user icon
user icon

Video: PowNed brengt bezoek aan Verstappen

  • Gepubliceerd op 31 aug 2016 11:04
  • comments 25
  • Door: Rob Veenstra

Red Bull Racing-coureur Max Verstappen was gisteren even in Nederland voor een evenement van sponsor TAG Heuer. Arjan Hoefakker, voormalig medewerker van F1Today.net, ging namens PowNed naar Amsterdam om de Nederlander te vragen naar alle opmerkingen die hij sinds België naar zijn hoofd geslingerd krijgt. Verstappen wilde zelf niet reageren, maar oud-coureurs Jan Lammers en Robert Doornbos verschenen wel voor de camera om hun mening te geven.

 

Reacties (25)

Login om te reageren
  • tour71

    Posts: 695

    Zijspan van het suc6... Ja waarom niet?

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 11:14
  • wibi

    Posts: 3.828

    Een zijspan ? Komt er niemand meer door bocht 1. Of dat nu zo slim is ? ....

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 11:23
  • Ze weten er een leuk verhaal van te maken, maar de Verstappens praten niet meer met PowNed nadat die ooit Jos Verstappen helemaal voor lul probeerden te zetten tijdens een interview.

    Maar wel leuk dat Jan Lammers zijn gezicht wel even in beeld wil hebben weer. Hij draait er niet eens omheen dat hij er ook graag van mee profiteert..

    • + 1
    • 31 aug 2016 - 11:36
    • Arran

      Posts: 974

      Van Lammers en Doornbos kan ik het goed begrijpen, het zijn allemaal racers bijelkaar.
      Ze supporten elkaar, hebben dezelfde passie etc etc etc.

      Ik vind het meeliften van die acteurs en soapies die popie meelullen alsof ze zelf F1 hebben gereden veel irritanter, dan een paar oud coureurs die naast max staan en hem supporten.

      • + 2
      • 31 aug 2016 - 11:49
    • ThumbsUp

      Posts: 730

      @Trademark Ik vind het Jan Lammers zelf sieren dat hij het eerlijk toegeeft! Vind het ook verder een aardige kerel die meestal wel objectief zijn meening geeft.. Ik herhaal meestal.. ;)

      • + 0
      • 31 aug 2016 - 12:22
    • Dat hij het eerlijk toegeeft valt op zich ook wel weer te prijzen ja.. Maar ik kan niet echt zeggen dat hij nog zo vaak objectief in zijn mening is...

      • + 0
      • 31 aug 2016 - 12:26
    • ThumbsUp

      Posts: 730

      Als hij bij Ziggo Sport zit en dan praat met Rob Kamphues die allerlei rare en wilde verhalen heeft dan is Jan wel realistisch over de mogelijkheden van Max tijdens de Kwali en Race.. Dan is Jan objectief ook ten opzichte van de andere coureurs.. Gaat het om een van de fratsen die Max uithaalt dan is ie idd wat minder objectief..

      • + 1
      • 31 aug 2016 - 12:49
  • JPLC

    Posts: 11

    POWNED is net zo erg als de Telegraaf. Kan het niet serieus nemen, sorry.

    • + 1
    • 31 aug 2016 - 11:43
  • lars75

    Posts: 8.908

    Dat kan alleen maar een slecht artikel zijn en kijk ik nog eens niet!!!

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 11:48
  • M1R4GE_NL

    Posts: 29

    PowNed Provocerend bende die denken dat ze iedereen in Nederland links en rechts langs kunnen maar ze beseffen nu wel dat ze bij Max niet eens in de beurt kunnen komen.

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 11:55
  • geert61

    Posts: 1.099

    persoonlijk vind ik het wel lachen net een soap en je hij brengt weer wat leven in de f1 .
    jan komt ook weer eens in beeld en max doet zijn ding en gaat dus niet aan de kant als een mak schaapje .
    hopelijk blijft hij zo rijden en komen er meer van dergelijke rijders dat is alleen maar goed voor de sport

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 11:59
    • FaradayEZ

      Posts: 143

      Hmm ja als er al meerdere van geweest waren was Lewis dan nog zo snel naar de vijfde plek gereden in belgie?

      • + 0
      • 31 aug 2016 - 12:37
  • Al die mediageile bn'ers die niks weten van f1, maar gelijk gebruik maken van Max populariteit om voor de camera's te komen en aandacht te krijgen. Walgelijk.

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 12:26
  • Gamert

    Posts: 583

    PowNed is nog meer riooljournalistiek dan de telegraaf. Verschrikkelijk gewoon.

    Eigenlijk alles wat via welke weg dan ook met geenstijl te maken heeft is gewoon bagger.

    • + 2
    • 31 aug 2016 - 12:29
    • szixxx

      Posts: 4.749

      Lol! Dat jij dat roept!

      Je noemt jezelf Gamert. Gamert was destijds de gamessite van Geenstijl.

      Ik vind helemaal mooi!

      • + 1
      • 31 aug 2016 - 13:38
  • Caramba

    Posts: 5.786

    En zo droop het eens zo revolutionaire Powned af als het voetveegje van een of ander sponsorevenement.
    Sponsorevenementen zijn sowieso na Tsjernobyl de ergste plaatsen op aarde. Het moet wel treurig met je gesteld zijn wil je daar vrijwillig je neus laten zien.

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 12:53
    • dizzy

      Posts: 1.433

      TAG Heuer is toch wel leuk hoor; en dan heb ik het niet over die uitzendbureau pitspoezen.

      • + 0
      • 31 aug 2016 - 13:33
    • szixxx

      Posts: 4.749

      Dus we zullen jou nooit zien op een sponsorevenement van één van je favoriete coureurs?

      • + 0
      • 31 aug 2016 - 13:41
    • Caramba

      Posts: 5.786

      @szixxx: Precies, zelfs niet voor geld toe. Op de website van Het Parool staat ook een stukje. Al die BN-ers, druk bezig hun BN-zijn te conspolideren. Allemaal samen op de foto, allemaal vrienden voor 1 seconde. Wat een nepwereld.

      • + 0
      • 31 aug 2016 - 15:18
    • szixxx

      Posts: 4.749

      @Caramba: Want alle sponsorevenementen zijn hetzelfde natuurlijk. En bij alle sponsorevenementen zijn natuurlijk veel BN'ers.

      • + 0
      • 1 sep 2016 - 11:16
  • MAX1

    Posts: 20

    ik zeg hoe meer kritiek hij krijgt hoe banger ze zijn voor max dat is de enige reden waarom ze het doen ze zijn bang voor hem om te verliezen

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 14:53
  • Villeneuve is een ouwe zeur, Lammers een enorme chauvinist. Ik hou niet van beide uitersten :P

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 16:25
  • Grappig, jan is het met mij eens.

    Als Vettel meer ruimte had gelaten hadden ze alle drie makkelijk doorheen gekund

    • + 0
    • 31 aug 2016 - 20:39
  • JZthaB

    Posts: 71

    Eindelijk iemand met verstand van zaken qua F1 daar bij Powned! :-)

    • + 0
    • 5 sep 2016 - 23:34

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Gerelateerd nieuws

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Race

    06:10 - 08:10

  • Vrije training 2

    06:00 - 07:30

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

    Snelste ronde

     

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 2

    06:00 - 07:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    06:10 - 08:10

    Snelste ronde

    06:10 - 08:10

Geef je mening

Heeft Max Verstappen verstandig gekozen door tot en met 2023 bij Red Bull Racing te blijven?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 948
  • Podiums 31
  • Grand Prix 102
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender