user icon

Blauw in de livery van Aston Martin/Force India?

  • Gepubliceerd op 09 dec 2015 14:27
  • comments 17
  • Door: Rob Veenstra

Het is nog niet eens zeker of Aston Martin en Force India de handen ineen slaan voor 2016, maar op het internet circuleren al afbeeldingen van hoe de livery van Aston Martin F1 er mogelijk uit gaat zien. De Indiase kleuren verdwijnen en daarvoor in de plaats komt een overwegend blauw kleurenschema. Wordt dit de livery van Aston Martin/Force India?

Reacties (17)

Login om te reageren
  • RemkoDJ

    Posts: 93

    Beetje raar dat ze het model van Williams gebruikt hebben...

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 14:32
    • Calvinh

      Posts: 2.262

      Waarschijnlijk is dit gewoon van een fan wie in photoshop bezig is geweest

      • + 0
      • 9 dec 2015 - 14:38
    • Wel gaaf dit ontwerp

      • + 0
      • 9 dec 2015 - 17:00
    • Stitch

      Posts: 5.174

      Afgezien van het ontwerp word het wel allemaal erg Brtis. Hackets, Johnie Walker, Aston Martin. Zouden ze volgend jaar misschien Hamilton in het team krijgen die plaats maakt voor Max? :-)

      • + 0
      • 9 dec 2015 - 23:23
  • Is blauw iets nieuws van Aston Martin of mis ik hier iets wat de artist die dit gemaakt heeft wel weet?

    Ik neem toch gewoon aan dat als Aston Martin het overneemt ze in British Racing Green gaan rijden.

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 14:33
    • lars75

      Posts: 8.908

      Nou de kleur standaard is idd BRG, maar de laatste jaren op het circuit rijden ze in hoogste regionen voornamelijk in de Gulf livery. Persoonlijk zie ik deze ook graag op de F1 bolide verschijnen :-)

      • + 1
      • 9 dec 2015 - 14:37
  • lars75

    Posts: 8.908

    Leuke livery, kan mijn goedkeuring wel krijgen. Maar nog liever zie ik de Gulf variant.

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 14:38
  • Alleen de vraag is: hoe wordt dat in beeld gebracht tijdens de kwalificatie/race?

    Aangezien het blauwe icoontje al van Toro Rosso is en het paarse van Red Bull. Welke krijgt deze dan, om geen verwarring te scheppen?

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 14:55
  • Dit is een door een Andy Werner ontworpen livery. Heeft verder niets officieels met Force India of Aston Martin van doen.

    Hij had ook een Renault livery gemaakt voor Lotus. Beide op basis van hetzelfde Williams F1 3D model overigens.

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 14:59
  • BRG....lijkt me ook!

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 15:35
  • Häkkinen

    Posts: 47

    Ik vind het wel geslaagd.
    Het is een mooie kleur blauw.

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 15:36
  • Insure

    Posts: 1.236

    Een prachtige auto. Ik heb zelden zo'n mooie livery gezien. Aston Martin wordt waarschijnlijk de naamgever van het team, maar het geld komt van Diageo. Diageo heeft als merken bijvoorbeeld Johnny Walker en Smirnoff. De kleurstelling wordt ook mede door Diageo bepaald dus.

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 16:33
  • Logo werd wel serieus verneukt door de ontwerper... niet zeker van deze

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 17:14
  • pcbeem

    Posts: 679

    Waar kan ik tekenen voor deze livery, erg nice!!

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 19:11
  • Danny006

    Posts: 288

    Ik kan net echt begrijpen hoe een livery van een team eruit moet zien ... een team als Mc laren, Sauber en een evt Manor ...

    Heel weinig sponsoren op de bolide (veel ruime over ),, waarom kiezen ze dan niet voor een gewaagde uitstraling .. dat moet toch dingen aantrekken...

    of plak het hok vol met de sponsoren die je binnen hebt .. zelfs bij williams had je heel de zijkant over ,, waarom een klein race nummer erop plakken dan dikke letters williams ..

    go crazy

    • + 1
    • 10 dec 2015 - 00:17
    • inderdaad, als je niks heb voor op de sidepod, zet er dan een groot retro racenummer op ofzo. ik vind het zo'n gemiste kans, zo'n lege wagen!

      • + 0
      • 10 dec 2015 - 10:16
  • Vraag me af of ze nu elke fictionele livery die op het web komt gaan op de site zetten.

    • + 0
    • 10 dec 2015 - 00:25

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar