user icon

Chandhok aast op stoeltje bij Force India voor 2011

  • Gepubliceerd op 11 jun 2010 11:53
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra
Hispania Racing-coureur Karun Chandhok wil volgend jaar een stapje hogerop maken. De Indiase coureur zou graag aan de slag gaan bij Force India, het team van zijn landgenoot Vijah Mallya. Maar mochten de eigenaren van Hispania Racing met goede plannen komen is ook een langer verblijf bij het dit jaar debuterende team een optie.

Chandhok: “Ik zou het geweldig vinden om ooit voor Force India uit te komen, volgend jaar of later. Ik ben een ambassadeur van de sport in ons land. Veel van wat met deze sport gebeurt in die regio hangt samen met Force India en mij. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te bedenken wat voor een effect een Indiase coureur in een Indiaas team op de kaartverkoop voor de eerste Grand Prix van India zou hebben.”

“Als de mensen van Hispania Racing de plannen uitvoeren die eigenaar Jose Ramon Cabarente aan mij verteld heeft, dan kan dit een zeer competitief team zijn in de toekomst. Tot nu toe zijn ze tevreden met wat ik doe. Jose Ramon wil graag proberen om ook voor volgend jaar iets samen te doen.”

Reacties (12)

Login om te reageren
  • WH

    Posts: 206

    Op zich een logische keuze, hoe langer hij of Senna nog bij HRT blijven des te kleiner de kans dat ze het überhaubt nog gaan maken in de F1

    • + 0
    • 11 jun 2010 - 12:09
  • dus hij moet zich het licht uit de ogen rijden en vm laten zien dat hij een stoeltje bij fi waard is......

    • + 0
    • 11 jun 2010 - 12:20
  • Ik denk dat die wel kans heeft!
    Zijn prestaties zijn in elk geval wel al erg goed.

    • + 0
    • 11 jun 2010 - 12:20
  • Anderen dromen van een stoeltje bij Ferrari of McLaren.... dit is gewoon prostitutie van de bovenste plank wat Chandok hier doet. Als wens ik hem wel beterschap toe met zijn F1-loopbaan, zou hem graag eens in een echte F1-auto aan het werk zien. Weten we ook meteen of hij uit het juiste hout gesneden is.

    • + 0
    • 11 jun 2010 - 12:25
    • Zo vreselijk slecht is de Force 1ndia nou ook weer niet... En hij heeft ook niet gezegd dat hij niet bij Ferrari of McLaren aan de slag zou willen.

      Waarschijnlijk heeft een journalist hem gevraagd naar zijn contacten met Vijay of zoiets...

      Dus:
      Schumacher + Rosberg + Mercedes = prostitutie...
      Button + Hamilton + McLaren = prostitutie...

      Nee, laat maar lekker daar rijden waar hij het naar zijn zin heeft. Rijdt hij alleen maar harder van!

      • + 0
      • 11 jun 2010 - 13:23
    • is fi geen echte race auto dan? ze doen menig mens versteld staan.. die vm maakt echt wel waar wat hij roept! en ze zijn op de goede weg om een top team te worden. een soort jordan van eerder die kon ook mooie dingen laten zien.

      • + 0
      • 11 jun 2010 - 15:05
    • ps denk dat een rubens graag in die auto zou zitten.

      • + 0
      • 11 jun 2010 - 15:06
    • De Force India is wel een echte F1-auto... de HRT niet.

      Wat betreft Mercedes en McLaren en haar coureurs. Rosberg zou al naar Brawn gaan voor het Mercedes werd, Schumi ga ik niet eens op in.

      Hamilton staat al vanaf zijn dertiende onder contract bij McLaren en Jenson had eind vorig jaar de stoeltjes voor het uitkiezen en daarheen gegaan waarvan hij dacht dat hij de grootste uitdaging zou vinden en de grootste successen zou kunnen boeken.

      • + 0
      • 11 jun 2010 - 15:51
  • Ik geloof niet dat Force India nou echt op hem te wachten zit. Of is dat inmiddels veranderd?

    • + 0
    • 11 jun 2010 - 13:21
  • Stitch

    Posts: 5.310

    VM heeft in de afgelopen twee jaar al regelmatig laten weten hem niet goed genoeg te vinden...

    • + 0