Kimi Raikkonen: "Ik heb verschillende opties voor 2011"
- Gepubliceerd op 10 jul 2010 10:09
-
36
- Door: Robin Smeets
Raikkonen wordt gelinkt aan een stoeltje bij Renault voor 2011, maar hij presteert ook heel behoorlijjk in het WRC. De Fin werd gevraagd of hij al een beslissing heeft genomen over volgend jaar: "Ik heb verschillende opties voor volgend seizoen. Ik zal de beste keuze voor mezelf moeten maken. Natuurlijk laat ik het iedereen weten zodra ik een besluit heb genomen", vertelde Raikkonen.
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Mercedes
- Basis Brackley, Duitsland
- Michael Schumacher 3
- Nico Rosberg 4
- Nico Rosberg 6
- Michael Schumacher 7
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 9
- Lewis Hamilton 10
- Andrea Kimi Antonelli 12
- Lewis Hamilton 44
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
636.186 reacties op Mercedes
59 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Mercedes

Reacties (36)
Login om te reagerenPosts: 10.412
maar zou het mercedes zijn wie gaat er dan weg?
Posts: 2.181
Rosberg zou ik heel erg jammer vinden..
Posts: 7.033
Nee MercedesGP lijkt me niet. Al helemaal niet inplaats Rosberg, dan zie ik nog eerder Schumacher vertrekken.
Posts: 10.089
ik hoop dat ie bij Redbull of Mclaren gaat rijden.. maar dat kan simpelweg gewoon niet, daarom hoop ik dat die bij Renault gaat rijden, en niet bij MercedesGP
maarja hun weten meer dan mij, kimi zal de beste keus kiezen
Posts: 2.181
Mclaren is geen optie voor 2011...
Posts: 10.089
daarom kan ik het nog wel willen, ik ben maar een Fan
Posts: 666
haha goed antwoord Raikkonen-FAN;)
Posts: 2.181
Raikkonen-FAN@
Haha helemaal mee eens :P
Posts: 1.308
dat hij maar mooi blijft waar hij nu is. Dan heeft jerom d\'ambrosio meer kans op een zitje bij renault. In de gp2, doet ons jerommeke het alvast beter dan tung
Posts: 10.089
ambrosio maakt ook niet echt indruk in de Gp2 vind ik.. had meer van hem verwacht, hoop dan eerder dat VD Garde bij een F1team komt. die staat 2e
Posts: 173
VOLLEDIG mee eens Bengelke!!
Posts: 79
Geen geld is geen zitje. Tung maakt 1000% meer kans op een zitje dan d\'Ambrosio en aleen omdat hij meer geld binnenbrengt.
@Raikkonen-FAN: Dat is wel makkelijk gezegt van Van De Garde, d\'Ambrosio rijdt in een backmarker(team) en Van De Garde in een top team.
Posts: 10.089
buhi
alsnog moet je dan wat laten zien, en dat doet hij niet. laat zich makkelijk aan de kant zetten
Posts: 2.181
Ik zie geen plek voor beide rijders...
Posts: 17
dan zullen ze hem toch eerst in bulgarije uit de gracht moeten gaan vissen.
Posts: 7.033
Voor degene die de 3de vrije training willen zien:
www.firstrow.net/w(...)Bpractice-3%5D.html
Posts: 2.181
:)
Posts: 85
Tja... zo blijven ze aan de gang natuurlijk, het antwoord blijft altijd hetzelfde en terecht natuurlijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Kimi niet mis in formule 1 maar zou een terug keer ook zeker niet erg vinden. Ben er namelijk van overtuigd dat hij zo weer mee kan doen, dat zit er gewoon in bij deze mafkees.
Posts: 7.033
Je favoriete coureur is Raikkonen maar je mist hem niet? haha
Posts: 10.412
:P
Posts: 2.181
Idd,maar misschien is hij teleurgesteld met wat kimi gebeurde in afgelopen 2jaren;)
Posts: 85
L.Hamilton.Ik heb niet echt een favoriete coureur. Naar mijn mening had hij de overstap naar ferrari nooit moeten maken. Mar goed dat is mijn mening. Het is wel zo dat ik het 1 van de grootste talenten in de formule 1 vind/vond en mij niet stoor aan zijn gedrag zoals velen dat wel doen, juist dit siert de man!
Posts: 7.033
Ok, nja maar op dat moment was het wel te begrijpen dat hij de overstap naar Ferrari maakte want in 2006 was Ferrari verruit de beste auto en ze boden een megasalaris aan voor 2007. Dan was de keuze voor Kimi snel gemaakt! Toen nog niet wetende dat Mclaren ook een WK auto zou zijn in 2007.
Posts: 10.089
en hij mocht rally\'s rijden in zen vrije tijd bij Ferrari, en feesten, iets wat niet mocht bij Mclaren
jammer dat Jean Todt weg ging
Posts: 3.091
@ L.Hamilton,
Nogal wiedes. Zowel de Ferrari als de McLaren waren in 07 Ferrari\'s ;)
Posts: 29
Zie hem liever in een snelle auto zodat hij kan racen :)
Posts: 31
de stap naar Ferrari eind 2006 was idd de beste optie op dat moment. en 2007 was mi ook een goed jaar, zeker met Jean Todt. daarna namen de temperamentvolle italianen het over en tjah dan moet je niet een kille kimi daar hebben, want die gaat zijn eigen gang.
Kan nog steeds lachen om de personference na de race in Australie: eerst het ophangen van de telefoon van Schumi en dan vervolgens een houding hebben van: \"hadden jullie iemand anders verwacht dan die deze race zou gaan winnen\". Geweldig man.
Posts: 234
Ik ben echt wel een fan van Raikkonen, maar toch hoop ik dat hij volgend jaar niet terugkomt. Ik ben namelijk te benieuwd wat ie in z\'n tweede jaar in de WRC kan tonen. Hij doet het momenteel zeker niet slecht vind ik, want alhoewel hij wat inconsistenter is dan teammate Sebastian Ogier, is Kimi meestal ongeveer even snel, en dat in zijn eerste jaar.
Maar ach, ik zou ook helemaal niet wenen moest Kimi terug in de Formule 1 te zien zijn hoor. Liefst vanal zou ik hem naast Alonso zien in een Ferrari, en dan zien we wel wie het snelst van de twee is ;)
Posts: 10.089
niet were naar Ferrari, Ferrari doet altijd zo van. Iedereen wil bij ons rijden :P wij nemen wie we willen
juist om die reden moet kimi niet terug naar Ferrari, hij moet zich niet als slaag laten behandelen
vond ik ook wel mooi aan de reactie van lewis jaar terug
daarin zei die dat Ferrari nooit zen droom was om in te rijden :D
Posts: 10.089
slaag= slaaf
Posts: 173
Das waar Raikkonen-fan, ze nemen wie ze willen, dus waarom zouden ze Raikonnen dan nemen? Hehe.
Iedereen neemt trouwens wie ze willen.
Posts: 10.089
klaas
HRT neemt niet wie ze willen.. HRT heeft liever alonso dan chandhok.. maarja chandhok betaalt ze.. netals bij renault en Petrov, Renault wil petrov niet, renault wil het geld van petrov
Posts: 859
Dat gaat helaas niet, Alonso kan niet omgaan met een concurrent als 2e rijder. Hij heeft liever slaafjes.
Posts: 34
Zou Kimi graag terug zien in de F1.
Een echte rijder die weinig kletst en rijden daar gaat het om.
Zou hem het liefst zien bij Red Bull, Mercedes GP (samen met Schumi) of Renault.
Posts: 412
Waarom ga je niet op pensioen.
Posts: 85
Samen met Schumi bij Mercedes GP....Laten we dan zeggen met Rosberg want volgens mij wordt Schumi dit jaar behoorlijk met beiden benen op de grond gezet door Rosberg. Respect voor de terugkeer van Schumi maar feit is ook dat hij het gewoon niet meer bij kan benen tot nu toe.