user icon

McLaren geeft meer hints voor oranje livery

  • Gepubliceerd op 27 jan 2017 13:39
  • comments 26
  • Door: Rob Veenstra

Het heeft er alle schijn van dat McLaren dit jaar met een (deels) oranje livery zal rijden. De Britse renstal voorzag de aankondiging van de presentatie van de MP4-32 al van oranje tinten en directeur Zak Brown voorspelde al een mooie kleurstelling die afwijkt van de afgelopen seizoenen.

McLaren heeft nu op de eigen Twitter-pagina een nieuwe header geplaatst. De afbeelding bovenaan het account is zwart met in witte letters de tekst 'Change your game', plus in het oranje de contouren van een Formule 1-bolide. Daaronder staat een verwijzing naar de presentatiedatum, 24 februari.

De Britse renstal heeft ook een tweet de wereld in geslingerd met een foto van het erfgoed in de fabriek in Woking. Ook op die afbeelding is weer een oranje bolide te zien. Alle aanwijzingen duiden op een oranje livery voor McLaren in 2017.

 

Reacties (26)

Login om te reageren
  • Roy

    Posts: 2.172

    Vond die livery ook wel gaaf hoor, die voorste!!

    • + 1
    • 27 jan 2017 - 13:43
  • Kom maar op! Een beetje meer kleur kan geen kwaad op de grid. Al die donkere livery's...

    • + 1
    • 27 jan 2017 - 13:47
    • Roy

      Posts: 2.172

      Dat vond ik altijd mooi met teams als Sauber (Blauw) , Ferrari (Rood) , Jordan (Geel) , Minardi (Zwart) , Jaguar (Groen) , BAR Honda (Wit/zwart) , Bmw williams (wit blauw) , lekker divers.

      • + 4
      • 27 jan 2017 - 14:06
  • Trulla

    Posts: 1.423

    Die oranje bolide is gewoon de MP4/13.

    • + 1
    • 27 jan 2017 - 14:39
    • Zit wel een afwijkende lage brede achtervleugel op

      • + 0
      • 27 jan 2017 - 14:53
    • Lijkt het tenminste

      • + 1
      • 27 jan 2017 - 14:55
    • Vond het ook al een bruut kontje.

      • + 0
      • 27 jan 2017 - 15:02
    • Trulla

      Posts: 1.423

      De MP4/13 is dan ook de wagen van 1998, toen er met lage achtervleugels werd gereden. Deze dus: upload.wikimedia.o(...)McLaren_MP4-13A.jpg

      • + 2
      • 27 jan 2017 - 15:18
    • Je kunt kijken wat je wilt, maar geen enkel team zal (delen van) de nieuwe bolide voorafgaand aan de officiële presentatie (bewust) laten zien.

      • + 0
      • 28 jan 2017 - 04:25
    • Behalve manor die het toch niets meer kan boeien ;)

      • + 0
      • 28 jan 2017 - 09:58
  • Towel986

    Posts: 433

    Ja gaaf! Ben benieuwd, hoop op combinatie met wit. Of met zwart, want Arrows stond dat fantastisch

    • + 2
    • 27 jan 2017 - 15:00
    • Heitinga

      Posts: 379

      Vind ik eigenlijk toh de mooiste kleurstelling. De auto zelf vind ik ook nog steeds 1 van de mooiste.

      Gr.
      Wim

      • + 2
      • 27 jan 2017 - 15:05
  • Zou zo maar eens kunnen dat een (toekomst) sponsor hiermee gelokt word, of zelfs al voorbespreking voert. Zak is al lekker bezig denk ik.

    • + 0
    • 27 jan 2017 - 15:04
  • Verwacht niet veel. Misschien een paar oranje strepen erbij. Denk niet overwegend oranje.

    • + 0
    • 27 jan 2017 - 15:27
  • A.I.F1

    Posts: 1.080

    McLaren heeft ook geen haaienvin zo te zien.... ;-)

    • + 0
    • 27 jan 2017 - 15:28
    • Lexx

      Posts: 803

      Deze 2 in elk geval niet

      • + 0
      • 27 jan 2017 - 15:49
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Nee, naar verluid dobberen er nog wat engineers op zee rond om een oranje haai te vangen.

      • + 2
      • 27 jan 2017 - 15:59
    • @A.I.F1: Wat denk je nou zelf? dat ze ook maar iets van de nieuwe auto nu op twitter zetten?

      • + 1
      • 28 jan 2017 - 09:59
  • Waar Jos in rondreed met Arrows was een van de mooiste liveries in tijden.

    Zwart en Flink wat oranje geeft een opvallend design.

    Geheel oranje ook mooi, officieel de huiskleur van McLaren.

    Gaat de Belg in het oranje rijden? Hahaha
    Of is dit een poging belgische sponsoren daar een stokje daarvoor te laten steken?
    Een rode duivel in de kleuren van de oranje leeuw?

    • + 1
    • 27 jan 2017 - 22:48
    • De kleurencombinatie oranje/zwart van die Arrows vond ik ook zeer fraai.
      Helaas is het oranje van McLaren wat minder fel, wat valer.
      Dat was bij de oprichting al zo, had Nieuw-Zeelander Bruce McLaren bedacht.

      • + 1
      • 28 jan 2017 - 04:13
  • RSV MILLE

    Posts: 698

    Betekend dit dat Nick de Vries promotie gaat maken...

    • + 1
    • 27 jan 2017 - 23:17
  • k.w

    Posts: 710

    Ai ai toch , wat sommige teams toch aanvangen om het nieuwe leger oranje fans dat er nu is tracht voor zich te winnen met een streepje oranje.... Ze lijken wel te denken als dit lukt voor een halve Belg ( die oranje f1 fans gekte) misschien dan ook voor een hele Belg ;) ;) ;)

    • + 0
    • 28 jan 2017 - 09:51
    • Voor mij part is de Mclaren paars met een goud randje, als het hok in ieder geval maar als de brandweer gaat! :p

      • + 0
      • 28 jan 2017 - 12:03
    • Lol Die Belgen op deze website! Doet er ff iemand +1 voor K.W? Ik kan nog niet Plussen..

      • + 0
      • 28 jan 2017 - 12:44
    • @KW, je zou eens moeten weten wie de echte vader van Stoffel is... ;)

      • + 1
      • 28 jan 2017 - 18:11
  • Quovadis

    Posts: 142

    ze dachten vast: hmmmm alles wordt oranje gekleurd voor max.... laten wij onze autos maar oranje maken dan juichen de fans ook een beetje voor ons :)

    • + 0
    • 30 jan 2017 - 01:45

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar