitkwam. Dat zal ook voor de nodige last hebben gezorgd na de switch terug naar TR. Dit jaar een auto die sneller is en beter stuurt, dat zal Kvyat ook weer zijn plezier terug geven in het racen.- + 0
- 1 maa 2017 - 19:30
-
Dat hij in zijn tijd bij RB vóór Ricciardo geeïndigd is en daarna achter Carlos daar snap ik nog steeds niks van. Of Carlos ging enorm.vooruit na vertrek van Max, oftewel Ricciardo na de komst van Verstappen. Of verkeerde Kvyat in een vormcrisis, net als Hamilton vorig jaar, dan wel diens automobiel. Ben benieuwd wat de komst van Bottas met Lewis doet
- + 0
- 1 maa 2017 - 07:39
-
Ik denk meer een combinatie van, kvyat kreeg een dreun van het terug plaatsen, carlos juist een boost omdat de druk van max wegviel en ricciardo kreeg een boost omdat hij met max een constantere tegenstander in de ploeg kreeg en hij zich wilde bewijzen
- + 0
- 1 maa 2017 - 08:27
-
Net zo oud als Massa?
- + 1
- 1 maa 2017 - 07:52
-
Ja, volgend seizoen samen met pensioen, beiden zonder afscheid ditmaal
- + 1
- 1 maa 2017 - 09:29
-
Hij zit in een nóg benardere situatie als Sainz wat promotie betreft. Lijkt me niet leuk. Een klasse naar beneden verzet.
- + 0
- 1 maa 2017 - 08:04
-
Ach, de Russische gp is tot 2025 veilig gesteld dus je zult er nog wel ouder worden in de F1 ;-)
- + 0
- 1 maa 2017 - 08:05
-
Heeft zich met wat moeite herpakt, maar nog wel nette dingen laten zien.
Hoe hij Vettel ooit te kijk zette live op tv heeft hem bij mij veel krediet gegeven.- + 0
- 1 maa 2017 - 22:17
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Alpine F1
- Punten 194
- Podiums 3
- Grand Prix 93
- Land RU
- Geb. datum 28 apr 1994 (32)
- Geb. plaats Ufa, RU
- Gewicht 58 kg
- Lengte 1,75 m
64.132 reacties op Alpine F1
2 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Daniil Kvyat
Team profiel
- Team naam Scuderia Toro Rosso
- Basis Faenza, Italië
- Daniel Ricciardo 3
- Pierre Gasly 10
- Pierre Gasly 10
- Pierre Gasly 10
- Sebastian Vettel 15
- Daniel Ricciardo 16
- Jean-Eric Vergne 17
- Jean-Eric Vergne 18
- Daniel Ricciardo 19
- Sebastian Vettel 19
- Nyck de Vries 21
- Yuki Tsunoda 22
- Alexander Albon 23
- Jean-Eric Vergne 25
- Daniil Kvyat 26
- Daniil Kvyat 26
- Daniil Kvyat 26
- Daniil Kvyat 26
- Brendon Hartley 28
- Max Verstappen 33
- Liam Lawson 40
- Carlos Sainz jr 55
94.365 reacties op Scuderia Toro Rosso
46 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Scuderia Toro Rosso

Posts: 13.329
Alles of niets voor hem. Geen excuses meer. De boodschap van RB lijkt mij duidelijk; Rij Carlos terug naar huis of sodemieter zelf maar een eind op.