Valtteri Bottas is bezig aan zijn eerste meters als Mercedes-coureur. De opvolger van de gestopte Nico Rosberg stuurde de nieuwe W08 EQ Power+ zojuist het circuit van Silverstone op voor zijn eerste kennismaking met de nieuwe bolide. Teamgenoot Lewis Hamilton had vanochtend al in de auto gereden. Tussendoor is de W08 gepresenteerd, nu vervolgt Mercedes de filmdag.
.@ValtteriBottas hits the track for the first time as a @MercedesAMGF1 driver! ?? #VB77 #EQPower+ #F1 #F12017 pic.twitter.com/wjc7N5I1Yn
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 23, 2017
13

Reacties (16)
Login om te reagerenPosts: 756
Hoe kort ook, je ziet betere beelden van de auto dan bij de presentatie ;)
Posts: 982
Klinkt best lekker
Posts: 12.432
Wat is dat voor een extra vleugel, net voor de achtervleugel....
Posts: 270
Die vleugel lijkt te simuleren wat de achtervleugel van vorig jaar deed. Zelfde hoogte en breedte en ongeveer op dezelfde plek, wanneer de wing endplates verticaal zouden staan ipv diagonaal. Het is of een simulatie wat de oude vleugel deed, of ze hebben nog iets in de pijplijn wat aerodynamisch iets doet wat vergelijkbaar was met de oude vleugel.
Posts: 10.534
een TV antenne ;-)
Posts: 2
Zie het filmpje op 0:08 sec. Is dat de vin/vleugel van Mercedes? ;-)
Posts: 196
Wat zit daar nou net voor en boven de achter vleugel?
Posts: 5.376
Mercedes test T-wing en heeft nog geen besluit genomen over de haaienvin
Posts: 2.647
Wat zit daar nu achterop voor ding? Zal wel weer vol met sensoren zitten.
Posts: 196
binnen 1 minuut 3 opmerkingen over de extra vleugel ;)
Posts: 12.432
Had je moeten zien toen Vettel die straf kreeg in Mexico :)
Posts: 132
Las in eerdere berichten dat RBR een langere wielbasis zou hebben, maar het lijkt er hier op dat de Mercedes een wel erg lange wilebaisis heeft?
Posts: 114
ik had em net in de chat al gezien ... bij deze ik doop hem de dolphin tail in plaats van de sharkfin!
Posts: 65.802
En..., hield de vloer het?
Bottas is veel te dik. Dat is ook niet aardig.
Posts: 65.802
Dacht, zet “dat is ook niet aardig” er maar meteen bij, dat scheelt weer een post. ;)
Posts: 4.742
Hij lijkt wel te dik, maar is het toch echt niet...kijk maar eens goed. Wat wel opvalt is dat hij een ronde kop heeft en dan lijkt iemand al snel dikker dan hij werkelijk is.