user icon


Video: Kerstgroet van Ricciardo en Verstappen

  • Gepubliceerd op 19 dec 2016 09:06
  • comments 24
  • Door: Rob Veenstra

Drie jaar geleden vestigde Red Bull Racing een record met een pitstop van 1,923 seconde. De Oostenrijkse renstal lanceerde eerder dit jaar een documentaire over de evolutie van de pitstops in de Formule 1. Red Bull liet coureurs Daniel Ricciardo en Max Verstappen een reeks proefjes uitvoeren om te zien wat zij konden doen binnen 1,92 seconde. Met het oog op de Kerst is daar een extra hoofdstuk aan toegevoegd. Ricciardo en Verstappen wensen zo iedereen fijne feestdagen.

 


Reacties (24)

Login om te reageren
  • Dale U

    Posts: 767

    Soms sta je voor lul, dit is 1 van die gevallen, dit had ik NIET aangedaan.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 09:16
    • Wat? Hoezoo? ... met zo'n contract en bij zo'n team zou ik ook dit pakje aandoen....

      • + 1
      • 19 dec 2016 - 09:52
    • Voor zijn salaris trok ik 365 dagen per jaar dat pakje aan, en nog lelijker ook....

      ps Ik geloof niet dat het Max ook maar iets boeit om beetje voor l*l te staan, in zijn positie kan je ego wel wat hebben. Hoort ook bij Red Bull dit soort promotie.

      • + 0
      • 19 dec 2016 - 12:31
  • Staat die Max weer voor l*l in een raar pakje. In Oostenrijk keek Max ook al niet zo blij in die Lederhosen. Als Max z'n contract mag vernieuwen komt er wel een clausule in denk ik.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 09:20
  • Dale U

    Posts: 767

    Soms sta je wel eens voor L.L , dit is 1 van die voorvallen, dit had ik echt niet aangetrokken voor de kerstgroet.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 09:21
  • Haha vindt Max dit wel leuk?

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 09:25
  • RB zet de Joker in?

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 09:31
  • En soms denk je waarom doe ik dit.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 09:33
  • Vorige week had Max zo'n dom rendierpak aan en Ric een gewone trui.
    Nu loopt Max alweer voor l** en Ric weer in een gewoon kerstpak.
    Waarom niet anders om? Wil Ric niet voor l** staan?
    Max is buiten de baan veel te toegeeflijk.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 09:57
    • Ik vraag me af hoe die rolverdeling tot stand komt.
      Lijkt mij dat beiden het liefst zo min mogelijk voor paal staan en op grond daarvan wellicht het liefst de Kerstman zijn...
      Zouden ze erom loten?

      • + 0
      • 19 dec 2016 - 10:06
  • Max is niet totaal blij en ik had het ook niet gedaan als ik hem was.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 10:03
  • Jonguh jonguh wat een saaie suffe serieuze reacties weer op dit forum. Hebben jullie wel in de gaten wat een serieuze sjaggerijnen jullie geworden zijn. Het hele jaar door wordt alles wat die gasten zeggen of doen door miljoenen mensen afgemeten en gewogen. Laat ze lekker een x onnozel doen joh ! En geloof mij nou maar dat ricciardo dit niet erg vind hoor ! Hij is een Australiër ! Dat is HET land van de practical jokes !

    • + 7
    • 19 dec 2016 - 10:15
    • spiderman

      Posts: 200

      Inderdaad wat een sjagerijnen, dit is hilarisch! Daarom vind ik Red Bull Racing een van de leukste teams, die nemen zichzelf niet altijd even serieus :-)

      • + 3
      • 19 dec 2016 - 10:42
    • Pipo

      Posts: 4.611

      Ik sluit me aan bij jullie. +voor allebei en eigenlijk ook 1 voor mij ;))

      • + 2
      • 19 dec 2016 - 12:24
    • Nou vooruit Pipo, jij ook je plusje ;-)

      • + 1
      • 19 dec 2016 - 12:44
  • Puma00

    Posts: 17

    Ik heb het idee dat Max geen enkel probleem heeft met de outfits die hij draagt.Maar misschien bekijk ik me daar wel op, een hoor je binnenkort dat hij schoon genoeg heeft van die"flauwekul." ; )

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 10:53
  • Rimmer

    Posts: 6.395

    Dit is een voorbode van 2017.
    Ricciardo die teveel cadeautjes uitdeelt en Max die als elf de blijde boodschap komt verspreiden.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 11:03
  • Wat een te serieuze reacties weer hier ! Max lijkt mij er ook wel het mannetje naar om die pakkies gewoon aan te trekken.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 11:03
    • NicoS

      Posts: 10.382

      Als je elk jaar een x aantal miljoenen op de bank gestort krijgt, zou ik ook geen probleem van maken om zo'n pakje aan te trekken...als de baas het leuk vind.
      Ik zou het ook zo doen.;)

      • + 1
      • 19 dec 2016 - 12:23
  • Cube33

    Posts: 5

    Leuke aktie, moet kunnen. RB laat zo wel zien hoe de sfeer in het team is.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 12:23
    • En gij geleuft da?
      Dat is dan precies wat de afdeling marketing van RB beoogt.

      • + 1
      • 19 dec 2016 - 13:22
  • YoGoMax

    Posts: 18

    Zie het liever zo dan met 1 of andere domme actie op de track. Laat ze LOL hebben, trouwens, met zo'n pakkie aan loop je niet voor l_l hoor, zie de humor ervan in, het kan ook een uitlaatklep zijn. Totale ontspanning na een intensief seizoen. Geld of contract zou ermee te maken kunnen hebben, maar laten we niet vergeten dat beide nog jonge kerels zijn, 1 is zelfs nog teenager (Max).

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 16:53
  • Wie bedenkt zoiets, Dr.Helmut ? Dat ze hem in zo'n elfenpakje hijssen.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 17:26
  • Arran

    Posts: 968

    Liever deze filmpjes it als die gortdroge serieus bedoelde "wij van WC Eend" flimpjes van Mercedes.
    Alhoewel ik Cartooned nog steeds de leukste vond van allemaal :D

    Jammer dat McLaren ermee is gestopt.

    • + 0
    • 19 dec 2016 - 19:02

Gerelateerd nieuws



IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's


Test kalender

Circuit de Catalunya - Test

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Maakt de FIA de Formule 1 kapot door voor alles regels en straffen te bedenken?


WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (21)
  • Geb. plaats Hasselt, Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel


Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
15 - 17 maa
Australië
29 - 31 maa
Bahrein
-
Bahrein
12 - 14 apr
China
26 - 28 apr
Azerbeidzjan
10 - 12 mei
Spanje
-
Spanje
23 - 26 mei
Monaco
7 - 9 jun
Canada
21 - 23 jun
Frankrijk
28 - 30 jun
Oostenrijk
12 - 14 jul
Groot Brittannië
26 - 28 jul
Duitsland
2 - 4 aug
Hongarije
30 - 1 sep
België
6 - 8 sep
Italië
20 - 22 sep
Singapore
27 - 29 sep
Rusland
11 - 13 okt
Japan
25 - 27 okt
Mexico (land)
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika
15 - 17 nov
Brazilië
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix & Circuit
15 - 17 maa
Australië Albert Park
29 - 31 maa
12 - 14 apr
26 - 28 apr
Azerbeidzjan Baku City Circuit
10 - 12 mei
23 - 26 mei
Monaco Monte Carlo
7 - 9 jun
21 - 23 jun
Frankrijk Paul Ricard
28 - 30 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
12 - 14 jul
Groot Brittannië Silverstone
26 - 28 jul
Duitsland Hockenheimring
2 - 4 aug
Hongarije Hungaroring
30 - 1 sep
6 - 8 sep
Italië Monza
20 - 22 sep
27 - 29 sep
Rusland Sochi Autodrom
11 - 13 okt
25 - 27 okt
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
15 - 17 nov
Brazilië Interlagos
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar