user icon

Kvyat: "Vierde jaar in de F1 al? Nu voel ik me oud"

  • Gepubliceerd op 01 maa 2017 07:06
  • comments 16
  • Door: Rob Veenstra
Daniil Kvyat begint dit jaar aan zijn vierde seizoen in de Formule 1. De Rus debuteerde in 2014 bij Scuderia Toro Rosso, verhuisde voor 2015 naar Red Bull Racing en werd vorig jaar na vier races teruggezet naar het opleidingsteam van Red Bull. Geconfronteerd met het feit dat hij aan de vooravond van zijn vierde jaar in de Formule 1 staat, verklaarde Kvyat: "Nu voel ik me oud."

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Rimmer

    Posts: 8.541

    Alles of niets voor hem. Geen excuses meer. De boodschap van RB lijkt mij duidelijk; Rij Carlos terug naar huis of sodemieter zelf maar een eind op.

    • + 4
    • 1 maa 2017 - 07:21
    • Mja, hij komt bij mij altijd over als een vaatdoek. Uitgewrongen en ongeïnteresseerd.

      • + 3
      • 1 maa 2017 - 07:29
    • Ddaan

      Posts: 165

      Let op mijn woorden, hij gaat Carline helemaal aan gort rijden! ;-)

      • + 1
      • 1 maa 2017 - 07:40
    • Op mij niet echt Tinus, ik vind het bij vlagen ook nog een leuke racer om te zien (eigenlijk iets leuker dan Carlos), lekker agressief, probleem bij Kvyat is dat hij niet constant genoeg presteert. Zo heel af en toe hem zoals dat knokpartijtje met Max in Signapore

      • + 1
      • 1 maa 2017 - 07:51
    • zo heel af en toe leuke dingen bedoel ik dus...

      toch denk ik niet dat hij carlos naar huis gaat rijden, voorgevoel....

      • + 1
      • 1 maa 2017 - 07:52
    • Volgens mij kan je echt lachen met Danill :D

      • + 0
      • 1 maa 2017 - 07:53
    • Matn

      Posts: 951

      Ik zet mijn geld op Kvyat, schat hem hoger in dan Sainz.
      Sainz talent is dat hij zichzelf goed kan promoten (ben minstens even goed) en scoorde verleden jaar redelijk hoge ogen door goed te scoren. laten we eerlijk zijn Sainz reed best redelijk echter behaalde goede plekken door strategie, NIET door inhaalacties.

      Kvyat liet zijn emoties zien, ik hou daar van, de kerel (was) 22 en kreeg een zware klap.
      Prima dat ie even ondersteboven was, hij herpakte zich prima na de zomerstop en was weer op gelijke hoogte met Sainz.

      Voor beide rijders staat er eea op het spel, wie verslaat wie....??

      • + 2
      • 1 maa 2017 - 08:03
    • Rimmer

      Posts: 8.541

      Kvyat was vaak net zo snel als Ricciardo en versloeg hem zelfs op punten in 2015. De Rus moet zich herpakken en dan kan hij Carlos gewoon hebben. Ik denk zowiezo dat Carlos een moeilijker jaar zal hebben en van zijn zelfgebouwde voetstuk gaat vallen.

      • + 2
      • 1 maa 2017 - 08:35
    • Denk ook dat Kvyat beter is can Carlos.
      Die is niet slecht maar Kvyat toch wat meer een echte racer.
      Kvyat moest vorig jaar ook in een auto gaan zitten die van mindere kwaliteit was als waar hij uitkwam. Dat zal ook voor de nodige last hebben gezorgd na de switch terug naar TR. Dit jaar een auto die sneller is en beter stuurt, dat zal Kvyat ook weer zijn plezier terug geven in het racen.

      • + 0
      • 1 maa 2017 - 19:30
  • Petje af

    Posts: 780

    Dat hij in zijn tijd bij RB vóór Ricciardo geeïndigd is en daarna achter Carlos daar snap ik nog steeds niks van. Of Carlos ging enorm.vooruit na vertrek van Max, oftewel Ricciardo na de komst van Verstappen. Of verkeerde Kvyat in een vormcrisis, net als Hamilton vorig jaar, dan wel diens automobiel. Ben benieuwd wat de komst van Bottas met Lewis doet

    • + 0
    • 1 maa 2017 - 07:39
    • Ik denk meer een combinatie van, kvyat kreeg een dreun van het terug plaatsen, carlos juist een boost omdat de druk van max wegviel en ricciardo kreeg een boost omdat hij met max een constantere tegenstander in de ploeg kreeg en hij zich wilde bewijzen

      • + 0
      • 1 maa 2017 - 08:27
  • Veldhuis

    Posts: 605

    Net zo oud als Massa?

    • + 1
    • 1 maa 2017 - 07:52
    • Ja, volgend seizoen samen met pensioen, beiden zonder afscheid ditmaal

      • + 1
      • 1 maa 2017 - 09:29
  • Avanti

    Posts: 395

    Hij zit in een nóg benardere situatie als Sainz wat promotie betreft. Lijkt me niet leuk. Een klasse naar beneden verzet.

    • + 0
    • 1 maa 2017 - 08:04
  • Ach, de Russische gp is tot 2025 veilig gesteld dus je zult er nog wel ouder worden in de F1 ;-)

    • + 0
    • 1 maa 2017 - 08:05
  • Numnum

    Posts: 2.839

    Heeft zich met wat moeite herpakt, maar nog wel nette dingen laten zien.
    Hoe hij Vettel ooit te kijk zette live op tv heeft hem bij mij veel krediet gegeven.

    • + 0
    • 1 maa 2017 - 22:17

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Alpine F1
  • Punten 194
  • Podiums 3
  • Grand Prix 93
  • Land RU
  • Geb. datum 28 apr 1994 (27)
  • Geb. plaats Ufa, RU
  • Gewicht 58 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar