Key wil niets weten van eventueel vertek bij Toro Rosso

James Key, technisch directeur van het team van Toro Rosso, zit voorlopig prima in zijn vel bij de Italiaanse renstal. De Brit kwam in 2012 over van Sauber en sindsdien is de stijgende lijn bij Toro Rosso ingezet.

Key wil voorlopig nog blijven werken voor het kleine team van Red Bull en geruchten over een overstap naar Ferrari verdrijft de Brit dan ook direct naar het rijk der fabelen. "Ik heb een doorlopend contract bij Toro Rosso en we hebben het hier voorlopig nog druk genoeg", aldus Key.

"Ik denk momenteel aan niets anders. Ik ben nu bij Toro Rosso en daar wil ik blijven. Ik werk met een fantastische groep mensen en we hebben nog genoeg werk te verzetten. Ik blijf voorlopig hier."

barghest

Posts: 348

@ superspecial ik ben blij dat er geen minnetjes zijn. Dat is namelijk voor mietjes . Een min systeem waar je een min kan geven waar je bij zegt waarom ok maar een min geven zonder dat is voor kleuters .

  • 3
  • 28 mei 2016 - 09:36

Reacties (25)

Login om te reageren
  • Dat siert hem! Maar eerst zien dan geloven. Het zal moeilijk zijn om dat te weerstaan om bij zo'n groot team te kunnen werken met bijbehorende zak geld!

    • + 0
    • 28 mei 2016 - 09:19
  • Okay! Duidelijk dat hij vertrekt!

    • + 1
    • 28 mei 2016 - 09:22
    • Haha idd. Hij is z'n prijs aan het opvoeren :)

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 09:55
    • Dikkedop

      Posts: 793

      Haha dat dacht ik ook.

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 10:00
    • Key doet een Rosberger:)

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 12:24
  • manuel

    Posts: 3.146

    Die gaat dus weg.

    • + 0
    • 28 mei 2016 - 09:23
  • Kush

    Posts: 202

    Als hij hier eerst de chatfunctie herstelt dan mag hij gaan.

    • + 0
    • 28 mei 2016 - 09:24
    • Er moeten inderdaad Emoticons bijgevoegd worden. En ik wil weer minnetjes kunnen geven!

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 09:27
    • barghest

      Posts: 348

      @ superspecial ik ben blij dat er geen minnetjes zijn. Dat is namelijk voor mietjes . Een min systeem waar je een min kan geven waar je bij zegt waarom ok maar een min geven zonder dat is voor kleuters .

      • + 3
      • 28 mei 2016 - 09:36
    • Minnetjes zijn dus voor mietjes en kleuters? Jij bent echt " Bar geestig". Jouw zou ik dus een min geven!

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 09:50
    • ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????emoticons bijvoegen?

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 10:34
    • Emoticon wordt vraagteken dus

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 10:36
    • Σ>―(〃°ω°〃)♡→\( ˆoˆ)/\(ˆoˆ )/

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 10:49
  • Atlaz

    Posts: 748

    Zijn antwoord tijdens de persconferentie was vooral politiek correct.
    Het woord 'voorlopig' is het sleutelwoord.
    RedBull zal er wel alles aan doen om hem niet naar de concurrent te laten gaan. Voor Red Bull Racing is het nog bedreigender dan voor Toro Rosso, als hij naar Ferrari zou gaan.

    • + 0
    • 28 mei 2016 - 09:32
  • Totalia

    Posts: 1.834

    Key heeft zich bewezen en is een oud leerling van Newey.... Hij is klaar voor de grote stap naar een topteam, en gezien ook hij gevoelig zal zijn voor een zak met geld en een fikse promotie vertrekt hij zeker.... Als Ferrari hem wil hebben dan krijgen ze hem echt wel!!!

    En ik wil ook emoticons en wil ook weer minnetjes kunnen geven, indien echt nodig

    • + 1
    • 28 mei 2016 - 09:34
  • dpj

    Posts: 18

    off topic: ik lees al heel lang mee, maar nog niet eerder reacties geplaatst. maar eens moet de eerste keer zijn. volg al lang f1 (vanaf de eerste race van Jos) tot nu. hoogstens 5 gp's gemist in al die jaren.
    Helaas ben ik bang dat ik komende 3 weken alle gp's moet missen... Zit momenteel in china, en het internet is verschrikkelijk + dat er veel sites niet te bereiken zijn.
    heb vpn opgezet naar nederland, maar up en download is dan verschrikkelijk. het internet is zo ie zo niet al te snel.... zeker rond 8 uur 's avonds is het bedroevend.
    ik lees hier en daar over acestream, en heb dit geinstalleerd, maar moet dan ook een soort van link hebben, om deze in te voeren in de ace player. iemand ervaring hiermee? kan iemand mij een link doorsturen, of een site geven waar ik deze links makkelijk kan vinden? hoeft geen hd te zijn.

    • + 1
    • 28 mei 2016 - 09:36
    • Kush

      Posts: 202

      @dpj Wij halen ze van reddit ( www.reddit.com/r/formula1/ of www.reddit.com/user/hennogarvie1 )) en ze worden onderlling gedeeld in de chatbox die hier tijdens de Q en de race open zijn. Die codes zijn meestal pas een minuut of tien voor de sessie beschikbaar.

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 09:39
    • Totalia

      Posts: 1.834

      DPJ welkom, F1 startpagina kun je veel vinden wat je nodig hebt via tablet werkt e.e.a. Het beste ... Vervolgens app op je startscherm plaatsen, zodat cookies goed werken. Anders genieten van je verblijf in China... Wel oppassen op de WC's niet altijd even proper ;-)

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 09:47
    • Zet op je Ipad de app: FilmOn. Zoek dan naar Channel 4

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 09:52
  • Dale U

    Posts: 1.955

    James Key is een beetje de Newey van STR, lekker behouden deze man.

    • + 0
    • 28 mei 2016 - 09:37
  • Kernwoord = voorlopig.....

    • + 0
    • 28 mei 2016 - 09:49
  • ●︿●(◐∇◐*)(=゚Д゚=)`(*∩_∩*)′
    En dit dan?

    • + 0
    • 28 mei 2016 - 10:40
    • ʕ•ﻌ•ʔ凸(>皿<)凸(。•́︿•̀。)(๑-﹏-๑)ლ(´ڡ`ლ)҉٩(*´︶`*)۶҉
      Dit werkt wel :):)

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 10:42
  • Newey heeft bij RedBull niet het eeuwige leven.
    De dag dat Newey met pensioen zal gaan komt alleen maar dichterbij.
    Newey is niet het type dat alles zal laten vallen en samen gaat vissen met Ross.
    Als je het mij vraagt is mijn veronderstelling dat Newey een aerodynamisch adviseur wordt en gaat binnen nu en 2 jaar James Key Verstappen achterna richting RedBull.
    James kan een relatief klein ontwerpteam aansturen en een goed chassis bouwen.
    Bij RedBull zijn de mogelijkheden groter als bij STR, James wordt klaargestoomd bij STR voor RedBullRacing.
    James Allison zit bij Ferrari op zijn plek, Aldo Costa bij Mercedes, Newey bij RedBull en hard op weg naar zijn pensioen, dus als James Key naar een topteam zou gaan is het binnen het RedBull moederbedrijf

    • + 0
    • 28 mei 2016 - 10:48
    • Waarom zou Newey hard op weg zijn naar zijn pensioen? Hij is pas 57.

      • + 0
      • 28 mei 2016 - 20:54

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar