Mercedes-coureur Valtteri Bottas heeft deze week een bezoek gebracht aan het hoofdkwartier van zijn nieuwe werkgever. Niet de fabriek van het team in Brackley, maar de fabriek van autofabrikant Mercedes-Benz in Stuttgart. Het personeel van Daimler heette de Fin van harte welkom, Bottas kreeg een rondleiding door het gebouw en hij nam een kijkje in het Mercedes-museum.
13

Reacties (3)
Login om te reagerenPosts: 671
Nou Valtteri, je hebt 1 jaar om alles en iedereen voorbij te rijden kerel.
Posts: 65.802
Welk model heeft hij meegekregen?
(bedoel van de auto’s)
Posts: 306
Langs bij MB? Zeker onderweg naar BMW..