user icon
user icon

Video: Verstappen heeft zin in GP van Duitsland

  • Gepubliceerd op 28 jul 2016 11:34
  • comments 24
  • Door: Rob Veenstra

Red Bull Racing-coureur Max Verstappen verschijnt komend weekend voor het eerst aan de start van een Duitse Grand Prix. De jonge Nederlander debuteerde vorig jaar in de Formule 1, maar toen stond Duitsland niet op de kalender. Dat betekent niet dat hij het circuit van Hockenheim niet kent, daar heeft hij in de Formule 3 op geracet. Verstappen over de Grand Prix van Duitsland van komend weekend:

 

Reacties (24)

Login om te reageren
  • bullshit

    Posts: 95

    inkoppertje, heb er zelf ook wel zin in

    • + 1
    • 28 jul 2016 - 11:36
    • ik zeg Bullshit.........inkoppertje ;-)

      • + 0
      • 28 jul 2016 - 11:58
    • :-) was het maar vrijdag ( zucht ) :-)

      • + 0
      • 28 jul 2016 - 12:36
  • vwtune

    Posts: 215

    Mooi, ik namelijk ook na die draak van een race vorige week.

    • + 1
    • 28 jul 2016 - 11:37
  • wibi

    Posts: 3.828

    Veel te veel PR gelul ! Luister liever naar Kimi...die zegt niks (of anders heel weinig).

    • + 1
    • 28 jul 2016 - 11:42
    • Ze zijn onderdeel van de show, prima toch, Max doet het niet alleen goed op de baan maar ook ernaast!

      • + 0
      • 28 jul 2016 - 12:00
  • Downforce

    Posts: 105

    Ben benieuwd hoe het circuit de Red Bull ligt, kijk er weer naar uit!

    • + 0
    • 28 jul 2016 - 11:47
  • Mooi zo, zet hem op

    • + 0
    • 28 jul 2016 - 11:48
  • Maximo

    Posts: 5.951

    Fijn voor Max om zo even zijn gedachten te kunnen verzetten van de familie sores.

    • + 1
    • 28 jul 2016 - 12:02
    • NicoS

      Posts: 10.881

      Gaan we bij ieder bericht over Max zijn familie erbij halen...beetje zielig vind je niet?

      • + 0
      • 28 jul 2016 - 12:12
    • Fijn dat MAXIMO zo meegaand is, niet echt mannelijk, maar goed, we kunnen niet allemaal vol testosteron zitten.

      • + 0
      • 28 jul 2016 - 12:25
    • Maximo

      Posts: 5.951

      niet echt mannelijk..zielig? ha ha.... wat zijn jullie voorspelbaar zeg.

      Deze site staat vaak bol van onzinnige berichten over opa Frans die Max zijn overwinningen viert, maar als Jos opa Frans een pak rammel geeft dan is het niet nieuwswaardig?

      Nou, mij boeit het niet wanneer opa Frans zijn verjaardig is en hoe die Max zijn overwinning vierde, maar wel dat Jos hem na de race van zondag fysiek belaagt heeft.
      Zeker omdat Jos een lang verleden heeft met fysiek en nog veel meer zwaar verbaal geweld op en rond de circuits.

      Boet mij geen ene bal of jullie dat zielig, of vrouwelijk vinden.

      • + 1
      • 28 jul 2016 - 12:34
    • Mika1

      Posts: 1.510

      Maximo heeft gelijk, in goede tijden lezen we hier elke scheet van de familie VES, dan moet je nu niet ineens stil blijven.

      • + 2
      • 28 jul 2016 - 12:39
    • Maximo

      Posts: 5.951

      Wat ik nou niet mannelijk vind... is dat zodra er in Nederland een sporter goed geresteerd het ene na het andere kleffe item wordt gedraaid en door commentatoren wordt besproken over hoe iemand zo'n lieve tante heeft en hoe oma zus en zo altijd zijn broodjes langs kwam brengen tijden het trainen, enz enz. Allemaal in een soort van hoasanna hoempapa klef semi nationalistisch "met z'n allen zijn staan wij achter Oranje" sfeertje. Hup "Kleintje Pils" als dweilorkest van het schaatsen nu ook langs de baan bij de F1 en als er dan een Nederlandse regie was dan kon er ook nog tijdnes de race Max zijn zus en zijn moeder en zijn oma af en toe in beeld genomen worden, hoe gelukkig en happy ze allemala zijn.......

      Totdat er iets mis is in dat sprookjes beeld dat er voor de fan(boys) gecreëerd is, dan "mag je er niks over zeggen".... Volgens mij is dat juist niet erg "mannelijk" zoals mij hier wordt verweten.

      Ik hoop dat Max succes boekt komend weekend en ben er benieuwd naar hoe hij om weet te gaan met de gespannen situatie die zijn vader weer eens heeft weten te creëren.

      • + 2
      • 28 jul 2016 - 12:43
    • ik heb elders een interview van Max gelezen, waarin hij aangeeft dit weekend op het asfalt al zijn frustraties af te reageren op de andere f1 coureurs.

      Dus dat belooft wat!

      • + 0
      • 28 jul 2016 - 12:45
    • @Maximo,
      Het zou me heel zwaar tegenvallen van Max als hij niet of slecht gaat presteren vanwege dat vreemde gedoe met pa en opa, ik twijfel er eigenlijk niet aan dat Max professioneel genoeg is het knopje om te zetten

      • + 1
      • 28 jul 2016 - 13:23
    • Hopelijk haalt hij nu weer wel het podium anders krijgt opa er weer van langs

      • + 0
      • 28 jul 2016 - 13:56
    • @MV,
      Volgens het laatste nieuws zitten beide heren dit weekend op de bank in de Ziggo studio! Vuurwerk gegarandeerd dus! JV & FV hebben dit zo afgesproken omdat ze ipv een familie ruzie liever beide hun woede botvieren op Robbie Kamphues live op tv. Ik zeg goed idee!

      • + 0
      • 28 jul 2016 - 14:05
    • en oja, Kamphues krijgt een paar gekleurde lampjes op zijn gezicht en dan gaat Jos de reflex-test doen...

      wordt een uitzending die je niet mag missen...

      • + 1
      • 28 jul 2016 - 14:49
    • joop

      Posts: 1.049

      @ MAXIMA eeuuhhh MAXIMO... ;)

      Ik kan zo'n luchtig berichtje wel waarderen... en ik ben, als meermaals zelf aangegeven, een echte fanboy..... (zonder boy).

      Ga zo door!!! (Nu ik dit zo geschreven heb ben ik wel band dat ik veel commentaar krijg op mijn "niet inhoudelijke reactie" ..... boeieuh!!

      • + 1
      • 28 jul 2016 - 14:51
    • En nog een jankerd ook...........

      • + 0
      • 28 jul 2016 - 19:56
  • geert61

    Posts: 1.099

    vind het wel weer erg flauw om steeds weer over de vermeende handelingen van jos te beginnen .
    vooral omdat deze komen uit een krant waar zelfs het papier niet echt van is .
    max zit in die wagen niet jos of opa frans .
    hoop dat max iets moois kan laten zien en wie weet hoever hij komt de punten worden zondag pas verdeeld dus afwachten maar

    • + 1
    • 28 jul 2016 - 15:56

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Gerelateerd nieuws

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Race

    06:10 - 08:10

  • Vrije training 2

    06:00 - 07:30

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

    Snelste ronde

     

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 2

    06:00 - 07:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    06:10 - 08:10

    Snelste ronde

    06:10 - 08:10

Geef je mening

Wie gaat de eerste race van het seizoen winnen?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 948
  • Podiums 31
  • Grand Prix 102
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender