user icon
user icon

Valentino Rossi: "Toto Wolff heeft mijn nummer"

  • Gepubliceerd op 05 dec 2016 11:33
  • comments 27
  • Door: Rob Veenstra

De geruchtenmolen over de mogelijke vervanger van Nico Rosberg bij Mercedes draait op volle toeren. Zeker nadat Mercedes-motorsportbaas Toto Wolff een grapje maakte over MotoGP-coureurs Jorge Lorenzo en Valentino Rossi als opties.

Rossi vertelde aan het Italiaanse Sky: "Ik weet het niet, maar het zou wel gaaf zijn. Als Toto me wil bellen, hij heeft mijn nummer. Ik ben zo gelukkig geweest dat ik ooit voor Ferrari heb mogen testen, ik ben goed bevriend met de mensen in Maranello en testen voor Mercedes zou een soort van verraad zijn, maar hoe zou ik zo'n aanbieding kunnen weigeren?"

Reacties (27)

Login om te reageren
  • Ja nog ff. Misschien moeten we Raymond van Barneveld ook niet uitsluiten..

    • + 0
    • 5 dec 2016 - 11:37
    • droplul

      Posts: 40

      Ik ben bang van wel, die is veel te zwaar. Co Stompé zou echter wel een realistische optie kunnen zijn.

      • + 2
      • 5 dec 2016 - 11:39
    • Raymond is wel een goeie optie. Nog meer neerwaartse druk!

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 11:41
    • Brummbär

      Posts: 501

      Daphne Schippers

      • + 2
      • 5 dec 2016 - 11:42
    • Stompe schijnt wel heel goed de ideale lijn te kunnen rijden en nooit uit de bocht tebbliegen. Het is alsof hij op een rails rijdt.

      • + 2
      • 5 dec 2016 - 11:44
    • lars75

      Posts: 8.908

      Maar om nu een lucifer bij een F1 bolide te laten kan ook wel weer riskant zijn!

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 11:51
    • Caramba

      Posts: 5.786

      Mis, mis, mis. Uiteindelijk zal men het intern oplossen, en dat betekent dat er een shoot-out tussen Lauda en Susie Wolff gaat komen.

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 12:18
    • Maxiplus

      Posts: 399

      en verder dan 180 komt Co niet, en als hij een Bull ziet nou dan weet je het wel, en het principe van een 'dubbel' moet hem opnieuw uitgelegd worden.

      Zo kan die wel weer dacht ik, maar had na John Surtees en Mike Hailwood graag weer een kansrijke motorcoureur in de f1 gehad, en eentje die een groter charisma heeft dan de hele huidige paddock bij elkaar. 46 go!

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 22:24
  • Usain Bolt is ook snel, maar heeft Toto z'n nummer?

    • + 0
    • 5 dec 2016 - 11:42
    • lars75

      Posts: 8.908

      Die gaat al voetballen bij Dusseldorf als ik het goed heb :-)

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 11:53
    • lars75

      Posts: 8.908

      Dortmund sorry!

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 11:53
  • lars75

    Posts: 8.908

    Ik zeg: Direct doen!!!!

    Heeft trouwens dit weekend weer de Monza rally gewonnen. Dus rijden kan hij echt wel...

    Ook bij de Ferrari test scheen hij het uitzonderlijk goed te doen destijds.

    • + 0
    • 5 dec 2016 - 11:52
    • Danny006

      Posts: 279

      Nah.. ongeveer 3 seconden langzamer dan de vaste rijders

      • + 1
      • 5 dec 2016 - 12:32
    • Hij was slechts een seconde langzamer dan Schumacher.

      1. Fernando Alonso Renault-Renault 1m 11.229s 47 laps M *
      2. Jenson Button Honda-Honda 1m 11.332s 86 laps M *
      3. Michael Schumacher Ferrari-Ferrari 1m 11.814s 71 laps B *
      4. Juan Montoya McLaren-Mercedes 1m 11.978s 68 laps M *
      5. Rubens Barrichello Honda-Honda 1m 12.063s 115 laps M *
      6. Heikki Kovalainen Renault-Renault 1m 12.122s 32 laps M *
      7. Jacques Villeneuve BMW-Sauber 1m 12.622s 75 laps M *
      8. Ricardo Zonta Toyota-Toyota 1m 12.668s 78 laps B *
      9. Valentino Rossi Ferrari-Ferrari 1m 12.851s 53 laps B
      10. David Coulthard Red Bull-Ferrari 1m 12.891s 36 laps M *
      11. Alex Wurz Williams-Cosworth 1m 12.925s 82 laps B
      12. Gary Paffett McLaren-Mercedes 1m 12.937s 115 laps M
      13. Mark Webber Williams-Cosworth 1m 13.050s 68 laps B *
      14. Jarno Trulli Toyota-Toyota 1m 13.075s 108 laps B *

      • + 2
      • 5 dec 2016 - 14:25
  • Heeft iemand de naam Richard Verschoor al laten vallen?
    Reed toch in zijn klasse vaak het hele veld op een hoopje

    • + 0
    • 5 dec 2016 - 12:14
    • f1netnl

      Posts: 480

      Eerst F3 denk je niet?

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 12:57
    • Big_El

      Posts: 2.137

      Die is nog een beetje te jong, als ik me niet vergis. Dat is het probleem van Max: de FIA past de regels constant aan om een herhaling van zijn resultaten te voorkomen. Als Max volgend jaar kampioen wordt, zullen ze de regels ook weer aanpassen dat je pas wereldkampioen kunt worden als je minimaal 21 jaar oud bent.

      • + 1
      • 5 dec 2016 - 13:09
    • erwin93

      Posts: 893

      Laat Richard nou maar de komende jaren wat meer ervaring op doen voordat hij bij Toro Rosso kan instappen.

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 14:16
    • Sinds Max' entree in de F1 zijn de regels aangepast: je moet minstens 18 zijn en een rijbewijs hebben. Aan beide condities voldoet Richard helaas niet.

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 16:43
  • Valentino is altijd een grapjasje geweest :-)

    • + 0
    • 5 dec 2016 - 12:20
    • Krijgt hij wel een nieuw nummer denk ik....
      Will Stevens, van Manor heeft zijn nummer toch?

      • + 0
      • 5 dec 2016 - 14:15
  • ....schoenmaker blijf bij je leest.....

    • + 0
    • 5 dec 2016 - 12:35
  • Epol611

    Posts: 408

    Jammer voor je Valentino maar Toto geeft de voorkeur aan mijn nummer !

    • + 0
    • 5 dec 2016 - 12:38
  • En men plaatst dit als serieus nieuws?? Mag toch hopen van niet... En Rossi zelf heeft dat echt niet serieus bedoelt.....

    • + 0
    • 5 dec 2016 - 13:09
  • gp

    Posts: 3.965

    Ik meen me nog te herinneren dat Rossi het helemaal zo slecht niet deed in die Ferrari.

    • + 1
    • 5 dec 2016 - 13:57
  • Nog 1 jaartje Motogp en dan naar de WRX zie ik wel gebeuren

    • + 0
    • 5 dec 2016 - 17:17
  • Daisai

    Posts: 201

    Ja , heeft je nummer maar heeft je waarschijnlijk niet gebeld.. take the hint...

    • + 0
    • 6 dec 2016 - 01:39

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 27 jun 1985 (35)
  • Geb. plaats Wiesbaden, Duitsland
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,78 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar