De fans van Red Bull Racing-coureur Max Verstappen kunnen het weekend van 20 en 21 mei 2017 omcirkelen in hun agenda. Dan vertoont de Nederlander namelijk weer zijn kunsten op het Circuit Park Zandvoort tijdens de tweede editie van de Jumbo Familie Racedagen - driven by Max Verstappen.
Dat evenement was vorig jaar een groot succes en trok meer dan 100.000 toeschouwers. Verstappen en sponsor Jumbo gaan in 2017 op herhaling. Naast diverse demo's van de jonge Nederlander in een Formule 1-auto van Red Bull Racing zullen er onder meer ook races uit de BOSS GP, de Porsche GT3 Cup Challenge Benelux en het Noord-Europees kampioenschap Formule Renault 2.0 op het programma staan.
Frits van Eerd van Jumbo zegt op Verstappen.nl: "Vorig jaar hebben we met de Jumbo Familie Racedagen meer dan 100.000 bezoekers getrokken. Een geweldig weekend voor jong en oud, dat door onze klanten enorm werd gewaardeerd. Ook dit jaar willen we onze klanten weer zo’n onvergetelijke ervaring bieden. We hopen weer veel dolenthousiaste fans in Zandvoort een stapje dichterbij de Formule 1 en natuurlijk Max Verstappen te brengen."
Zo ging het er vorig jaar aan toe tijdens de Jumbo Familie Racedagen - driven by Max Verstappen op het Circuit Park Zandvoort:
3

Reacties (15)
Login om te reagerenPosts: 1.558
Gaaf, ik ben gereed!
Posts: 2.413
Ik snap het wel na de overwinning in Spanje 14 mei; )
En 25 juni natuurlijk de TT???
Posts: 65.802
Beste Frits en Max, ik kan wel in het weekend van 7 mei of van 18 juni. Dus als er met de datum nog wat geschoven kan worden...
Posts: 10.534
op 18 juni kan Frits niet, dan is hij in Le Mans.
Posts: 65.802
@Stevenq. Sjips, je hebt gelijk. En Janneman natuurlijk ook.
Nou, Frits en Max, doe dan maar 7 mei.
Posts: 11.990
Leuk voor kinderen....
Posts: 5.376
Staat genoteerd en ik ga met de trein.
Posts: 9.925
Waarom met de trein en niet met de fiets?;-)
Posts: 65.802
Of met het Picnic-karretje?
Posts: 2.413
Of met de boot
Posts: 561
"Jumbo racedagen 19, 20 en 21 mei 2017" en Max komt de 20 & 21?
Lekker dan, ik kan alleen de 19e...
Posts: 5.786
Ik ben een hele luie fan. Ik ga eerst kijken hoe het weer is en vervolgens hoe mijn pet staat...
Posts: 4.254
Als ik in het filmpje zie hoe druk het vorig jaar was , dat kan nog voor mooie opstoppingen zorgen.
Ik denk dat ik nu alvast mijn handdoekje ga leggen.
Posts: 4.175
Ik ben er in elk geval bij ! TCR Benelux staat op het programma, en heb een meeting met 1 van de teams, maar extra leuk dat ik dan gelijk de demo van Verstappen mee kan maken!
Posts: 123
Check!